18

1.4K 268 57
                                    


Η ώρα δεν περνούσε με τίποτα. Φυσικά είχα ακόμα νεύρα με τον Τάιλερ και φρόντιζα να του το δείχνω. Εκείνος έπινε το ποτό του και δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω μου. Προσπαθούσα να μην τον κοιτάζω καθόλου. Είχα πιει ήδη δύο τζιν με τόνικ και σκεφτόμουν να παραγγείλω άλλο ένα. Η Κατ ήταν πολύ νευρική. Υπήρχε ένταση ανάμεσα σε εκείνη και τον Ίαν. Ο Ντέιβιντ δεν είχε έρθει ακόμα. Η ώρα είχε πάει μία παρά τέταρτο. Καθόμασταν και οι τέσσερις σε σταν τραπέζι κοντά στο μπαρ.

Το μπαρ είχε πολύ κόσμο. Σχεδόν όλοι χόρευαν, άλλοι έπιναν και άλλοι φιλιόντουσαν με τις κοπέλες τους. Είχα καιρό να βγω βράδυ. Το Sugar είχε πάντα πολύ κόσμο. Ήταν από τα πιο δημοφιλή μπαρ του Φροστ Βάλλευ. Είχε περάσει λίγο η ώρα και έβλεπα ότι σιγά σιγά ο Ίαν μαλάκωνε. Είχε πάρει αγκαλιά την Κατ και μιλούσαν πιο γλυκά ο ένας στον άλλον. Κοιτούσα συνέχεια δεξιά και αριστερά, αναζητώντας κάποιον γνωστό, γιατί δεν ήθελα να δώσω σημασία στον Τάιλερ.

- Παιδιά πάμε και για έναν τρίτο γύρο;

- Έτσι όπως εξελίχθηκε η βραδιά μη σου πω θα πάμε και για τέταρτο.

- Ίαν, ο Ντέιβιντ δεν θα έρθει;

- Μου έστειλε μήνυμα ότι είναι στο δρόμο. Δεν νομίζω να αργήσει.

Χαμογέλασα και σηκώθηκα να πάω να πάρω ποτά. Ξαφνικά νιώθω ένα χέρι στη μέση μου. Γύρισα απότομα και είδα τον Λίαμ Χαρτ.

 Γύρισα απότομα και είδα τον Λίαμ Χαρτ

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

- Λίαμ!

- Σου είχα πει ότι θα σε έβρισκα.

Μου χαμογέλασε και κατευθυνθήκαμε προς το μπαρ.

- Έρχεσαι συχνά εδώ;

- Να σου πω την αλήθεια, είχα καιρό να βγω. Παλιά ερχόμουν αλλά είναι η πρώτη φορά που έρχομαι για αυτή τη σεζόν.

- Για αυτό δεν σε έχω πετύχει εδώ.

Του χαμογέλασα και παράγγειλα άλλο ένα τζιν τόνικ.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ