27

1.4K 252 62
                                    


Είχε ξεκινήσει ήδη και σουρούπωνε. Ο Λούκας αφού του είχα εξηγήσει το σχέδιο μου για το Φολς, είχε γυρίσει σπίτι του για να προετοιμαστεί. Όσο περνούσε η ώρα γινόμουν όλο και πιο νευρική. Ανάμικτα συναισθήματα με κατάκλυζαν. Άγχος για το αν θα τα καταφέρω. Ενθουσιασμός, γιατί θα έβλεπα τον Στέφαν. Φόβος, γιατί αν κάτι πήγαινε στραβά, μπορεί να κινδύνευε η ζωή μου. Νεύρα, γιατί ανυπομονούσα να φύγουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για το Φολς. Περίμενα πως και πως αυτή τη στιγμή. Σωματικά ήμουν λίγο αδύναμη, αλλά η δύναμη της ψυχής μου και η ελπίδα ότι μπορεί να τα κατάφερνα με δυνάμωνε. Προσπαθούσα να μείνω ήρεμη, αλλά δεν μπορούσα. Είχα απίστευτη υπερένταση. Καθόμουν έξω από την έπαυλη των Ντόμπλεμορ και έπαιρνα καθαρό αέρα. Αν και έκανε κρύο, ο ουρανός ήταν καθαρός και είχε αρχίσει ήδη το φεγγάρι και ανέβαινε ψηλά. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ο Στέφαν. Λίγες ώρες πριν είχα ακούσει τη φωνή του. Αυτό μου έδινε δύναμη. Ήθελα να τον ξαναπάρω τόσο πολύ τηλέφωνο, αλλά φοβόμουν. Δεν ήθελα να επηρεαστώ.

Μέσα από την έπαυλη άκουγα ομιλίες. Ο Ίαν προσπαθούσε να ηρεμήσει την Κατ, η οποία είχε νεύρα γιατί δεν μπορούσε να καταφέρει το πρώτο της ξόρκι. Ήθελε να δοκιμάσει τις μαγικές της ικανότητες και έτσι προσπαθούσε να κάνει ένα δυνατό ξόρκι εγκλωβισμού της Σερένας, στο υπόγειο. Η Κάθριν άφηνε συνέχεια μηνύματα του Ντέιβιντ γιατί δεν είχε εμφανισθεί ακόμα. Είχε όντως απομακρυνθεί πολύ από εκείνη. Πλέον είχα αρχίσει και φοβόμουν ότι δεν θα άλλαζε γνώμη σχετικά με αυτή τη νέα ανακάλυψη που είχαμε όλοι έρθει αντιμέτωποι.

Ο Λούκας δεν είχε έρθει ακόμη. Το γεγονός ότι είχε αφήσει πίσω τις αντιλήψεις του σχετικά με τους βρικόλακες με έκανε να έχω μία ελπίδα για εκείνον και τη σχέση που θα είχε με τον Τάιλερ. Στην αρχή μου είχε δώσει την εντύπωση ότι ήταν ένα κυνικό κωλόπαιδο. Όμως δεν ήταν έτσι. Πάντα είχα στην άκρη του μυαλού μου, να μην κρίνω κάποιον αν δεν τον μάθω λίγο καλύτερα.

- Εδώ είσαι.

Ο Τάιλερ με πλησίασε. Πλέον είχε εγκαταλείψει τα νεύρα και την νευρικότητα και έδειχνε ήρεμος.

- Το ξέρεις ότι δεν μπορώ να σου αρνηθώ τίποτα σωστά;

- Μην είσαι υπερβολικός.

- Κριστίν σταμάτα. Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

Πήρα το βλέμμα μου από πάνω του, γιατί βαθιά μέσα μου ένιωθα τύψεις που τον έβαζα σε αυτή τη διαδικασία. Ήξερα τι σχέσεις είχε με τον Στέφαν. Είχα ακούσει λίγο την ιστορία μεταξύ τους. Ήρθε ακόμα πιο κοντά μου και έπιασε το χέρι μου σφιχτά στο δικό του.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Where stories live. Discover now