Koukl jsem na Harryho, který teď už stál ve dveřích a díval se na mě s rukama prekříženýma na prsou.
"Copak, nečekal si, že přijdu? Hm?" Skousl jsem si ret a pomalu se posadil.
"A teď mi dáš na zadek?" Zachechtal jsem se a Harry si ke mě sedl.
"Možná" rukou přejel od mého lýtka až po stehno a já opět padl do postele a zavřel jsem oči.
"Pojď ke mě ty můj tygře" přitáhl jsem si ho za triko a pak jsem koukl na postýlku.
"Pojď do koupelny, ať nevzbudíme Darcy" usmál jsem se a oba jsme potichu odešli do koupelny, kde jsme po cestě potkali Liame s čajem a perníčky na tácku.
"Niall nemůže usnout" zachechtal se tiše a Harry s ním.
"Tak dobrou noc"
"Vám taky, a hlavně," odmlčel se a nakousl jeden z perníčků. "Tak nevzdychejte" zamumlal s plnou pusou a Harry se začal smát.
"Pojď, kudrlinko" zatáhl jsem ho za ruku do koupelny a vyskočil na pračku, kde jsem se uvelebil a svlékl své triko.
"Do toho" vyprovokoval jsem ho a přisál se na jeho rty.
Jeho erekce už byla nepřehlédnutelná a já mu svlékl kalhoty a rozepl košili, kterou měl ještě z práce.
"Takže náš poslední sex v tomhle roce na pračce?" Zasmál se.
"No jo, tak do toho a nemel" jeho vlasy jsem vzal do culíku a udělal mu drdůlek.
Jeho rty se natiskly na můj krk a způsobily pár flíčků až na mou hruď, kde přestal a svlékl mi boxerky.
"Chci to bez přípravy, Edwarde" zašeptal jsem a pomalu mu svlékl i jeho boxerky.
"Dobře, tři, dva.."
Zaklonil jsem hlavu a pocítil tu plnost v mém pozadí.
Harry pomalu přirazil až po kořen a uchopil můj penis což zavinilo mé sténání.
"Loui" vzdychl Harry a jeho přírazy zrychlil.
Když narazil na mou prostatu pocítil jsem, že se blížím k vrcholu.
"Do toho, udělej se Lou" s hlasitým výkřikem jsem vyvrcholil do Harryho ruky a on do mě.
Ještě se sklonil a olízl sperma z mého klínu a spolikal to.
"Dnes to bylo jemné" usmál jsem se a políbil jsem ho.
"Dnes jo, ale ještě jednou mě vyprovokuješ a prošukám ti díru skrz pusu na druhou stranu"