Blonďáček se přesunul rty na jeho krk a pak byl překvapen jeho reakcí.
Zayn ho pohodil pod sebe a od rtů sjel jazykem až po jeho roztomilý pupík, který obohatil polibky.
"Kdo je tu tygr teď?" Šeptl Zayn, který jazykem sjel k lemu boxerek a jemně je zuby stáhl ke stehnům.
"Stále já" pípl tiše Niall a při jediné pusince na jeho penis se prohl v zádech.
"Ty" ulítlo mu z úst a za vlasy si ho přitlačil více na svůj ztopořený penis.
Zayn uchopil jeho penis u kořene rukou a jemnými pohyby po něm párkrát přejel, než si ho vložil do úst.
Z úst mladšího se ozývaly steny a jeho uspokojený pohled mluvil za vše, byl nadměrně spokojený se Zaynovou prací.
Když už se blížil ke svému orgasmu, pohodil Zayna na postel a lehl si nad něho.
"Teď si zahraji na tygra já, budeš trpět ty pískle" ušklíbl se blonďáček a uchopil do ruky svůj penis, který nasměroval na Zaynův vstup.
"Písk...., leeee!?" Vyjekl černovlasý, když do něho blonďáček vnikl celou svou délkou.
"Pískle" oznámil něžně a pomalu se sklonil, aby ho mohl políbit a jeho mysl zaměstnat od té bolesti v jeho pozadí, povedlo se a Zayn pochvíli přirazil pánví oproti jeho klínu.
"Ano Zee, ano" zavzdychal blonďáček a tak to Zayn ještě párkrát zopakoval, pro jeho sladké steny.
Když se Niall vžil do role topování, začal přirážet a Zayn se jen zmohl na tiché oddechování mezi hlasitými vzdychy.
"Ano, Nialle. Přesně tam"
Oba společně dosáhli krásného orgasmu ve stejný okamžik.