15

1.5K 264 54
                                    


Μόλις χτύπησε το κουδούνι, παράτησα το βιβλίο της Άλισον πάνω στο θρανίο και πήγα τρέχοντας να πάρω τη τσάντα μου. Δεν μπορούσα να μείνω άλλο εδώ. Έπρεπε να πάω στη γιαγιά Ζόι. Πριν φύγω όμως βρήκα την Κατ στο διάδρομο.

-         Πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ πιο πολύ;

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

- Πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ πιο πολύ;

- Κατ δεν περίμενα ότι θα είχαμε όλη την οικογένεια πάνω από το κεφάλι μας.

- Ειλικρινά έχω αρχίσει και φοβάμαι. Δεν ξέρω που θα μας βγάλει όλο αυτό.

- Άκου Κατ. Θα φύγω. Θα πάω να μιλήσω με τη γιαγιά σου. Εκείνη τους γνωρίζει, οπότε μπορεί να σκεφτούμε κάτι. Αν σε ρωτήσει κανείς που είμαι, κάνε την ανήξερη.

- Δεν θα πάρεις άδεια για να φύγεις;

- Hello ξέχασες ποιος είναι ο διευθυντής;

- Έχουν μαζευτεί τόσα πολλά. Καταλαβαίνεις.

- Πιστεύω αν όχι σύντομα, το πολύ μέχρι τα Χριστούγεννα όλα να έχουν φτιάξει. Λοιπόν όπως είπαμε. Δεν με είδες.

- Ναι Κριστίν, φύγε.

Δεν καθυστέρησα άλλο. Βγήκα αμέσως έξω από το κτήριο και πήγα στο αυτοκίνητο μου. Έστειλα μήνυμα στον Τάιλερ να μην αφήσει τον Λούκας και ξεκίνησα κατευθείαν για το σπίτι της γιαγιάς Ζόι.

***

Στο μεταξύ ο Τάιλερ βρισκόταν στην κουζίνα του σπιτιού του. Εκεί, είχε δεμένο σε μία καρέκλα τον Λούκας. Εκείνος δεν μπορούσε να κουνηθεί καθόλου. Τα χέρια του ήταν δεμένα πίσω από την πλάτη του με μία χοντρή αλυσίδα, έτσι ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει μαγεία πάνω στον Τάιλερ. Όμως τώρα είχε αρχίσει και συνερχόταν. Όταν άνοιξε τα μάτια μου, αντανακλαστικά πήγε να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του πάνω στον Τάιλερ, όμως τα χέρια του ήταν δεμένα.

- Τς τς τς. Λάθος κίνηση. Δεν θα το έκανα στη θέση σου αυτό.

Ο Λούκας κουνήθηκε νευρικά πάνω στη καρέκλα που ήταν δεμένος. Δεν του άρεσαν οι περιορισμοί και να τον έχουν υπό την επίβλεψη τους άλλα άτομα. Και ειδικά ένας βρικόλακας, που ήταν αιώνιος εχθρός του.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ