Umut Yolunda 44.Bolum
Selin Ve Toprak Birbirlerine Deli Gibi Sarılıyolardır. Toprak Hala Şoktadır. Selin Geri Çekilir.
Toprak: Selin Noluyor? Tuvaletini Yapma Sevincinimi Paylaşıyorsun Benimle?
Selin: Toprak! 😅
Toprak: Selin Bişi mi Oldu?
Selin: Ben. Hamileyim! Baba Oluyorsun!! 😅😅😅
Toprak: Ha İyi Tamam Bende Bişi Oldu Sandım.Toprak Koltuğa Oturur. Selin Üzülür Ve Gözleri Dolar. Sonra Toprak Birden Kendine Gelir. Koltuktan Kalkar Ve Selin'in Karşısına Geçer.
Toprak: Ne Dedin Sen?!
Selin: Baba Oluyorsun Öküz!
Toprak: Allaaaaaaaahhhh! 😅😅Toprak Selin'e Sarılır Ve Döndürmeye Başlar.
Selin: Toprak Dur.. Toprak Başım Dönüyor..
Toprak Durur Ve Selin'i İndirir. Elleriyle Selin'in Yüzünü Avuçlar.
Toprak: Baba mı Oluyorum Ben?! 😅😅😅
Selin: Evettt! 😅😅😅Toprak Selin'in Alnından Öper.
Toprak: Seni Seviyorum Kadın! 💝💞💟
Selin: Bende Seni Seviyorum Adam! 💟💞💝Toprak Selin'in Dudaklarını Öpmeye Başlar 💏💏 Selin Geri Çekilir.
Selin: Yarın İstanbul'a Dönelim. ☺
Toprak: Nasıl İstersen. ☺1 GÜN SONRA
Aksam Olur. Selin Ve Toprak Kumsalda Oturuyolardır.
Toprak: Baba Olucam Hala İnanamıyorum! 😅
Selin: Bence İnan ☺Selin Kafasını Toprak'ın Omzuna Koyar. O Sırada Arkadan Birisi Seslenir.
Xxx: SELİN!
Selin Ve Toprak Ayağıya Kalkar. Bağıran Kişi Deniz'dir. Elinde Silah Vardır Ve Selin'e Doğru Tutuyordur Silahı.
Toprak: Deniz! Şerefsiz Sakın Selin'e Bişi Yapma! Gel Benimle Hallet Derdini!
Deniz: Ben Sana Aşık Oldum Selin Sen Toprak'la Evlendin Ve Onun Çocuğunu Taşıyorsun Karnında!!!! Buna Müsade Etmem!Deniz Selin'i Karnından Vurur. Selin Yere Düşer.
BÖLÜM SONU!