UMUT YOLUNDA 29.BÖLÜM SEZON FİNALİ

269 16 8
                                    

Umut Yolunda 29.Bölüm Sezon Finali

NOT: SÖVEBİLİRSİNİZ AMA DİĞER HİKAYELERİME BAŞLAMAM LAZIMDI.. O YÜZDEN UMUT YOLUNDA BİR SÜRE ARA VERİCEK! :) ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER!

Selin Toprak'ın Arabasını Ayağıyla Tekmeliyordur Ve Ağlıyordur..

Selin: ALLAH BELANI VERSİN SENİN! ALLAH BELANI VERSİN TOPRAAK! NEFRET EDİYORUM SENDEN!

Toprak Gelir.

Toprak: Selin Ben Çok Pişmanım Lütfen Affet..

Selin Toprak'ın Karnına Yumruklamaya Başlar.

Selin: NASIL YAPARSIN BUNU BANA HA?! NASIL?! BEN NAPTIM SANA SÖYLESENE SÖYLE!
Toprak: Selin Haklısın Nolur Affet! Çok Sarhoştum Nasıl Oldu Bilmiyorum!

Apartmanın Camından Bi Kız Bakar..

Selin: SENİNDE ALLAH BELANI VERSİN!

Der Ve Yerden Taş Alır Ve Cama Atar..

Toprak: Selin Hayatım. Sakin Ol! İyi Değilsin!
Selin: BEN BÖYLE BİR ŞEYİ YAPSAYDIM SEN NAPARDIN?!
Toprak: O Çocuğun Ağzını Burnunu Kırardım!
Selin: ALLAH CEZANI VERSİN TOPRAK! ANLADIN MI?! SENDEN SADECE HAFIZAMI KAYBETMEDİĞİMİ SAKLAMIŞTIM! SENİ KORUMAK İÇİN! SEN BUNU BİLE BİLE PARMAĞINDA OYNATTIN BENİ! SELİN GÜÇLÜ DİYE BİRİSİ YOK! SEN BENİM İÇİN YOKSUN!

Selin Tam Gidicekken Toprak Onun Kolundan Tutar..

Toprak: Gitme! Nolur Gitme.. Sen, Bem Olmadan Mutlu Yaşıyamazsın! Bende Sen Olmadan Mutlu Yaşıyamam! Ölürüm.. Anladın mı?!
Selin: SENDEN NEFRET EDİYORUM!

Selin Arabanın Bagajından Bi Kutu Çıkarır Ve Toprak'a Verir. İçinde Birsürü Notlar Vardır.. Selin Dahada Ağlamaya Başlar.

Selin: Sana.. Bunu Kendim Hazırlamıştım. Ama Artık Bi Anlamı Kalmadı..

Selin Arabasına Binip Gider.

1 GÜN ÖNCE

Toprak Onları Uzaktan İzliyordur. Sanki Ayaz Selin'i Öpüyormuş Gibi Gözüküyordur.. Toprak Koşarak Ayaz'ın Odasına Girer.. Ayaz'a Yumruk Atar.

Selin: Hii! Toprak?!
Toprak: Sen Kimin Sevgilisini Öpüyorsun Lan?!
Ayaz: Ne Öpmesi?!
Selin: Toprak! Yarama Bakıyordu Sadece! Of! Yine mi Takip Ettin Beni! Demekki Bana Güvenmiyorsun Toprak!

Selin Hızlıca Odadan Çıkar Toprak Peşinden Gider Ve Selin'in Kolunu Tutar Ve Yangın Çıkışına Götürür Ve Selin'i Duvara Yaslar Ve Öpmeye Başlar.. Selin Toprak'ı İttirmeye Çalışıyordur. Ama Başaramıyordur. En Sonunda İttirir!

Selin: Sen Naptığını Sanıyorsun?! Hastane Burası!
Toprak: Otelde Devam Edelim! :D
Selin: Sapıklaşma! Seni Adi Herif!

Selin Gider Toprak Sadece Arkasından Sırıtır.. Toprak Eve Gider Ve Morali Bozuktur.. Sonra Dışarı Çıkar Ve Barın Önüne Gelir İçeri Girer. Bi Kız Toprak'ın Yanına Oturur..

Gamze: Selam Yakışıklı! İyi Değilsin Moralin mi Bozuk?
Toprak: Sanane! Git İşine Kızım!
Gamze: Anlat Bana Derdini Yakışıklı. Dostumuşuz Gibi Düşün.

Toprak Bardaktaki İçkiyi Kafasına Diker..

Toprak: Selin..
Gamze: Booşveer.. Bunları Unut Bu Kızlar Bi Erkeklerle Sevgili Olurlar Sonra Altına Girerler En Sonunda Terkedip Gider! :D
Toprak: HAYIR!

Toprak Yine Bardaktaki İçkiyi İçer Gamze'de Öyle..

Toprak: O Benim Meleğim.. O Öyle Kız Değil..

Umut Yolunda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin