22

1.6K 272 66
                                    


Είχε ήδη σουρουπώσει και δεν είχα γυρίσει σπίτι. Είχα πιει πέντε καφέδες και δεν είχα φάει τίποτα. Το στομάχι μου είχε αρχίσει να παραπονιέται αλλά δεν ήθελα να φάω, δεν είχα όρεξη. Το κινητό μου είχε μείνει από μπαταρία. Άραγε ο Τάιλερ θα με έψαχνε; Με όλα αυτά που είχαν γίνει εκείνος προσπαθούσε να έρθει κοντά μου αλλά όλο τον έδιωχνα. Καταλάβαινα πως αισθανόταν για εμένα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Ότι είχα νιώσει για εκείνον, το είχα κρύψει βαθιά μέσα μου. Είχα μεγαλώσει μαζί του. Ήταν ο αδερφός μου. Όμως αυτά άλλαξαν αμέσως. Πλέον δεν είχα μυαλό για να κάθομαι να σκέφτομαι εκείνον. Δεν άφησα τον εαυτό μου καν να μπει στη διαδικασία αυτή. Το μόνο που με ένοιαζε τώρα ήταν ο Στέφαν. Δεν ήθελα να τα παρατήσω. Δεν ήθελα να τον εγκαταλείψω. Είχα πίστη σε εκείνον. Με το σχέδιο μου, ήμουν σίγουρη ότι θα τον έφερνα πάλι πίσω σε εμένα. Δεν άντεχα στη σκέψη ότι θα τον χάσω. Δεν άφηνα τον εαυτό μου να πιστέψει ότι έχει χαθεί. Θα έκανα τα πάντα για εκείνον όπως έκανε και εκείνος για εμένα.

Μάζεψα τα πράγματα μου και βγήκα έξω από το Σελίν. Ο ουρανός ήταν σκοτεινός και έκανε πολύ κρύο. Το αυτοκίνητο μου το είχα αφήσει λίγα μέτρα πιο κάτω από το Σελίν. Περπατούσα αργά. Είχα ανάγκη να περπατήσω, αλλά δυστυχώς είχα το αυτοκίνητο μου. Ξαφνικά άκουσα πολύ θόρυβο στο δρόμο. Στο αμέσως επόμενο στενό από εκεί που είχα αφήσει το αυτοκίνητο μου, ακουγόντουσαν φωνές και σειρήνες από ασθενοφόρο. Είχε μαζευτεί πολύς κόσμος, μαζί και δύο περιπολικά. Πλησίασα πιο κοντά για να δω τι είχε συμβεί, όμως με τόσο κόσμο μπροστά μου δεν έβλεπα καλά. Ρώτησα έναν τύπο δίπλα μου αν ήξερε τι είχε γίνει.

- Βρέθηκε το πτώμα ενός αγοριού. Είναι φρέσκο το αίμα και νομίζουν ότι ο δράστης είναι ακόμα εδώ τριγύρω.

Μου κόπηκε η ανάσα. Πτώμα εδώ στο Φροστ Βάλλευ; Αποκλείεται. Πέρασα τον κόσμο που ήταν μπροστά μου και πλησίασα στη διαχωριστική γραμμή που είχαν βάλει για να μην περάσει ο κόσμος. Αστυνομικοί ήταν τριγύρω και δεν άφηναν κανέναν να δει τι είχε συμβεί. Έστριψα το κεφάλι μου προς το περιπολικό και πρόλαβα να δω το αγόρι. Ήταν χλωμός και το κεφάλι του είχε σχεδόν αποκοπεί από το σώμα του. Τράβηξα αμέσως το βλέμμα μου και αποτραβήχτηκα από τον κόσμο. Γύρισα την πλάτη μου και έκανα εμετό. Ένιωθα ακόμα ναυτία. Μία κυρία με πλησίασε για να δει αν ήμουν καλά αλλά έφυγα τρέχοντας προς το αυτοκίνητο μου. Κλείδωσα τις πόρτες και περίμενα να ηρεμήσω. Στο μυαλό μου είχαν μπει διάφορες σκέψεις. Το ένστιχτο μου, μου έλεγε ότι κάτι δεν ήταν σωστό σε όλο αυτό. Το αγόρι δεν είχε δολοφονηθεί από άνθρωπο. Το ήξερα, το είχα δει. Ποιος άνθρωπος είχε τη δύναμη να ξεριζώσει το κεφάλι κάποιου; Ήταν βρικόλακας. Αμέσως μου πήγε το μυαλό στην Κάθριν, αλλά δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Εξάλλου ήταν με τον Τάιλερ όλη μέρα. Μήπως ο Νοσφέρους κατάλαβε ότι η Κάθριν γύρισε στο Φροστ Βάλλευ και ήρθε και εκείνος; Τα έχασα. Έβαλα μπροστά τη μηχανή και πήγα αμέσως σπίτι.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Where stories live. Discover now