Είχε περάσει η ώρα και ακόμα δεν είχα κατέβει κάτω στο σαλόνι. Σκούπισα τα μάτια μου και σηκώθηκα από το κρεβάτι για να πάω στην τουαλέτα να σκουπίσω το πρόσωπο μου. Φορούσα ακόμα τα ρούχα που φόραγα στο μπαρ. Άνοιξα τη ντουλάπα μου και έβγαλα ένα ζευγάρι γκρι φόρμες βελουτέ. Τις φόρεσα και έπιασα τα μαλλιά μου ψηλά. Όταν βγήκα από το δωμάτιο για να πάω στην τουαλέτα, άκουσα ομιλίες από τον κάτω όροφο. Τα παιδιά δεν είχαν φύγει ακόμα. Έπρεπε να κατέβω και εγώ όμως. Ήταν αγένεια που έφυγα έτσι, αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ. Έπλυνα το πρόσωπο μου και μόλις βγήκα από την τουαλέτα είδα μπροστά μου την Κάθριν. Για μια στιγμή κοντοστάθηκα δίχως να πω λέξη, αλλά το βλέμμα της ήταν γλυκό, παρόλο το πορφυρό χρώμα των ματιών της. Μου άπλωσε το χέρι της και την πλησίασα. Την αγκάλιασα τόσο σφιχτά και για ακόμα μία φορά, δάκρυα κύλησαν στο πρόσωπό μου. Είχα κοντά ένα μήνα να τη δω. Μου είχε λείψει τόσο η κολλητή μου. Η αγαπημένη μου Κάθριν. Εγώ έφταιγα για ότι της είχε συμβεί. Με τράβηξε από πάνω της και με κοίταξε στα μάτια.
- Κάθριν άραγε θα με συγχωρέσεις ποτέ;
- Ω Κριστίν, μην έχεις ενοχές. Δεν φταις εσύ και το ξέρουμε καλά και οι δύο. Μη βάζεις τον εαυτό σου σε αυτή τη διαδικασία.
- Χίλια συγνώμη Κάθριν.
- Σταμάτα κορίτσι μου. Είμαι εδώ. Ξέρω ότι όλα άλλαξαν, αλλά ότι έγινε ήταν για να γίνει.
Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο φυσιολογική με αυτό το θέμα. Πίστευα ότι θα είχε φρικάρει με όλη αυτή την κατάσταση. Μπροστά μου έβλεπα την παλιά καλή μου φίλη, αλλά σε ένα καινούριο καλούπι. Καθόμουν και την κοίταζα εξεταστικά στο πρόσωπο.
- Ούτε εγώ έχω συνηθίσει ακόμα το κόκκινο χρώμα στα μάτια. Αλλά με φωτίζει. Τι λες;
- Την τρέλα σου δεν την έχασες με τίποτα ε;
Το ξέρω ότι όλα αυτά τα έλεγε για να με κάνει να αισθανθώ πιο άνετα, αλλά εγώ μέσα μου ήμουν χάλια.
- Μου μίλησαν τα παιδιά για ότι έγινε εδώ, στο Φροστ Βάλλευ. Ένα θα σου πω. Είμαστε υπέρ ομάδα. Βαμπίρ εγώ, βαμπίρ ο Τάιλερ, μάγισσα η Κατ. Μα καλά αυτό από που και ώσπου εμφανίστηκε;
- Τον τελευταίο μήνα όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο.
- Και που είσαι ακόμα. Έλα Κριστίν, θα βρούμε μία λύση για όλα. Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω κανέναν να σε πειράξει. Ειδικά τώρα.
YOU ARE READING
Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)
VampireΜετά την μεγάλη αποκάλυψη και την εξαφάνιση του Στέφαν, για την Κριστίν Γουντς, υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από την ίδια τη ζωή της: ο Στέφαν Ντόμπλεμορ. Όμως το να αγαπάς ένα βρικόλακα είναι ακόμη πιο επικίνδυνο απ' ό,τι θα μπορούσε ποτέ να φανταστε...