Umut Yolunda|24.Bölüm
Hande: Napıcaksın Selin?
Selin: Akşam Bara Gidiyoruz! Güzel Güzel Giyinin! Biz Hep Bu Erkeklerimi Kıskanıcaz?! Birazcıkta Onlar Kıskansın! Yer Bildirimide Yaparız Facebook'tan Ohoo Akşam Çok Eğleniriz! :)
Aslı: Olmaz. Eren Kıskanır Beni!
Selin: Kıskansın Diye Yapıyoruz Zaten Aslıcım! :) Ne Malum Şuan Eren Hoca Bir Kızla Konuşuyor?Selin Hande'ye Döner
Selin: Yada Barış..
Selin Ebru'ya Döner.
Selin: Belkide Cesur? Kıskandırıcaz Onları!
Hande: O Kızın Saçını Başını Yollarım! Ben Varım Bu İşte!
Ebru: Bende Varım!Selin, Hande Ve Ebru Aslı'ya Bakar.
Aslı: Bende Varım! :)
Selin: Tebrikler! :)SAAT 20:30
KIZLAR ÇOK GÜZEL OLMUŞLARDIR.. ERKEKLER SAHİLDEKİ CAFEDE OTIRUYOLARDIR..
Toprak: -A Denen Pisikopattan Kurtulduk!
Barış: Toprak Ben Sana Diyim Selin Fena Kıskandı Seni! Valla Bugün Karşılaştım Sinirliydi..
Toprak: Dahada Kıskandırıcam Onu Ben Bu Daha Başlangıç.. Ben Selin'i Hayatta Kıskanmam!Külleyen Yalan Hatırlarsanız Bi Barda Selin Erkekle Dans Etti Diye Toprak O Çocuğun Ağzını Burnunu Kırmıştı..
Cesur: Ben Yani. Ebru'yu Bi Erkekle Görsem O Çocuğu Öldürürdüm!
Eren: Aslım Yapmaz Öyle Şeyler.Toprak, Barış Ve Cesur Eren'e Bakar.
Eren: Yani Bilmiyorum Ama Bence Yapmaz.
Cesur Facebook'ta Dolaşıyorken Bir Durum Görür..
Selin Güçlü Hande Yılmaz Aslı Metiner Ebru Çetinbaş Barda Eğlenmiş Hissediyorlar. ( Arkiler Ebru'nun Dizide Soyadı Neydi Bilmiyorum Salladım Kafadan Çetinbaş Deyi Verdim Bilen Varsa Soyadı Yazsınlar! ;) )
Cesur: Yok Artık!
Barış: Noldu?
Cesur: Kızlar?
Toprak: Nolmuş Kızlara?
Cesur: Kızlar Bardalar! :O
Eren: Ne?! Aslı'da Varmı?
Cesur: Var..Kızlar Birer Kadeh İçki İçerler.
Ebru: Çok İyi Ettik Buraya Gelmekle! Uzun Zamandır Böyle Eğlenmemiştim.. :D
Hande: Aynen! :)
Aslı: Acaba Erkekler Gördümü?
Selin: Görmüşlerdir Hatta Delirmişlerdir Bile! :DKızlar Kahkaha Atarlar. O Sırada Kızların Yanına 4 Erkek Gelir.
X1: Şşt Güzelim Kısa Saçlım.. <3
Selin: Banamı Dedin?
X1: Tabiki.. Çok Tatlısın! :D
X2: Sarışın Sende Çok Hoşsun Ben İlker! :D
Hande: Bende Hande..
X1: Adın Ne Güzelim Senin?
Selin: Selin..
X1: Adın Kadarda Kendinde Güzelmişsin.. Selin: Banamı Dedin Sen?Hande İlker'le Konuşuyordur.. Ebru da Başkasıyla Konuşuyordur. Aslı'da Başka Erkekle.. O Anda Toprak Barış Eren Ve Cesur Gelir Kızların Olduğu Yere Giderler.
Toprak: Selin?!
Selin: Toprak?!
Eren: Aslı?!
Aslı: Eren?!
Hande: Barış?!
Ebru: Cesur?!Erkekler Kavga Etmeye Başlarlar.
Selin: Ya Durun! Toprak!
Toprak: Kimse Sevdiğim Kadınımla Konuşamaz!Der Ve Çocuğa Yumruk Atar. Bardaki Herkez Onları Ayırıyordur..
Hande: Valla Baya bi Kıskandılar..
Selin: Bütün Erkekler Odun Öküz! :DKızlar Gülerler..
BÖLÜM SONU! BAKIN SİZİN İÇİN BİR BÖLÜM DAHA YAZDIMMM! KIYMETİMİ BİLİN.