Maličký blondýn přicupkal po čtyřech na postel mezi oba chlapce a políbil každého z nich na rty.
"Myslím, že by si Zayn zasloužil trest, co myslíš Leprechaune?" Blondýn zčervenal a ještě věnoval hnědovlasému pár polibků.
"Když mi za to uděláš dobře, daddy" špitl Niall Liamovi mezi polibky a ten přikývl.
Mezitím, co se spolu bavili černovlásek vystrašeně koukal a čekal, co se bude dít.
Niall si klekl a připil se na Zaynovi rty, ze kterých po chvíli sjel až na bříško, jeho ruce mu svlékli kalhoty a zubama opatrně stáhl Zaynovi boxerky za lem.
Ihned jak pocítil Liamovi ruce na zadečku strčil si Zaynův penis do úst a ten ho s jemným stenem chytl za jeho neposedné blonďaté vlasy.
Zatím co Niall dělal ústy dobře Zaynovi, jeho hnědovlasý přítel si ho rozhodl připravit.
Pomaličku do něho zasunul prst a blondýn tiše zasténal na Zaynův penis.
"Liame, už ho netrap" zašeptal Zayn s úšklebkem a hladil blonďaté vlasy, jejichž majitel odváděl práci v jeho klíně.
"Nebudu, neboj se" vydechl a natáhl se do šuplíku pro lubrikační gel, který poté nanesl na svůj penis.
"3.." zašeptal Zayn.
"2.." pípl blonďáček.
"1.." dokončil Liam a pomalu vnikl do maličkého stvoření.
Niall si s jemnými steny vložil celý Zaynův penis do úst a chvíli ho tam držel, což zavinilo hlasitý sten černovlasého z nich.
Hnědovlasý přirážel až po kořen a pomohl blonďáčkovi s jeho nemalou erekcí.
"Fuck" vyjekl nejmenší z nich a všichni společně dosáhli vrcholu.