Umut Yolunda| 9.Bölüm
Toprak sinirle evden çıkar.. Selin arabaya biner ve eve gitmek için yola çıkar.. Selin eve gider odasına çıkıp olanları düşünür..
#FlashBack
Selin telefonunu çıkarıe ve ses kaydına almaya başlar konuşmaları..
Selin: Engin çok uzun bir ilişkiden çıktım. Ve hala unutamıyorum.. Çünkü o bana ilkeleri yaşattı.. :) Seninle sevgili olursak seni mutsuz edicem sen mutsuz olunca bende umutsuz olucaktım.. Zagen geriye aşk kalmıyacaktı..
Engin: Eğer beni 1 yıl önce tanısaydın bana bu şansı verirdin ve sende uzum ilişkiden yeni çıktığın için üzülmüyeceksin. Sen uğruna savaşmaya değer bir kadınsın! :)
Selin: Üzgünüm ben seni sevmiyorum, Toprak'la ayrılmış olsakta ben onu seviyorum! Bu hiçbir zaman değişmeyecek!#FlashBackSon
Selin -A'nın Toprak'a mesaj attıcağını bile bile ses kaydına almıştır bunu.. Selin tam yatağında yatıcakken Toprak odaya sinirle girer.
Selin: Hii! Toprak! Ödümü patlattın!
Toprak: Selin sana inanamıyorum!
Selin: Tamam anlatacağım sana! Dinle beni bi!
Toprak: Ne dinleyeceğim Selin?!Selin telefonunu çıkarır ve ses kaydını dinletmeye başlar..
SES KAYDI;
Selin: Engin çok uzun bir ilişkiden çıktım. Ve hala unutamıyorum.. Çünkü o bana ilkeleri yaşattı.. :) Seninle sevgili olursak seni mutsuz edicem sen mutsuz olunca bende umutsuz olucaktım.. Zagen geriye aşk kalmıyacaktı..
Engin: Eğer beni 1 yıl önce tanısaydın bana bu şansı verirdin ve sende uzum ilişkiden yeni çıktığın için üzülmüyeceksin. Sen uğruna savaşmaya değer bir kadınsın! :)
Selin: Üzgünüm ben seni sevmiyorum, Toprak'la ayrılmış olsakta ben onu seviyorum! Bu hiçbir zaman değişmeyecek!SES KAYDI SON;
Toprak dinledikleri karşısında şok olur..
Selin: Anlayacağın olay bu! -A sana mesaj attıcağını bile bile yaptım yoksa bana inanmıyacaktın.
Selin Toprak'a sarılır..
Toprak: Çok özledim Selin..
Selin: Bende.. Bende, bu akşam beraber uyuyalım mı?
Toprak: Tabiki.. ;)Selin ve Toprak yatarlar.. Sabah olur Aslı okula gitmek için yola çıkar.. O anda Akasya Aslı'yı takip ediyordur.. Aslı bunu farkeder ve Akasya'nın peşinden koşmaya başlar.. Ama yetişmez! Aslı'ya o anda mesaj gelir.
Özel Numara
Çok safsın! Gerçekten çok safsın. Çevrendeki insanlara dikkat et özellikle babandan! -AAslı: Babam mı? :O
Aslı okuşa gider.. Ebru ve Hande kantinde oturuyolardır.
Hande: Günaydın..
Aslı: Pek aydın olmadı!
Ebru: Hayrola? Noldu?
Aslı: Açelya'yı gördüm!
Hande: Ne?! Nasıl?!
Ebru: Hapiste değilmiydi?
Hande: Sizin haberiniz yok, Açelya kaldığı hücreden kaçmış.. Dün haberlerde yayınlandı..Selin ve Toprak birbirlerine sarılmış uyuyolardır. O sırada kapı zorlanır..
Melisa: Selin! Niye kilitli bu kapı?! Aç kapıyı!
Selin ve Toprak uyanır..
Toprak: İlk basılmamız! :D
Selin: Şapşal. :D Hadi git.. Balkondan inersin öyle değilmi?
Toprak: Inerim ama bi şartla!Melisa kapıya vurmaya başlar..
Melisa: Selin iyimisin bişi mi oldu sana?!
Selin: Şart nedir?
Toprak: Öpücük..Selin Toprak'a yaklaşır. Uzun süre öpüşürler Toprak gider. Selin kapıyı açar..
Melisa: Ne karıştırıyorsun içeride?!
Selin: Ne karıştırıcam abla uyuyordum.. Hem ben okula geç kaldım! Üstümü değiştirip çıkıcam..
Melisa: İyi be tamam!Melisa odadan çıkar. Selin okula gider kızların yanına oturur.
Hande: Hele şükür nerdesin?!
Selin: Ya uyuya kalmışım..
Ebru: Açelya hapisten kaçmış!
Selin: Ne?! Neden bana söylemediniz?
Aslı: Telefonun kapalıydı!
Selin: Varya bi buluşsak şu -A'yla kendi ellerimle öldürüceğim!O anda kızlara mesaj gelir..
Özel Numara
Benimle tanışmak istermisiniz? Bu akşam saat 21:00'da ayrıldığımız yerde buluşalım! -ABÖLÜM SONU! KUSURA BAKMAYIN BİR KAÇ GÜNDÜR YAZAMIYORUM AFFEDİN DİĞER BÖLÜM BU AKŞAM GELECEK! BUGÜN NE KADAR BÖLÜM YAZABİLİRSEM O KADAR PAYLAŞACAĞIM! KISA OLSA BİLE! BEN HAKKETİM BUNU! :)