Umut Yolunda | 7.Bölüm
Selin: Seni seviyorum! :) Lütfen birdaha bana bunu yapma..
Toprak: Sende bana bunu yapma.. Ben deliriyorum.. -_- Sevdiğim kadının bi erkekle dans etmesi beni delirtiyor! Anladın mı?
Selin: Anladım.. :)Toprak Selin'i eve bırakır.. Aslı televizyon izlerken mesaj gelir.. Eren'den diye düşünüp odasına gider.. Ebru da ders çalışırken mesaj gelir.. Hande çizim yaparken mesaj gelir. Selin ise odasında uyurken mesaj gelir.. Kızlar aynanda mesajı açar..Ve mesajı aynanda okurlar..
" Hiçbirşey bitmedi ben hala burdayım ve herşeyi görüyorum! -A "
Selin yatağından kalkarlar. Ve yatağın üstüne çıkıp sinirle zıplamaya başlar.
Selin: Yuh! Oha! Nasıl olur yaaa?!!
Hande zaten deliye dönmüştü saçı başı dağılmıştı.. Bir görseniz o kadar komikki.. Ebru deseniz ağzı açık şekilde telefona bakıyordu. Aslı deseniz telefon elinden yere düşmüş şekilde camdan bakıyordu. Hande hemen Selin'i aramıştı.
Hande: Selin sanada o mesaj geldim mi?!
Selin: İnanmıyorum! Sanada mı geldi?!Ebruda Aslı'yı arar..
Aslı: Sanada geldi değilmi ?
Ebru: Malesef..Selin ve Hande telefonda konuşuyolardır..
Hande: Yok inanmıyorum! Böyle bişi olamaz!
Selin: -A Açelya mı sizce?!- 4 SAAT ÖNCE -
Müge ve Seçkin konuşuyolardır.
Müge: Açelya'yı seviyorsun biliyorum! Ama o kızlardan intikam almamız lazım!
Seçkin: İyide nasıl?!
Müge: -A olucaz!
Seçkin: Ne yani Akasya gibi tehlikeli işler mi yapıcaz?! Baksana kız hapiste kızlar Açelya'nın ikizi olduğunu bilmiyor
Müge: Tamam seni anlıyorum.. Hata Hande'yle Açelya için sevgili oldun.. Sırf Açelya için! Peki Açelya için -A olmaya hazır mısın?Seçkin bir süre düşünür ve;
Seçkin: Hazırım napıcaz?
Müge gülümser..
Hande: İyide Açelya hapiste?
Selin: Bilmiyorum Hande.. Acaba Aslı ve Ebru'ya mesaj geldimi?
Hande: Valla bilmiyorum..O anda dört kıza aynanda mesaj gelir..
" Geri dönmem sizi pek fazla mutlu.. Aa pardon umutsuz etti demeliyim! -A "
Aslı: Yine mesaj geldi sanada geldi demi? Ebru: Selin ve Hande'ye geldimi acaba?
Aslı: Heralde gelmiştir..!O anda yine mesaj gelir.. Ama Whatsapp'tan "Tatlı Küçük Tatlılar" grubundan bu grupta sadece Kızlar vardır..
Ebru: Whatsapp'tan geldi bizşn grup konuşmasından konuşuruz..
Aslı: Tamam. :)Aslı kapatır telefonu. Whatsapp'a girer.. Kızlar konuşurlar..
Selin: Geri döndü! İnanmıyorum ya döndü geri döndü!
Aslı: Biz napıcaz o değilde?
Hande: Aynen napıcaz?
Ebru: Bıktım bu durumdan!
Selin: Sakin olun kızlar. Bulucaz bi hal çaresini!Selin'e mesaj gelir..
" Yarın yazlıkta seni bekleyen bir süpriz var! Kimseye hiçbirşey bahsetmiyeceksin! Kimseye bişi söylemiyeceksin! -A "
Whatsapp'tan mesaj gelir..
Aslı: Selin? Ordamısın?
Selin kendi kendine konuşur.
Selin: Ne süprizi ya?
Selin mesaja cevap verir..
Selin: Aslı uykum geldi benim ben yatıyorum kızlar iyi geceler..
Hande: İyi geceler.Selin bir türlü uyuyamaz.. O süpriz neydiki? Düşüne düşüne artık tırnağını yemeye başlar.. Yavaş yavaş gözleri kapanır ve uyur.. Selin uyuyorken odasına Toprak girdi..
Selin: Toprak.. Senin ne işin var?
Toprak: -A benim! Ahhahahahhah! :DToprak kahkahalar atmaya başlamıştı. Selin ise çok korkmuştu..
Selin: Toprak şakamı bu?! :O
Toprak: Ölüceksiniz siz 4 tatlı küçük cadılar! Nihahahhaha! :D ÖLÜCEKSİNİZ! :D
Selin: Toprak sen ne diyorsun?!
Toprak: -A benim! Nihahahhaha! :DToprak yastığı alır ve Selin'i boğmaya başlar.. Toprak yastığı geri çeker ve Melisa çıkar karşısına..
Melisa: Selin.. :D Ne kadar safsın! :D Ahhahaha!
Selin sinir küpüne dönmüştü.. Allah ne verdiyse Melisaya tokadı yapıştırmıştı! :D
Melisa: Bunun cezasını ödüyeceksin! :D
Melisa Selin'i yastıkla boğmaya başlar.. Melisa yastığı çıkarır ve Açelya çıkar..
Açelya: Ah tatlım! Ne kadar malsın! :D Ben -A sende Selin olmalısın! :D Ahahha!
Açelya iğrenç gülüşüyle kahkaha atmıştı.. Selin direk uyanır ve çığlığı basar..Selin: İMDAAAAAT! YARDIM EDİN!
Selin terler içerisinde kalmıştı. Neyseki rüyaydı.. Vildan hemen odaya girer..
Vildan: Kızım tamam geçti tamam!
Selin annesine sarılır. Sonra Melisa odaya girer..
Melisa: Anne noluyor sabah sabah?!
Selin: Çık odamdan!
Vildan: Kızım Selin noluyor sana?!
Selin: Anne ablam beni rüyamda yastıkla boğuyordu!Kızlar Selin'lere gelmişti.. Selin kızlara rüyasını anlatır.. Kızlar gülmekten ölmüşlerdi..
Hande: Toprak seni yastıkla boğuyor! :D Tövbebismillah! :D
Aslı: Bide ablanda var! :D Ahhah!
Selin: Kızlar! Kendinize gelin.. -A geri döndü hatırlatırım! -_-Selin ve Toprak uçurumun kenarındalardır..
Selin: Hiçbir zaman bitmeyecek! Bu kabusun içinde hapsolup kaldık..
Toprak: -A Açelyaydı ama nasıl olur?! :O
Selin: İşte dün gece uyurken banada mesaj geldi..
Toprak: İnanamıyorum!
Selin: Birde benim gördüğüm rüya falan! Off..
Toprak: Ne rüyası?
Selin: Boşverr.. :)Toprak Selin'e döner..
Selin: Bu soruların tek bi cevabı var.. Açelya'nın yanına gidicem!
Toprak: Saçmalama Selin! Ben böyle birşeye izin vermiyeceğimi biliyorsun!
Selin: Off! Tamam.
Toprak: Tamam deyip oflama Selin! Rica ediyorum gitme...!
Selin: Toprak. Tamam. Ben eve gidiyim ablam çağırmıştı..Selin Toprak'ın yanağındam öper ve arabaya binip gider.. Selin yazlığa gider.. Evin heryeri dağınıktır..
Selin: Kesin -A'nın işi bu!
Selin sinirle evden çıkar ve cezaevine Açelya'nın yanına gider.. Yani aslında Akasya'nın.
Selin: Açelya!
Akasya: Ne var?!
Selin: -A sensin değilmi?!
Akasya: Of! :D Kızım bunlar boş laflar! Buraya geliceğini biliyordum! ;)
Selin: Kes zevzekliği! -A senmisin bana onu söyle!
Akasya: Ben değilim!"ZİYARETÇİ SAATİ BİTTİ! "
Diye bağırır kadın.. Selin sinirle gider.. Arabaya tekme atar..
Selin: Allah kahretsin!
Toprak odasında kitap okuyorken mesaj gelir..
" O tatlı küçük sevgilin senin sözünü dinlemedi gitti Açelya'ya! -A "
Mesajda bir fotoğraf vardır.. Selin ve Açelya'nın konuşurken çekilmiş fotoğraf..
BÖLÜM SONU! :) UMARIM BEĞENIRSINIZ! :) YENİ BÖLÜM YARIN AKŞAM GELİR! YARIM SAAT VEYAHUT 1 SAAT ÖNCE OKUYUCU SAYISI 377'İDİ ŞİMDİ BAKTIM 412 ARKADAŞLAR HADİ 1000 YAPALIM! :) İYİ AKŞAMLAR! :D