Maličký Niall ležel schoulený v posteli a nechal se vískat ve vlasech od Liama, který na něho smutně koukal.
"Nialle, broučku musíš jíst" vysvětlil mu silnější z nich a on se jen zakřenil.
"Nialle, si takový jedlík, musíš přece mít hlad" Liam pomalu přicházel do rozpaků z toho, že jeho blonďáček už několik hodin nejedl.
Jeho tričko bylo stále promoklé jak deštěm tak i kapkami krve.
"Víš co? Tak se pojď aspoň umít.. Prosím Nialle.. Prosím udělej to pro mě" opět na něho vytáhl nabídku teplé koupele, jako když ho dostali domů, ale blondýn tentokrát přijal.
Liam mu pomohl do koupelny a napustil vanu, kterou obohatil bublinkami mezitím byl Zayn na konečné zastávce své cesty.
Vystoupil z auta a bez zvonění vešel na Justina pozemek, zaťukal na dveře a hned jak rozespalý blonďák otevřel, vrazil mu hned ve dveřích.
"Ještě jednou se Nialla dotkneš ty hovado a uřežu ti ruce" upozornil ho s naštvaným výrazem.
"Byl jsem nalitej!" Ohnal se Justin a pomalu se zvedl, pričemž ho Zaynova pěst znovu poslala k zemi.
"Ještě lepší. Říkám to poprvý a naposledy, ještě jednou se ho dotkneš" zavrčel Zayn a přimouřil oči, které nakonec skončili v jeho ložnici.
Jeho pozornost upoutali Niallovi kalhoty a ponožky.
"Ty jeden parchante" zamračil se černovlasý muž a hned vzal Justina za vlasy pričemž mu jich pár zůstalo v dlani.
"To snad ani nemyslíš vážně?!" Vykřikl teď už vytočený a naštvaný Zayn a staršího natiskl na zeď.
"Už se k němu nepřiblížíš! Zkusíš to jen k našemu domu a prijdeš o ptáka!" Jeho hlavou udeřil do zdi a odešel.
Nastoupil do auta a otočil klíčky, aby nastartoval.
"Začal sis s nesprávným člověkem"