κεφάλαιο 8

2.9K 101 5
                                    


                                                                                     Τζέις Μπλάκφάιρ

                                                                                           27-11-2012

Στεκόταν έξω από την πολυκατοικία της κ. Γκρέυ πέντε λεπτά νωρίτερα από την ώρα που είχαν συμφωνήσει. Ο πατέρας του ήταν πολύ αυστηρός σε ότι αφορούσε τη συνέπεια ακόμα και από τότε που ο Τζέις ήταν τεσσάρων, με αποτέλεσμα η συνέπεια στον χρόνο να του γίνει εμμονή. Δεν ήθελε απλά να είναι στην ώρα του, ήθελε να είναι νωρίτερα για να είναι σίγουρος.

Περίμενε λίγο μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι. Τι έκανε εδώ; Έπρεπε να σταματήσει να αφήνει κάθε τρελή ιδέα που του ερχόταν στο κεφάλι να του γίνεται εμμονή. Κάποια μέρα θα έμπλεκε άσχημα... Πάτησε το κουδούνι που έγραφε πάνω ''Γκρέυ''

''Ναι;'' ακούστηκε η φωνή της Α'ι'ρίνας, παραμορφωμένη μέσα από το θυροτηλέφωνο.

''Καλησπέρα κ.Γκρέυ'' είπε κάπως αβέβαια ''Ελπίζω να μη ξεχάσατε το μάθημα μας''

''Όχι Τζέις, δεν το ξέχασα. Ανέβα πάνω''

Τουλάχιστον δεν τον είχε πει Ελάιζα, σκέφτηκε ο Τζέις καθώς έσπρωχνε την πόρτα και έμπαινε στο κτίριο. Η πολυκατοικία δεν ήταν από τα πιο σύγχρονα κτίρια του Λός Άντζελες και είχε αρκετά σημεία φθοράς, κυρίως στη μπογιά στους τοίχους, αλλά γενικά έδειχνε εντάξει για να μείνεις. Το διαμέρισμα της Α'ι'ρίνας βρισκόταν στον δεύτερο όροφο οπότε ο Τζέις πήγε από τις σκάλες.

Η πόρτα άνοιξε πριν καν προλάβει να χτυπήσει.

''Πέρνα μέσα'' του είπε η Α'ι'ρίνα και άνοιξε τελείως την πόρτα για να περάσει. Ήταν ντυμένη με τζιν και ένα απλό κοντομάνικο μπλουζάκι. Για μια ακόμα φορά ο Τζέις συνειδητοποίησε πόσο νέα ήταν.

''Σας ευχαριστώ που δεχθήκατε να μου κάνετε ιδιαίτερα'' άρχισε. Μόνο τότε συνειδητοποίησε πως είχε φορτωθεί περισσότερες ώρες μαθηματικών. Ηθελημένα. Προσπάθησε να αντισταθεί στην παρόρμηση να αυτοχαστουκιστεί. ''Το σπίτι σας είναι πολύ ωραίο''

Το διαμέρισμα ήταν μικρό, το σαλόνι, η τραπεζαρία και η κουζίνα ήταν ένας ενιαίος χώρος. Είχε τρεις ακόμα κλειστές πόρτες που υπέθετε πως ήταν το μπάνιο και δυο κρεβατοκάμαρες. Οι τοίχοι ήταν βαμμένοι σε ένα ζεστό μπεζ χρώμα και φωτογραφίες με την Α'ι'ρίνα και τον γιο της σε διάφορες ηλικίες κάλυπταν σχεδόν κάθε επιφάνεια. Έδειχναν ευτυχισμένοι και ο Τζέις ένιωσε ένα μικρό τσίμπημα ζήλιας. Έτσι θα έπρεπε να είναι μια οικογένεια.

Το Να Είσαι Έφηβος Είναι Σαν Να Βρίσκεσαι Σε ΠόλεμοTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang