Umut Yolunda 53.Bolum
Ayh.. Cincirella Koriş'i İzlediniz Mi Dün? 😅😅 Neyse Yeni Bölüm Burdağğ 😅😅😅
Selin Hala Baygındır. Melisa Lavaboya Gitmek İçin Yukarı Çıkar. Kapıyı Açar Ama Kapı Kilitlidir.
Melisa: Kim Var Orda??? Baba?! Selin?!
Polat Gelir.
Polat: Noldu Kızım Seslendin?
Melisa: Lavaboda Kim Var?
Polat: Annendir Kızım?
Melisa: Annem Aşağıda Ama?! Selin'e Bişi mi Oldu Acaba?Polat Endişelenir Ve Kapıya Ayağıyla Vurmaya Başlar.
Polat: Selin!!!! Aç Kapıyı!!!!
Melisa: Baba Seste Yok! 😢 Bişi mi Oldu Acaba?! 😢
Polat: Melisa Yedek Anahtarları Getir Çabuk!Melisa Koşarak Ve Ağlayarak Aşağıya İner Vildan Melisa'yı Öyle Görünce Hemen Yanına Gider.
Vildan: Melisa Noldu?!
Melisa: Yedek Anahtarlar Nerde Anne?!
Vildan: Noldu Kızım?!
Melisa: Selin'e Bişi Oldu Sanırım Anne..!Vildan Yedek Anahtarları Bulur Ve Melisa İle Yukarı Çıkar. Polat Anahtarı Birden Vildan'ın Elinden Alır Ve Kapıyı Açar Lavaboya Girer Selin Yerde Baygın Bir Şekilde Yatıyordur. Vildan Ve Melisa Ağlamaya Başlar. Polat Hızla Selin'i Kucağına Alır Ve Koşarak Aşağıya İnerler. Evden Çıkarlar Melisa Ve Vildan Polatın Arkasından Geliyordur. Kızlar Selin'lere Gidicektir. Kızlar Selin'i Polat'ın Kucağında Baygın Görünce Koşarak Vildan Ve Melisa'nın Yanına Gelirler.
Aslı: Vildan Teyze Noluyor?!
Vildan: Kızlar...~ 1 Saat Sonra ~
Herkez Hastanededir Sadece Toprak Hariç.
Janset: Toprak'ın Haberi Varmı?
Hande: Onu Unuttuk Biz Ben Bi Arıyayım...Hande Hastanenin Bahçesine Çıkar. O Sırada Doktor Çıkar. Herkez Doktorun Başına Toplanır.
Vildan: Kızım Nasıl Doktor Bey?! 😢😢😢
Doktor(Adı Koray): Merhaba Hanımefendi Fazla Ağlamışsınız Sanırım. Malesef Ağlamanıza Deydi. Hanımefendi Kızınız Öldü Sanırım..Herkez Ağlamaya Başlar.
Polat: Doktor Ne Diyorsun Sen!?!!!!!
Koray: 1 Ben Doktor Değilim Yada Doktorum Bilmiyorum Ben Koray Soyadım Sargın Koraaay Sargın'ım Ayol Ben! Bana Koriş Derler! İlk Önce O Konuda Anlaşalım!
Eren: Ya Doktor Yani Koray Bey.
Koray: Koriş!
Eren: Lan! Neyse Koriş Bey. Selin'in Durumu Nasıl?
Koray: Ay! Sizi Biraz Korkutmak İstedim Neyse İyi Durumu Hadi Baaaay!Doktor Koray Gider. Herkez Odaya Girer. Selin Uyuyordur. Hande Toprak'ı Arar.
Hande: Toprak Nerdesin Bilmiyorum Ne Yapıyorsun Bilmiyorum Çabuk Hastaneye Gel! Selin Hastaneye Kaldırıldı.
Toprak: Ne?! Hangi Hastane?!
Hande: (Koray Sargın Hastanesi Demiyeceğim Tabiki) ****** Hastanesi
Toprak: Tamam Hemen Geliyorum!Hande Kapatır Ve Hastaneye Gider. O Sırada Bir Doktora Çarpar.
Koray: Ayy! Dikkat Etsene Be Kız! Ayy!
Hande: Özür Dilerim Doktor Bey.
Koray: Ay!! Ben Doktor Değilim Koraaay Sargın'ım. İlk Önce O Konuda Anlaşalım!
Hande: Özür Dilerim Koray Bey! Doktor Bey!
Koray: Kız! Senin Saçını Başını Yolarım Ayol! Yolarım Valla Yolarım! Koray Sargın'ım Ben Sarı Kafa!
Hande: Ben Sarı Kafa Değilim!
Koray: Ahh Zavallı Kız! Kız Saçını Başını Yolarım Senin Saçların Sarı Ya! Bişi Dicem Yaklaş..Hande Umursamaz Tavırla Koray'a Yaklaşır Koray Hande'nın Kulağına " Bi Tane Kız Hamile Birsürü İnsanlar Ayy! Nefretçik Ederim Birsürü İnsanlardan Neyse Kız Öldü! "
Hande Koşarak Selin'in Odasına Doğru Yol Alır.
Koray: Hıhıhımm! 😅 ( Koray'ın Gülüşü )
BÖLÜM SONU! 😅 KORAY SARGIN ARTIK UMUT YOLUNDA HABERİNİZ OLSUNN