Umut Yolunda 17.Bölüm
O Anda Herke Şok Olmuştur.. Toprak Dahada Sinirlenir Ve Telefonu Fırlatır.. Kapı Çalar..
Aslı: Ben Bakıyım..
Aslı Kapıya Bakmaya Gider.. Kapıyı Açtığında Şok Olur..
Aslı: Selin? :O Ilgaz? :O
Ilgaz: Kız Yerde Yatıyor Neden Almadın Lan İçeri?!Selin Ilgaz'ın Kucağında Baygındır..
Aslı: İyide Bu Nasıl Olur?!
Ilgaz: Ne Ne Nasıl Olur?!Ilgaz Kucağında Selin'le İçeri Girer Selin Hala Baygındır.
Toprak: Sendin Demi Lan Selin'i Kaçıran?!
Ilgaz Selin'i Koltuğa Yatırır..
Ilgaz: Nediyorsun Olum Sen?!
Toprak Sinirlenir Ve Ilgaz'a Yumruk Atar..
Toprak: Sen mi Kaçırdın Lan Selin'i?!
Ilgaz: Gerizekalı! Ben Napıcam Selini?! Kapının Önünde Yatıyordu! Tamam Bi Zamanlar Seviyordum Ama Artık Ona Karşı Bişi Hissetmiyorum!Toprak Selin'i Kucağına Alır Ve Hastaneye Götürür.. Herkez Hastanededir.. Doktor Çıkar..
Toprak: Durumu Nasıl?
Doktor: Gayet İyi! :)Herkez Birbirlerine Sarılır..
Toprak: Görebilirmiyiz?
Doktor: Sadece 1 Kişi..
Toprak: Ben Giriyim.. :)Toprak Derin Bir Nefes Alır Ve Odaya Girer. Selin Uyanmıştır..
Toprak: Selin! :)
Toprak Selin'e Sarılır Ve Yanaklarından Öper.. Selin Şaşkındır..
Selin: Siz Kimsiniz?
Toprak: Selin Ben Toprak, Şaka Yapıyorsun Değilmi?
Selin: Ben Sizi Tanımıyorum.Toprak Sırıtır Ve Selin'in Elinden Tutar.
Toprak: Komik Bir Şaka Değil mi? :D Selin Kendine Gel! Ben Seni Seviyorum..
Selin: Bırak Elimi Lütfen Tanımıyorum Ben Sizi..Selin Elini Çeker..
Toprak: Selin Neler Diyorsun Sen?!
Selin: Çıkar mısın Dışarı?!Toprak Dışarı Çıkar Herkez Toprak'ın Yanına Gider..
Hande: Nasıl İyimi Durumu?
Eren: Toprak? Kendine Gel..
Ebru: Kötü Bişi Olmadı Değil mi?
Toprak: Hatırlamıyor Beni..
Hande: Nasıl Ya? İyide Durumu İyi Dedi Doktor?
Toprak: Bilmiyorum! Ben Doktorla Konuşucam.
Eren: Bende Geliyim..Toprak Ve Eren Doktor'un Yanına Gider..
Doktor: Merhaba..
Eren: Merhaba Doktor Bey Sizinle Bişi Konuşmak Istiyoruz..
Doktor: Buyrun Oturun. :)Eren Ve Toprak Otururlar..
Doktor: Buyrun Bi Sorun mu Var?
Toprak: Selin Güçlü..
Doktor: Ha Hatırladım, Bişi mi Oldu?
Eren: Toprak Selin'in Sevgilisi Olur Kendisi Ve Aynı Okuldalar Bende Hocayım.. Selin Toprak'ı Hatırlamadı.. Yani Siz Durumu Gayet İyi Dediniz..
Doktor: Valla Röntgen Sonuçlarında Gayet Iyiydi Ama Beyninde Hasar Oluşmuş Olabilir Yada Uyanır Uyanmaz Böyle Olması Çok Normal. Siz Hiç Merak Etmeyin Şimdi Selin'i Röntgen Odasına Alıp Beynine Röntgen Çektiricez Bakalım Sorun Neymiş?
Toprak: Teşekkürler Doktor Bey.. :)Toprak Gülümser. Gülümsesede Morali Bozuktur. Çünkü Sevdiği Kadın Hafızasını Kaybetmişti Yada Başka Sorun Vardı.. Aklında Deli Deli Sorular.. Doktor Odasından Çıkar Ve Selin'in Odasına Gider..
Doktor: Neden Yapıyorsunuz Bunu? Sevdiğiniz Adama Perişhan!
Selin: Bu Sizi Hiç Ilgilendirmez..! Öyle Gerekti Lütfen Beni Anlayın..
Doktor: Seni Röntgen Odasına Alıcaz Beynine Röntgen Çektiricez Herşey Ortaya Çıkıcak!#FlashBack
Akasya: Burdan Çıkmak İstiyor musun?
Selin: Cevabını Bildiğin Soruları Neden Soruyorsun? Evet Çıkmak İstiyorum!
Akasya: Hafızanı Kaybediceksin!
Selin: Ha?Selin Kahkaha Atmaya Başlar..
Selin: Tamam.. Ben Hafızama Diyeyim Bi Saniye.. Hafıza Hafıza Duyuyormusun Beni? Bak Gerizekalı Açelya Hafızamı Kaybetmemi İstiyor Hadi Kaybol Hafıza Kayboool! :D Sen Kafadan Yaya mısın?
Akasya: Salak Salak Konuşmayı Kes! Hafızanı Kaybetmiş Numarası Yapıcaksın! Anlaştık mı?
Selin: Duydun mu Hafıza? Seni Kaybedicekmiş Gibi Yapıcakmışım! :D Tamam Allahın Cezası Tamam!#FlashBackSon
Doktor: Selin Hanım Ben Gerçekleri Söylüyeceğim Beni Tehlikeye Atıyorsunuz!
Doktor Tam Kapıdan Çıkıcakken Selin Yataktan Kalkar Ve Kapıyı Kilitler..
Selin: Lütfen Yapmayın Buna Mecburum.
Doktor: Tamam Tamam.. Peki Napıcaz?
Selin: Bilmiyorum Bilmiyorum.. Röntgen Çektirdiğiniz Kişilerin Şeylerini Kullanın!
Doktor: Anladım Ben Seni İyi Fikir Sen Şimdi Yatağına Geç Hadi..Selin Yatağa Uzanır Doktor Sesizce Kapıyı Açar Hemşire Odaya Girer.
Hemşire: Beni Çağırmışsınız Doktor Bey?
Doktor: Röntgeni Hazırla!
Hemşire: Tamam Doktor Bey! :)Hemşire Çıkar. Doktor Selin'i Çıkartır Odadan. Herkez Selin'in Yanına Toplanır.Selin Toprak'a Bakar Ağlıyordur.
Selin: Seni Hatırlayamadığım İçin Beni Affet. :'( <3
BÖLÜM SONU! :) UMARIM BEĞENİRSİNİZ! :) BEN YAZMAKTAN ELLERİM AĞRIYOR SİZ OKUMAKTAN BIKMIYORSUNUZ! :D HADİ TMM TMM YENİ BÖLÜM BUGÜN GELİR HA AMA HAFTAİÇİ GELİR Mİ BİLEMİYORUM.. DÜN 4 TANE BÖLÜM YAZDIM SİZLERE VE PAYLAŞTIM KIYMETİMİ BİLİN! ;) NEYSE HADİ GOT BYE! :D