Niallovi už bylo lépe, normálně jedl a dokonce už na sebe nechal i sahat.
Teď seděl Zaynovi na klíně a všichni jsme očekávali příchod našeho Daddyho, Liama.
Darcy šťastně blbla na koberci a hrála si s panenkami.
"Jsem doma! Můžeme začít!" Ozval se nadšený hlas a Darcy hned běžela za Liamem, aby ho přivítala objetím a mokrým polibkem.
"Ahoj, broučku" usmál se s Darcy v náručí a políbil Nialla, který se hned usmál, potom následoval polibek Zaynovi a ten spokojeně koukl na krb, ve kterém hrála krásně oranžová až rudá barva ohně.
"Tak.. Můžeme na to" usmál se Zayn a vstal pričemž Nialla pohladil po zádech a začal rozdávat dárky.
Darcy čekala až se všechno rozdá a pak to začala se smíchem trhat.
Musel jsem se smát s ní, vypadala roztomile a ten pocit, že je to naše holčička.. Bylo to dokonalé.
Niall ihned vypískl nadšením z červeného svetru se sobem a ihned ho na sebe navlékl, další dárek pro něho byla kytara na kterou mlčky zíral a rozplakal se.
"Děkuji Loui" pípl a objal mě.
Vždy jsem poslouchal, jak zpívá a zamyslel jsem se, mohl by dělat nějaké covery a pak třeba jít do soutěže.
Harry se s úsměvem koukal na Darcy, která seděla u jeho nohou.
Když už jsme rozbalili všechny dárky, připili jsme si dětským šampaňským, aby jsme nijak nepili před Darcy.
Zayn ihned natáčel na svůj nový telefon, jelikož ten svůj poslední utopil v záchodě, tak mu Harry koupil nový.
"Zaynie!" vypískl Niall při jeho videu a natiskl se na něj.
"Šťastné a veselé přeje Olaf!"
Šťastné a Veselé Vánoce!❤️