"Slib. Je. Slib" zamumlal mi mezi polibky, které jsem mu poslušně oplácel.
"Tak. Ho. Dodrž" naše polibky se začaly více prohlubovat.
"Jdu. Na. To" "O.K." Naše jazyky se o sebe třeli a já opět cítil to vzrušení v mých kalhotech.
"Otoč se" nařídil jsem mu a on poslušně splnil můj rozkaz.
"Co chceš dě....lat!!" Vypískl, když jsem do něho prstem vnikl.
"Šššt" utišil jsem ho polibkem na jeho hebkou pokožku na pozadí a jemně prsty přirazil."Louuu" vzdychal mé jméno a já jsem dokončil svou ruční činnost, která mu podle všeho dělala tak dobře.
"Teď budu topovat, vyjebanče"
"Tak se předveď, ukaž jak ze mě vyjebeš duši" poškádlil mě a já jen sáhl do šuplíku pro lubrikační gel, přece jen chci, aby to pro něho bylo bezbolestné.
Lehl jsem si a Harry převzal vládu. Vzal lubrikační gel a potřel mi ho silnou vrstvou gelu, musel jsem se zasmát jak roztomile se s tím patlá a zároveň zavzdychat, když se dotýkal mého penisu.
Harry si klekl a já uchopil svůj penis a pomalu do něho vnikal.
"Lou" pípl tiše a já jsem chytl jeho boky a tlačil ho za ně víc na svůj penis. "Louiii" pískl a sklonil hlavu.
"Promiň, bude to dobrý" políbil jsem ho a začal jsem masírovat jeho pozadí.
"U-už" pousmál se a opatrně se zvedl.Vzdychl.
Jeho vzdych pro mě byl znamením, že už je to dobré a tak jsem oproti němu začal přirážet.
"Ano Louisi!" Vyjekl Harry, když jsem narazil na jeho prostatu a uchopil jeho penis do ruky, abych přivedl oba z nás do krásné nebeské rozkoše.
Přírazy byly stále intenzivnější a oba už jsme byli tak blízko.
"Cink, cink"
LiamP: Šukejte potichu, snažíme se usnout.