UMUT YOLUNDA 19.BÖLÜM

225 20 8
                                    

Umut Yolunda 19.Bölüm

Toprak Hala Bekliyordur. Selin Tam Bir Adım Atıp Sarılıcakken Aklına Açelya'nın Söylediği Şeyler Geliyor Ve Morali Bozuluyor.. Toprak Umutsuzca Kollarını Yere İndirir..

Selin: Ben Çok Özür Dilerim Seni Hatırlayamadığım İçin.. Gerçekten Çok Özür Dilerim.. :'(

Selin'in Gözündem Bir Kaç Damla Yaş Akar.. Ve Ağlama Başlar Toprak'ta Ağlamaya Başlar.. Toprak Gözyaşlarını Siler Ve Selin'in Üzerine Yürümeye Başlar.

Selin: Napıyorsun?!

Toprak Selin'i Dinlemiyordur.. Ve Hala Üzerine Doğru Yürüyordur..

Selin: Delirdinmi Napıyorsun?!

Toprak Selin'i Duvara Sıkıştırır Ve Pnu Öpmeye Başlar. Selin Ne Kadar Çok İstesede Karşılık Vermiyordur.. Toprak Karşılık Vermediğini Anlar Ve Daha da Sertçe Öper.. Selin Toprak'ı İttirir Ve Elini Ağzıyla Siler..

Selin: Sen Naptığını Sanıyorsun?! Ben Seni Hatırlamıyorum Ve Sevmiyorum Diyorum Yaptığın Şeye Bak!
Toprak: Selin -A İstedi İşte! Anla Kabul Et! Biz Birbirimizi Seviyoruz! Sen Bana Aidsin Bende Sana! Bunu Hiçkimse Değiştiremez Hiçbir Yalan Bunu Değiştiremez! Değiştirse Bile Sen Burdasın!

Der Ve Eliyle Kalbini Gösterir. Selin Duygulanır..

Selin: Lütfen Çık..
Toprak: Şimdi Gidiyorum! Ama Geri Dönücem Selin! Sen Benimsin Çünkü!

Toprak Odadan Çıkar. Selin Elini Ağzına Koyar.. Toprak Kapıyı Açık Bırakmış Selin'i Elini Ağzına Koyduğunu Görür Ve Gülümser..

BÖLÜM SONU! :) BUGÜN BU KADAR BÖLÜM YAZDIĞIM YETER CERENİN44 'ÜN HATRINA YAZDIM :)

Umut Yolunda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin