Umut Yolunda 18.Bölüm
Selin'i Röntgen Odasına Götürürler Selin Yataktan Kalkar. Akasya Gelir..
Akasya: Aferin Tatlım! :) Dediklerimi Güzel Güzel Yapıyorsun Tebrikler! :)
Doktor: Sizde Kimsiniz? Dışarı Çıkın! Yoksa Güvenliği Çağırıcağım!
Selin: Unutma Ben Bunu Sevdiklerim İçin Yapıyorum! Sen Sevgiden Anlamazsın O Yüzden Sıkıntı Yok! ;)
Akasya: Bunun Cezasını Ödetirdim Dua Et Doktor Var!Akasya Gider..
Doktor: Bu Neydi Şimdi?
Selin: Siz Bundanda Bahsrtmeyin Olur mu?
Doktor: Benide Tehlikeye Atıyorsunuz Ama..
Selin: Bakın Eğer Size Bişi Olursa Herşeyi Ben Üstlenirim. Siz Şu Röntgen İşini Halettiniz mi?
Doktor: Tamam O İş Size Bişi Sorucam..
Selin: Tabi. :)
Doktor: Bakın Benim Adım Murat.. Ben Sizinle Arkadaş Olmak İsterim..
Selin: Benim Adımda Selin.. Ne Sorucaksanız Murat Bey?
Murat: Beyleri Hanımları Geçsek... Neden Bunu Yapıyorsunuz? Dışarıdaki İnsanlar Çok Üzgün Ve Ayrıca O Kızda Kim?
Selin: Cevaplıyamıyacağım Soruları Sorma Murat..
Murat: Peki... Yat Bakalım Yatağa Çıkaralım Seni Buradan.. :)Selin Gülümsesede Morali Bozuktur Toprak'ın Ağlayışı Geliyordur.. Morali Bozulur.. Murat Selin'i Yatırır Ve Sedyeyle Röntgen Odasından Çıkartır.. Ve Selin'i Odasına Götürür.. Levent Odadan Çıkar..
Toprak: Noldu? Hafıza Kaybı Varmı?
Murat: Malesef Kafasından Ağır Bir Cisimle Vurmuşlar..
Hande: Siz Durumu İyi Demiştiniz Fakat?
Aslı: Evet Öyle Demiştiniz Hiçbirşeyi Yok Demiştiniz Durumu Gayet İyi Demiştiniz?
Eren: Kızlar Sakin Olun. Doktor Bi Konuşsun..
Murat: Beyninde Sorun Olduğunu Tahmin Edememiştim..
Cesur: Ne Zaman Hatırlar Peki Bizi?
Murat: Son 3 Yılı Hatırlamıyor Ve Bu Hafıza Kaybı Kalıcı...
Hande: Ben Selin'i Görücem!Kızlar Odaya Girerler Murat Gider.. Toprak İse Morali Bozulmuştur.. Ağlamaya Başlamıştır Erkekler Onu Teselli Etmeye Çalışıyordur..
Toprak: Kalıcı Hafıza Kaybı?! Allah Kahretsin! Allah Kahretsin!
Eren: Toprak! Sakin Ol!
Toprak: Olamam! Sakin Falan OLAMAM! Ya Aslı'ya Böyle Bişi Olsaydı?! Napardın Eren Hocam?!Eren Başını Yere Eğer.. Toprak Barışa Döner..
Toprak: Ya Hande'ye?!
Toprak Cesur'a Döner..
Toprak: Yada Ebruya?!
Kızlar Selin'le Konuşuyordur..
Aslı: Canım Nasılsın?
Selin: Noldu Bana? Dışarıdaki Erkekler Kim?
Hande: Selin Dışarıdaki Erkeklerden Biri Senin Sevgilin Adı Toprak..
Ebru: Sana Şimdi Herşeyi Anlatıcaz..
Selin: Kızlar Ben Yorgunum Sonra Konuşalım mı?
Hande: Hayır Selin! Dışarıdaki Adam Senin İçin Ağlıyor! Seni Çok Seviyor! Sana Herşeyi Başından Anlatıcaz!
Aslı: Hande Sakin Ol..
Ebru: Kızcağız Daha Yeni Uyandı.
Hande: Sakin Falan Olamam! Herşeyi Anlatıcaz Sana.. Sen Dinleyeceksin..
Selin: DİNLEMEK İSTEMİYORUM! ÇIKIN DIŞARI! Ç-I-K-I-N!
Kızlar Birbirine Bakar Çıkarlar Selin Ağlamaya Başlar..Eren: Noldu?
Aslı: Sinirlendi.. Sana Herşeyi Anlatıcaz Dedik.. Sinirlendi..Toprak Daha Fazla Dayanamaz Ve İçeri Girer..
Toprak: Konuş Selin! Konuş! Hafızanı Kaybetmediğini Biliyorum! YALAN SÖYLEME!
Toprak Kapıyı Kilitler..
Selin: Ya İstemiyorum Seni! Seni Tanımıyor Ve Hatırlamıyorum Bile! Ne Yaşadık Ne Yaptık Nasıl Tanıştığımızıda Hatırlamıyorum!
Toprak: -A İstedi Demi?!
Selin: -A'mı Oda Kim?!Selin Başını Yere Eğer. Selin Yataktan Kalkar.
Toprak: Selin -A'nın İstediğini İkimizde Bal Gibi Biliyoruz.!
Toprak Kollarını Açar..
Toprak: Eğer Beni Seviyorsan Sarıl Bana!
Selin Ağzından
" Seni O Kadar Seviyorum ki Sevgilim.. Anlatamam. Keşke Sana Sarılabilsem Seni Öpebilsem Seni Koklayabilsem Nefesini İçime Çeksem Hiç Bırakmasam Seni.. <3 Merak Etme Sevgilim Bunuda Atlatıcaz.. Atlatıcaz Ben İnanıyorum Buna! Atlatıcaz! "
BÖLÜM SONU! İSTEDİĞİNİZ KADAR KÜFÜR SAYDIRABİLİRSİNİZ BANA! Bİ KAÇ BÖLÜM TOPSEL AYRI KALICAK! :/ KAÇ BÖLÜM DİYE SORUCAKSANIZ 5 6 7 BÖLÜM OLABİLİR.. :/