Umut Yolunda| 15.Bölüm
Toprak: Açelya Hapiste Ama?
Tekrardan Mesaj Gelir.
Özel Numara
İyi Tamam Acıdım Git Arkadaşlarkndan Yardım Al Ama Aile Ve Polis Yok! -AToprak Koşarak Herkeze Herşeyi Anlatır..
Barış: Nasıl Bulucaz Selin'i?
Toprak: Bilmiyorum! Deliricem!
Hande: Ay Kuzum Çok Korkmuştur..
Toprak: Açelya'yı Cezaevinden Kaçırmamı İstiyor!
Aslı: Nasıl Ya?O anda Eren'e Mesaj Gelir.
Özel Numara
Canın Çok Yanıyor Değil mi? Çünkü Açelya'nın Öldüğünü Biliyorsun. -AAslı: Eren Noldu?
Eren: Benim Size Bişi Söylemem Lazım!
Cesur: Söyle.
Eren: Açelya..O anda Eren'e Yine Mesaj Gelir..
Özel Numara
Eğer Açelya'nın Öldüğünü Ve İkizi Akasyayı Söylersen O Çok Sevdiğin Aslıcığın Ölür! -AAslı: Eren SÖYLESENE?
Eren: Açelya'yı Nasıl Hapisten Kaçırıcağız? Onu Diyicektim..
Hande: Hocam Bizde Onu Düşünüyoruz!Selin'in Elleri Kolları Bağlı "İMDAT! " Diye Bağırıyordur..
Selin: YARDIM EDİİİİİN! İMDAAAT!
Maskeli Kişi: Sus Artık! Sıkıldım!
Selin: NE İSTİYORSUN BENDEN?!!
Maskeli Kişi: Annenin Davasındaki Dosyayı Ona Vermiyeceksin!
Selin: Nedenmiş Oo?!
Maskeli Kişi: Annen O Dosyayı Mahkemede Gösterirse O Çocuğu Çıkarırsa Herşey Mafolur!
Selin: Ha İstihbarat O Çocuğu mu Koruyor Yani?
Maskeli Adam: Hayır.. O Dosyayı Bize Vericeksin!
Selin: Neden Bunu Yapıyorsunuz? Niye Çıkmasını İstemiyorsunuz O Çocuğun?!
Maskeli Kişi: Fazla Şey Bilmek İyi Değildir Dua Et Çok Sevdiğin Toprak Açelya'yı Cezaevinden Kaçırsın!!
Selin: Ne İstiyorsunuz Benden?! Bırakın Gidiyim!
Maskeli Kişi: Senin Dilin Fazla Uzadı Ha!Maskeli Kişi Selin'in Ağzını Bantlar. Selin Ağlamaya Başlar.. O Anda Akasya Gelir Yani Selin Açelya Olarak Biliyor..
Maskeli Kişi: Napalım?
Akasya: Dursun Burda Mal Gibi! :D
Maskeli Kişi: Pekii.. :D
Akasya:Söylüyecekleri Var Sanırım.. Açsana Şunun Ağzını!Maskeli Kişi Selin'in Ağzını Açar.
Selin: Allah Belanı Versin Senin! Hayvan Köpek!
Akasya: Ayıp Oluyor Selincik! ;)
Selin: Sen Varya Gerizekalı Ve Zavallının Tekisin Anladın mı?! ZAVALLISIN ZAVALLI!Akasya Sinirlenir Ve Selin'e Tokat Atar..
Selin: VUR VUR VURSANA! SEN ANCA BÖYLE SİNİRİNİ ÖFKENİ HIRSINI İNDİREBİLİRSİN! AMA ŞUNU AKLINA SOK, İYİLER HERZAMAN KAZANIR KÖTÜLER İSE ARKASINDAN BÖN BÖN BAKAR!
( BENİM UYDURMAM ARKİLER! :D NEYSE DEVAM EDEYİM.. :D )
Akasya: KES SESİNİ! BANA OYUN OYNAMANIN BEDELİNİ ÖDEYECEKSİN!
Selin: NE BEDELİ KIZIM?! SEN GERİZEKALISIN! NEYİN BEDELİNİ ÖDÜYECEKMİŞİM BEN?! KAYBEDİCEKSİN ANLADINMI KAYBEDİCEKSİN?!
Akasya: NEYİ KAYBEDİCEM Kİ BEN?!
Selin: HERŞEYİ! SEN ARTIK BİR ÖLÜSÜN ZAVALLI BİR ÖLÜ! EN ÇOKTA NE BİLİYORMUSUN? SEN BENİ KAÇIRSANDA BEN MUTLUYUM.. ÇÜNKÜ SEVDİĞİM ADAM BENİMLR BİRBİRİMİZİ SEVİYORUZ.. BİRBİRİMİZE AİDİZ. ONA AİDİM.. ONUNUM BEN. SEN TOPRAK'I SEVİYORDUN AMA BENİ SEVİYOR! İSTERSEN BENİ ÖLDÜR AMA TOPRAK'IN BENİ SEVDİĞİ YALANINI KİMSE DEĞİŞTİREMEZ! -ABÖLÜM SONU! :) UMARIM BEĞENIRSINIZ! :) SAAT 9 DA GELİR 16.BÖLÜM