3

2.1K 288 73
                                    


Όταν φτάσαμε στο σπίτι, δύο περιπολικά και ένα αυτοκίνητο της ασφάλειας του αστυνομικού τμήματος του Φροστ Βάλλευ βρισκόταν στο πάρκινγκ των Ρόιτερ. Το σπίτι ήταν γεμάτο φώτα και έξω από την εξώπορτα του σπιτιού βρισκόταν ένας ψηλός τύπος με μαύρα ρούχα. Μάλλον ήταν άνθρωπος της ασφάλειας γιατί δεν φορούσε τη στολή των αστυνόμων. Λίγο πιο δίπλα στο μεγάλο μπαλκόνι του σπιτιού είδα τον Ντέιβιντ. Ήταν μόνος του. Από το πρόσωπο του κατάλαβα πόσο χαμένος ένιωθε. Είχε δει την Κάθριν όταν την είχαμε πάει στο νοσοκομείο. Είχε δει σε τι κατάσταση βρισκόταν αλλά τον είχαν καθησυχάσει όταν βρεθήκαμε όλοι μαζί στο νοσοκομείο. Βέβαια δεν θυμόταν και πολλά από εκείνη την μέρα γιατί ο Στέφαν με την υποβολή τον είχε βοηθήσει να παραμείνει ήρεμος. Είπα στον Τάιλερ να μπει μέσα στο σπίτι και να μάθει τα πάντα.

- Αν καταλάβεις ότι κάτι πάει στραβά...

- Ξέρω τι θα κάνω. Εσύ δεν θα έρθεις;

- Σε λίγο. Θέλω να μιλήσω στον Ντέιβιντ. Πήγαινε μέσα και θα έρθω.

Ένιωθα πολύ περίεργα. Παρόλο που ήξερα ότι για όλο αυτό το χάος ευθυνόταν ο Τάιλερ, συνέχιζα να του μιλάω κανονικά. Βέβαια ήξερα ότι είχε μετανιώσει, αλλά αυτό δεν άλλαζε τα πράγματα. Τελευταία στιγμή είχαν αλλάξει όλα. Δεν είχαμε αναφερθεί καθόλου σε εκείνη την ημέρα στο κοιμητήριο, αλλά ήθελα πολύ να μάθω τι είχε ακολουθήσει όση ώρα ήμουν λιπόθυμη. Κάποια στιγμή έπρεπε να ανοίξω συζήτηση για αυτό και να μη το αποφεύγω. Εξάλλου τώρα πια έπρεπε να δω τι ήξερε για την εξαφάνιση της Κάθριν και του Στέφαν. Όταν πλησίασα τον Ντέιβιντ κατάλαβα ότι δεν είχε πάρει είδηση ότι είχα φτάσει στο σπίτι. Ένιωθε χαμένος και κοίταζε στο δρόμο. Δεν τον ένοιαζαν τα φώτα και η φασαρία από τους αστυνομικούς. Ήταν σα να ζούσε σε μία φούσκα μόνος του.

- Ντέιβιντ; Λυπάμαι...

Ήταν το μόνο που μπορούσα να πω

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ήταν το μόνο που μπορούσα να πω. Ο Ντέιβιντ και η Κάθριν είναι τα μόνα αδέρφια που γνωρίζω ότι είναι τόσο δεμένα μεταξύ τους. Ήξερα ότι η απουσία της Κάθριν θα τον επηρέαζε, πόσο μάλλον τώρα που δεν γνώριζε τίποτα για την εξαφάνιση της. Ωστόσο ένιωθα τύψεις. Ήξερα περίπου τι είχε συμβεί αλλά δεν μπορούσα να μιλήσω. Αυτό με σκότωνε. Ήθελα τόσο πολύ να μιλήσω για όλα αυτά που είχαν συμβεί. Να πω τα πάντα. Όλα όσα είχα μάθει. Όλα όσα γνώριζα. Αλλά δεν μπορούσα να αποκαλύψω έτσι απλά ένα τέτοιο μυστικό. Και πέρα από αυτό δεν θα με πίστευε κανένας τους. Θα με πέρναγαν για τρελή. Δεν ήξερα τι να κάνω. Μακάρι να μπορούσα να μιλήσω σε κάποιον. Ήξερα ότι οι φίλοι μου, μου είχαν εμπιστοσύνη, αλλά πως θα τους έλεγα ένα πράγμα το οποίο το έχουμε δει μόνο σε ταινίες φαντασίας; Όλα αυτά γύριζαν μέσα στο μυαλό μου. Αλλά ήξερα ότι μου είχαν εμπιστοσύνη.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ