4

1.9K 280 76
                                    


Τον κοίταζα με ανοιχτό το στόμα. Ένιωσα τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια μου. Η καρδιά μου είχε παγώσει. Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Ο Νοσφέρους ήθελε να με σκοτώσει; Γιατί ήμουν εγώ το κλειδί για να φτιάξει το στρατό του; Που με ήξερε εκείνος; Γιατί εγώ; Γιατί;

 Ο Νοσφέρους ήθελε να με σκοτώσει; Γιατί ήμουν εγώ το κλειδί για να φτιάξει το στρατό του; Που με ήξερε εκείνος; Γιατί εγώ; Γιατί;

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Πες κάτι. Μίλα μου Κριστίν.

Ήθελα να ρωτήσω τόσα πολλά, που αν άνοιγα το στόμα μου δεν ξέρω πόσο μπερδεμένα θα έβγαιναν αυτά που ήθελα να πω.

- Το ήξερες; Ήθελε να με σκοτώσει και εσύ από την αρχή ήθελες να με πας σε εκείνον;

Τραβήχτηκα πίσω. Ένα αίσθημα φόβου είχε γεμίσει το κορμί μου, το μυαλό μου ακόμα και τα κύτταρα μου. Άνοιξα αμέσως την πόρτα και βρέθηκα να προσπαθώ να τρέξω μακριά από το αυτοκίνητο. Ο Τάιλερ βρέθηκε αμέσως πίσω μου, με κράτησε από τα χέρια και προσπάθησε να με σταματήσει. Τον έσπρωξα και έτρεξα φοβισμένη να φύγω από κοντά του. Ήθελα να φύγω όσο πιο μακριά μπορούσα.

- Σταμάτα Κριστίν. Δεν θέλω να σου κάνω κακό. Σταμάτα.

Δεν μπορούσα να σταματήσω. Ξαφνικά βρέθηκε μπροστά μου και έκλεισε το πρόσωπο μου ανάμεσα στα χέρια του. Τα μάτια μου έτσουζαν τόσο πολύ που δάκρυα κυλούσαν τώρα πια πάνω στα μάγουλα μου και στα χέρια του Τάιλερ. Εκείνος με ήρεμη φωνή μου είπε.

- Μη κλαις. Αν ήθελα να σου κάνω κακό θα το είχα κάνει ήδη. Για αυτό εκείνη την μέρα σε πήρα μακριά.

Με έκλεισε στην αγκαλιά του και με χάιδεψε στα μαλλιά. Έκλαιγα τόσο πολύ τώρα πια που δεν μπορούσα να αντιδράσω. Ακούμπησα στο στήθος του τα χέρια μου και έμεινα εκεί να κλαίω. Εκείνος με έσφιξε στην αγκαλιά του και με πλησίασε πάνω στο σώμα του όσο πιο πολύ μπορούσε. Μου ψιθύριζε να ηρεμήσω και ότι ποτέ δεν θα μου έκανε κακό.

- Δεν το ήξερα, στο ορκίζομαι. Την ημέρα που μου είπε για ποιο λόγο σε χρειαζόταν αμέσως κάτι μέσα μου άλλαξε. Παρόλο το δεσμό της δημιουργίας που είχα μαζί του, δεν μπορούσα να αποδεχτώ αυτό που μου ζητούσε. Μη κλαις αγάπη μου. Πότε δεν θα σου κάνω κακό. Δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora