13

1.6K 274 58
                                    


Η μέρα είχε περάσει και πλέον έπρεπε να ετοιμαστώ για τη συνάντηση που είχα με τα παιδιά. Το προηγούμενο βράδυ, μίλησα στον Τάιλερ και του εξήγησα ότι πρέπει να μάθουν και οι υπόλοιποι τι συμβαίνει για τη δική τους ασφάλεια. Φυσικά εκείνος δεν το δέχτηκε όπως είχα προβλέψει και τσακωθήκαμε. Όμως είχα πάρει τις αποφάσεις μου. Δεν ήθελα να διακινδυνέψω πλέον τίποτα. Όλα πήγαιναν με βάση το σχέδιο αλλά έπρεπε να γνωρίζουν και οι υπόλοιποι.

Η μέρα στο σχολείο πέρασε σχετικά γρήγορα. Ήμουν ανακουφισμένη γιατί δεν με είχε ενοχλήσει ξανά ο Λούκας Χεμς. Όμως ανησυχούσα. Δεν τον είχα δει σήμερα όλη μέρα στο σχολείο. Επίσης σε κάποια στιγμή στο διάλειμμα, παρατήρησα ότι ο Νίκολας Χεμς, ο διευθυντής με κοιτούσε περίεργα. Άραγε του είχε πει ο Λούκας τι είχε γίνει χθες το βράδυ; Μα τι λέω! Ίσως να ήταν εκείνος που τον έβαλε να έρθει σπίτι μου και να κάνει ότι έκανε. Πλέον είχα να αντιμετωπίσω και τους Χεμς εκτός από το Νοσφέρους.

Είχε πλησιάσει πλέον η ώρα που θα έφταναν τα παιδιά. Ο Τάιλερ ήταν κλεισμένος στο δωμάτιο του. Έπρεπε να του μιλήσω. Δεν ήθελα να υπάρχει ένταση μεταξύ μας. Ειδικά τώρα που θα έκανα τη μεγάλη αποκάλυψη. Πήγα στο δωμάτιο του και χτύπησα την πόρτα. Δεν απάντησε όμως και μπήκα κατευθείαν μέσα. Κοντοστάθηκα και δεν έκανα ούτε βήμα. Μόλις είχε βγει από το μπάνιο και φορούσε μόνο μία πετσέτα που του στεκόταν λίγο πιο κάτω από τη μέση. Γύρισε και με κοίταξε και εκείνος νευρικός. Δεν μπορούσα όμως να πάρω το βλέμμα μου από πάνω του. Έτρεχαν ακόμα σταγόνες νερού στο γυμνασμένο του κορμί. Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα και ελαφρώς βρεγμένα. Καθόμουν και τον παρατηρούσα χωρίς να κάνω τίποτα. Μου ήρθε αμέσως στο μυαλό η εικόνα μας, που ήμουν στην αγκαλιά του και με φιλούσε συνέχεια. Αμέσως πήρα τα μάτια από πάνω του και έσκυψα το κεφάλι.

- Όταν ντυθείς, θέλω να μιλήσουμε.

- Περίμενε μη φεύγεις. Μπορούμε να μιλήσουμε και τώρα.

- Τάιλερ δεν θέλω να είμαστε μαλωμένοι στην παρούσα φάση. Θέλω να με καταλάβεις. Έχω ανάγκη να μιλήσω στους φίλους μου. Δεν μπορώ να προστατεύσω κανέναν. Εδώ δεν μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου, πόσο μάλλον εκείνους. Είναι καλύτερο να γνωρίζουν τι συμβαίνει, έτσι ώστε να μπορούν να τα καταφέρουν.

 Είναι καλύτερο να γνωρίζουν τι συμβαίνει, έτσι ώστε να μπορούν να τα καταφέρουν

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Η Αναζήτηση (2ο Βιβλίο)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora