94.

938 71 4
                                    

Potato1993: Těš se prosím.

Zee: Hovno.

Potato1993: Neser a pojď do ložnice.

Potato1993: Sázku s Liamem vyhraju.

Zee: Neseru ty idiote.

Potato1993: Tak pojď do ložnice.

"Myslíš, že to dáš?" Zasmál se Liam a skousl si ret.

"Jo dám, nějaký pochybnosti?" Shodil si ho blonďatý na postel vedle sebe a věnoval mu dravé polibky.

"Já jen, že si nikdy netopoval," "Uvidíš, jak mu to udělám, týden si nesedne" zavrčel Ir a skousl svému příteli kůžičku na krku.

"Proč jeho, proč ne tebe?" Zafňukal Niall a hnědovlasý se jen usmál.

"Potrestej ho" blonďák věnoval poslední polibek svému příteli na rty než odešel do práce a pak jen koukl do dveří, kde stál rozcuchaný černovlasý hezoun v županu.

"Woah" zamumlal menší z nich a pomalu vstal, aby mohl být blíže u něho a prohlédnout si jeho tělo.

Pomalu mu přejel po lícní kosti a přes jemné strniště sjel po krku až k zavázanému županu, který uvolnil.
Župan volně spadl.

Jeho pohled teď spočíval na jeho vypracovaném bříšku, jenže to co ho zarazilo nejvíce, bylo to, že pod ním nemá ani boxerky.

Moc dobře ho znal, on nikdy nechodil bez spodního prádla, ani v županu ne.

"Do toho, ty malej tygře" šeptl muž tmavší pleti a menšímu začal hladit lopatky a přejížděl mu prsty po páteři.

"Dokážu ti, jaký tygr jsem" pohodil ho blonďáček na postel a klekl si nad něho pričemž natiskl jejich rty na sebe.

"Dokaž mi to"

LLH [loui loves hazza-L.s.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat