26

1.3K 255 55
                                    

Είχε περάσει ήδη η ώρα. Ακόμα ήμουν στην έπαυλη των Ντόμπλεμορ. Πλέον όμως δεν ήμουν μόνη μου. Ο Τάιλερ ήταν έξαλλος. Του είχα μιλήσει και του είχα εξηγήσει τι θα έκανα το βράδυ. Όπως το περίμενα όμως. Είχε τρελαθεί και προσπάθησε να μου αλλάξει γνώμη. Όμως δεν τα κατάφερε. Αντίθετα μαλώσαμε πολύ άσχημα. Καθόμουν μπροστά στο παράθυρο του σαλονιού και περίμενα να έρθει ο Λούκας. Ο Τάιλερ είχε εξαφανισθεί κάπου μέσα στο σπίτι. Δεν θα μου άλλαζα κανένας τη γνώμη. Ήθελα να πάω να βρω τον Στέφαν και αυτό θα έκανα. Δεν μπορούσα να τον εγκαταλείψω. Μία τελευταία προσπάθεια την άξιζε και εκείνος αλλά και η σχέση μας.

- Δεν θα πας.

Ο Τάιλερ είχε βρεθεί πίσω μου. Δεν γύρισα καν να τον κοιτάξω. Είχα κουραστεί να λέω συνέχεια το ίδιο πράγμα.

- Τάιλερ δε βαρέθηκες να ακούς συνέχεια την ίδια απάντηση;

Θα πάω! Θέλω να πάω και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό.

- Δεν σε αφήνω να πας. Αποκλείεται. Ειδικά τώρα. Κριστίν μόλις βγήκες από το νοσοκομείο.

- Είμαι καλά. Νιώθω πολύ καλύτερα.

Είχα γυρίσει και τον κοιτούσα πλέον στα μάτια. Το βλέμμα του ήταν νευρικό και αγχωμένο. Ήξερα ότι φοβόταν για εμένα, ειδικά μετά από όλα αυτά που είχαμε δει στις ειδήσεις. Όμως δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά. Δεν με καταλάβαινε.

- Για να πας πρέπει να περάσεις από εμένα. Εν ανάγκη θα σε κλείσω κλειδωμένη μέσα στο σπίτι.

- Τάιλερ και πάλι, για πόσο θα με κρατάς κλεισμένη μέσα; Είτε με εσένα είτε όχι εγώ θα πάω και σταμάτα. Δεν έχω να συζητήσω τίποτα μαζί σου. Δεν διαπραγματεύομαι τίποτα.

Με κοίταξε με ένα βλέμμα λες και τον είχα προδώσει για κάτι. Ένιωθα ότι τον είχα νευριάσει αρκετά. Όμως είχα πάρει τις αποφάσεις μου. Ο Τάιλερ έβαλε τα χέρια του στο κεφάλι του και κάθισε στο σαλόνι. Δεν μιλούσε για αρκετή ώρα. Ούτε εγώ μιλούσα. Δεν είχα τι να πω.

- Δεν θέλω να σε χάσω.

Κοιτούσε τον ταβάνι και είχε τα χέρια του σε γροθιές κολλητά στα πόδια του. Σχεδόν είχε ψιθυρίσει αυτό που μου είχε πει. Τον πλησίασα και έκατσα ανάμεσα στα πόδια του, πάνω στα γόνατα μου. Έβαλα τα χέρια του ανάμεσα στα δικά μου και τον έσφιξα δυνατά.

- Τάιλερ δεν θα με χάσεις. Ποτέ. Στο υπόσχομαι αυτό. Αλλά άκουσε με μία φορά. Κατάλαβε με. Σε θέλω μαζί μου σε αυτό. Δεν θέλω να πάω μόνη μου. Σε χρειάζομαι.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Where stories live. Discover now