7

1.5K 269 63
                                    

Κατέβαινα τις σκάλες τόσο γρήγορα που αν μπέρδευα έστω και ένα μου βήμα, μάλλον θα είχα σωριαστεί κάτω. Ο Τάιλερ δεν είχε προλάβει να κατέβει. Όταν άνοιξα την πόρτα είδα την Κατ και τον Ίαν. Τους έκανα νόημα να περάσουν μέσα. Δεν μπορούσα ακόμα να μιλήσω.

- Βολευτείτε και έρχομαι σε δύο λεπτά.

Έτρεξα αμέσως στο μπάνιο που βρισκόταν στον χολ. Κλειδώθηκα μέσα και δεν ήθελα να βγω με τίποτα. Θεέ μου τι είχα κάνει; Αφέθηκα τόσο πολύ. Είχα δείξει τα συναισθήματα μου στον Τάιλερ και τώρα πολύ πιθανό να ήξερε ότι ένιωθα και εγώ κάτι για εκείνον. Πως το έκανα αυτό στο Στέφαν; Άφησα ένα όνειρο να με επηρεάσει τόσο πολύ. Έριξα νερό στο πρόσωπο μου. Προσπάθησα να ηρεμήσω αλλά ήταν αδύνατο. Αν δεν χτυπούσε το κουδούνι προφανώς και θα προχωρούσαμε και άλλο. Κοίταζα το είδωλο μου στον καθρέπτη. Ήμουν ακόμα αναψοκοκκινισμένη και τα μαλλιά μου ήταν χάλια. Αμέσως ένιωσα τύψεις. Τύψεις που είχα αφεθεί στον Τάιλερ. Τύψεις που είχα προδώσει τον Στέφαν. Τύψεις που άφησα τα κρυμμένα μου συναισθήματα να βγουν στην επιφάνεια.

Δεν μπορούσα να μείνω άλλο στη τουαλέτα. Έφτιαξα τα μαλλιά μου και προσπάθησα να γυρίσω ήρεμη στο σαλόνι. Με πλησίασε αμέσως η Κατ. Καθώς μου μιλούσε είδα με την άκρη του ματιού μου ότι ο Τάιλερ μιλούσε με τον Ίαν. Τράβηξα αμέσως την Κατ και πήγαμε στη κουζίνα.

- Άουτς. Μα γιατί με τραβάς έτσι; Τι έγινε;

Τι να της έλεγα; Ότι μόλις είχα δει το αγόρι μου να με σκοτώνει στον ύπνο μου και αμέσως φασώθηκα με τον υποτιθέμενο αδερφό μου; Μακάρι να μπορούσα να της τα εξηγήσω όλα. Είχαν γίνει όλα τόσο γρήγορα που ο Τάιλερ δεν είχε προλάβει να μου πει καν με ποιον τρόπο θα βρίσκαμε την Κάθριν.


Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora