Σήμερα οι ώρες των μαθημάτων είχαν περάσει σχετικά πολύ γρήγορα. Το προηγούμενο βράδυ δεν είχα μιλήσει με τον Τάιλερ πολύ. Έπρεπε να φύγει. Δεν μου είχε πει που ακριβώς είχε πάει, αλλά κατάλαβα ότι έπρεπε να πιει αίμα. Δεν ξέρω που το έβρισκε. Ίσως να πήγαινε στο νοσοκομείο και να έπαιρνε σακουλάκια με αίμα από εκεί. Ίσως πάλι να επισκεπτόταν αυτά τα άτομα που έδιναν το αίμα με τη θέληση τους. Όταν το σκέφτηκα αυτό ένιωσα περίεργα. Ήξερα ότι οι άνθρωποι που είχαν σχέσεις με βρικόλακες, έδιναν το αίμα τους και για τη δική τους ευχαρίστηση. Μου ήρθε η εικόνα στο μυαλό, ότι ο Τάιλερ θα μπορούσε να έκανε διάφορα με κάποια άλλη και αμέσως εκνευρίστηκα. Ένιωθα ζήλια. Όχι για εκείνη, όποια και αν ήταν αυτή, αλλά για τον Τάιλερ. Με ενοχλούσε η σκέψη να αγγίζει κάποια άλλη. Όμως έπρεπε να το αποβάλλω όλο αυτό. Δεν μπορώ να είμαι μαζί του, από τη στιγμή που είμαι ερωτευμένη με τον Στέφαν. Δεν μπορώ να κάθομαι να σκέφτομαι όλα αυτά, τη στιγμή που η Κάθριν και ο Στέφαν λείπουν.
Είχα ήδη τελειώσει τα μαθήματα και πήγαινα με το αυτοκίνητο μου στο σπίτι της Κατ. Εκείνη είχε τελειώσει πιο νωρίς από εμένα και είχε ήδη φτάσει σπίτι της εδώ και μία ώρα. Η γιαγιά της, η Ζόι δεν ένιωθε πολύ καλά. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό ότι εκείνη γνώριζε για τον Τάιλερ και αγχώθηκα. Άραγε να είχε μιλήσει στην Κατ;
Πάρκαρα το αυτοκίνητο έξω στην αυλή. Η γιαγιά Ζόι ήταν έξω και έφτιαχνε τον κήπο της. Είχες τόσο όμορφα φυτά. Η Κατ δεν είχε φανεί ακόμα. Όταν κατέβηκα από το αυτοκίνητο, η γιαγιά Ζόι έριξε το βλέμμα της πάνω μου. Με κοιτούσε εξεταστικά και με αγωνία. Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί είχε αντιδράσει έτσι.
- Γιαγιά Ζόι καλησπέρα.
- Κριστίν πως είσαι;
Κοίταζε εξεταστικά τα δάχτυλα των χεριών μου. Τότε αμέσως το κατάλαβα. Αφού ήξερε για τον Τάιλερ, ότι ήταν βρικόλακας, άρα θα υποψιαζόταν και εμένα. Έψαχνε να βρει αν φοράω δαχτυλίδι, σαν αυτό που φορούσε ο Στέφαν και ο Τάιλερ. Άνοιξα τα χέρια μου επιδεικτικά για να καταλάβει ότι δεν φοράω δαχτυλίδι και πήγα να την αγκαλιάσω. Ένιωθε λίγο σφιγμένη, αλλά καθώς την αγκάλιαζα, χαλάρωσε λίγο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)
Ma cà rồngΜετά την μεγάλη αποκάλυψη και την εξαφάνιση του Στέφαν, για την Κριστίν Γουντς, υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από την ίδια τη ζωή της: ο Στέφαν Ντόμπλεμορ. Όμως το να αγαπάς ένα βρικόλακα είναι ακόμη πιο επικίνδυνο απ' ό,τι θα μπορούσε ποτέ να φανταστε...