Umut Yolunda 63.Bölüm
Koriş Hastaneye Gelir. Demir'le Karşılaşır.
Demir= Günaydın Koray Bey.
Koriş= Sana Bakınca Kendimi Mutsuz Hissediyorum.Selin Ve Toprak O Sırada Elele Tutuşmuş Geliyorlardır. Koriş'i Görürler.
Toprak= Selin Nolur Başka Hastaneye Gidelim Yalvaririm.
Selin= Toprak! Dur Bi Noluyor Merak Ettim! Sessiz Ol!Koriş Ve Demir Konuşuyorlardır.
Koriş= Mabel Matiz Gibisin! Beni Depresyona Sokuyorsun! Gel Buraya!
Demir= Suskunluğum Asaletimden Koray Bey.
Koriş= Ah, Canım Benim. Kıyamam, Hayatım Benim Suskunluğumda Senin Sefaletinden. Hadee!!Koriş Gider. Selin Kahkaha Atmaya Başlar.
Toprak= Çok Mu Komik Selin Hanım?
Selin= Evet Çok Komik Toprak Bey!Koriş Odasına Girer. O Anda "PAT" Diye Selin Ve Toprak Odaya Girer.
Koriş= Ayyy! Siz miydiniz?
Toprak= Yok Selin Yasemin Bende Tövbe Tövbe! Heralde Biziz!
Koriş= Ayyy! O Yasemin'in Saçını Başını Yolarım! Ayy Yolar mıyım Acaba? Nörommmm Yardıma Gel Kuşum!O Anda Neriman Odaya Girer.
Koriş= Ayyy! Nörommmm.
Koriş Ve Neriman Sarılırlar.
Koriş= Ay İyi İnsan Lafın Üstüne Gelirmiş.! Kız Gel Buraya Bi Kez Daha Sarılayım!
Koriş Ve Neriman Bi Kez Daha Sarılırlar. Neriman Selin Ve Toprak'a Bakar;
Neriman= Ayol Bunlar Kim?
Koriş= Bunlar Hastalarım. Neyse Bu Selin.
Selin= Memnun Oldum Neriman Hanım.
Neriman= Bende Çok Memnun Oldum.Koriş Toprak'a Bakar.
Koriş= Aman! Bunu Tanımasanda Olur. Benim Yüreğimi İndiriyordu.
Neriman= Ayy Noldu?!
Koriş= Bunlar Pat Diye Odama Girdiler Siz miydiniz Dedim Bu Topiş'te Bana Yok Yasemin Dedi.Neriman Keskin Gözlerle Toprak'a Bakar.
Neriman= Yasemiiiiinnn. Ben O Piiis Yasemin'e Yapıcağımı Biliyorum. Elimden Kurtulamaz.
Koriş= Kız Saçını Başını Yolalım! Kilo Aldığına İnandırıp Hayatını Karartalım. Üçüncü Sayfa Haberi Yapalım Onu.
Neriman= Ay Çok Kriminal!Selin Ve Toprak Birbirlerine Bakarlar Aynanda Ayağıya Kalkarlar.
Toprak= Biz Artık Gidelim. Hadi Selin.
Selin= Aynen. Görüşürüz Koray Bey Neriman Hanım.Selin Ve Toprak Giderler.
Neriman= Ayy Bu Hamile Demi?
Koriş= Aynen Aynen Artık Nasıl Çocuk Yaptılarsa Kız 90 Kilo Heralde 😂😂 Hmhmhmhhm 😂😂Neriman Ve Koriş Gülerler. Selin ve Toprak Hastaneden Çıkarlar Arabaya Binerler.
Toprak= Hayatım Ben Çok Yoruldum. Eve Gidelim Uyuyalım Yarın Geliriz Kontrole Ama Başka Hastaneye.
Selin= Tamam. Bende Çok Yoruldum.Toprak Arabayı Çalıştırır Ve Gider.
BÖLÜM SONU @Cerenin44 Sende Yaz YENİ Bölümü! 😂😂