128.

1.5K 96 6
                                    

"Máte všechno?" Usmíval se černovlasý.

"Yeah, zlato" políbil ho Niall s úsměvem od ucha k uchu a hned následoval polibek i od hnědovlasého Leeho.

Čerstvě ženatý pár šel s Darcy teprve z domu a holčička hned přiskákala k Zaynovi a skočila mu do náruče.

"Těšís se?" Usmíval se na ní Zayn a ta se jen šťastně culila.

"Ano!" Vykřikla a Niall se zasmál.

Pohled na holčičku mladého páru mu dělal neskutečnou radost.

Celá jejich rodina mu dělala radost.

Dělala radost každému z nich, Leemu, Zeemu, Niallovi, Harrymu, Louimu a maličké Darcy.

I když ji ve škole některé z dětí nadávali, že má dva tatínky, byla silná a vydržela to.

Milovala své tatínky a nikdy by nechtěla nikoho jiného.

Milovala svého tatínka Loua a Hazzyho.

Milovala Liama, Zayna a i Nialla.

Někdy přišla s pláčem, ale vždy ji někdo z nich rozesmál.
Dělali všechno, aby byli šťastní a nikdo nebyl smutný či aby plakal, hlavně když to byla jejich Darcy.

"Tak můžeme" usmál se hnědovlasý hubený a maličký tatínek Darcy, Louis.

Harry dal poslední kufry do auta a nasedl do stříbrného Range Roveru ke svému manželi a Darcy.

Mezitím co kluci jeli v černém Jaguáru před nimi.

Rodinný výlet nikdy nebyl lepší.

Nikdy nebyl dokonalejší než s rodinou, kterou milujete, tohle si říkal každý z jednotlivých chlapců.

t h e    e n d .

LLH [loui loves hazza-L.s.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat