Umut Yolunda 43.Bolum
Toprak: Selin?
Selin: Toprak?
Toprak: Duru İle Dolaşmaya Mı Çıktınız? Ee Duru Nerde Hani?!Selin Başını Yere Eğer. Deniz O Sırada Ayağa Kalkmış Bir Şekilde Selin Ve Toprak'ın Karşısına Geçer. Toprak Şok Olur.
Toprak: Hani Yürümüyordun Lan Sen?!
Toprak Deniz'e Yumruk Atar.
Selin: Toprak Dur!
Toprak Ve Deniz Kavga Etmeye Başlarlar. Toprak Deniz'i Döver ( Heralde Dövecek :D ) Toprak Selin'in Kolundan Tutar Ve Dışarı Çıkarır.
Toprak: Selin Sen Biliyor muydun?
Selin Başını Yere Eğer. Toprak Daha Öfke Dolu Bağırıyışla;
Toprak: Biliyor muydun?!
Selin: Evet.. :'(Toprak Sakin Bir Ses Tonuyla Konuşmaya Başlar.
Toprak: Ne Zamandan Beri Biliyordun?
Selin: Dün Yurtta Eşyalarımı Almaya Giderken Gördüm.
Toprak: Neden Bana Söylemedin?
Selin: İlk Önce Deniz'in Neden Böyle Bişi Sakladığını Öğrenmek İstedim Ondan Sonra Söylüyecektim.
Toprak: Dün Yemekte O Yüzden Moralin Bozuktu Yani? O Yüzden Sabah Buluşalım Diye Mesaj Attı..
Selin: Evet..Selin'in Midesi Bulanır Ama Toprak'a Çaktırmaz.
Selin: Kızgın mısın Bana?
Toprak: Bilmiyorum. Bunu Benden Saklamandan Çok Şaşırdım.
Selin: Neyse Gidelim Burdan.
Toprak: Peki.Selin Ve Toprak Giderler. Yürürken Eczane Görürler.
Selin: Toprak Şurda Eczane Var. Ben Bi Lavaboya Giriyim.
Toprak: Eczanede Lavobomu Olur Selin?
Selin: Niye Olmasın Toprak? Neyse Ben Hemen Geliyorum.Selin Koşarak Eczaneye Gider.
Selin: Bakar mısınız?
Xx: Buyrun?
Selin: Gebelik Testi Alabilirmiyim?
Xx: Hemen Getiriyorum.Selin Gebelik Testini Alır Çantasına Koyar Ve Eczaneden Çıkar.
Toprak: Nerde Kaldın?
Selin: Geldim İşte Hadi Gidelim.Selin Ve Toprak Otele Gelirler. Odaya Çıkarlar Selin Lavaboya Gider Kapıyı Kilitler.. Ve Gebelik Testini Yapar.
20 DK SONRA
Toprak Selin'i Merak Eder Ve Lavobonun Kapısını Tıklatır.
Toprak: Selin İyimisin Bişi mi Var?!
2 ÇİZGİ! Selin 2 Çizgiyi Görünce Şok Olur Kapıyı Açar Ve Toprak'a Sarılır.
BÖLÜM SONU! Cerenin44 Israrı Ile Yazdim Bolumu Sende Yaz Artik Gelsin Kirgin Ask kullanıcıdan bahset