macerali gunlerim 3

60 6 1
                                    

Iyileşmistim artık görevimin başında yim, ramazan ayı idi
Bir taksiye bindim, Atatürk Cad.deki Evime gidiyorum orucluyum
Cumhuriyet meydanini geçer geçmez CHP nin il baskanligi binası vardı.
sol bir grup il Baskanligi önünde halka bildiri dagitiyorlardi . Bindiğim ticari taksi , bildiri dağıtan grubun önünde arabayi sağa çekip durdurdu , şoför efendi ben buraya gelmiyordum devam etmelisin deyince, buraya kadar faşist köpek demez mi.grup beni fark etmiş bile arabanın etrafını sarmışlardi, yine barabellum çekildi şoförü bogrine dayandı.
Can havliyle bu şoför o kalabalık grubdan öyle bir siyrildiki
Sıkışık trafikte bile öndeki araçların bir sağında bir solundan
Öyle bir uzaklaşıyor ki beni gideceğim yere götürüyor korkudan taksi ücreti bile istemiyor ne olur ben hata yaptım, beni öldürme der gibi Hayır para istemiyorum diye yalvarıyor.
Biz, yaşamımızı ögretilerimizi sevgi üzerine inşa ettiğimiz için. Bir kişinin yaptığı hata her ne olursa olsun onu affetme erdemligine sahip olmayı düşünerek, bir daha böyle bir hata sakin yapma, aksi si bu hata kendi canına mal olur diye de
Uyarmakdan geri kalinmamistim.
Olaylar yurt çapında hızla devam ediyor. ölenler, yaralananlar, bombalama olayları, suikast lar. Artarak devam ediyor. Okullarda okuyan öğrenciler ailelerinin istekleri doğrultusunda çocuklarını daha güvenli yerlerde okuması için nakillerini aldırıp başka il lere gidiyorlar di.
Konya'dan bir grup genç geldi antalyada çalışmak üzre
Ramazan Aksu, ramazan Dağlı, bayram alı mert , adem Akkuş
Bunlara is bulmamız gerekiyordu. Bir gün ramazan Aksu ile
Ant-birlik genel Müdürlüğü ne gittik, ant-birlik stad in yanında idi. Görüşmemizi yaptık, bu gelen gençleri ant birliğin çeşitli
Birimlerinde bir kaç gün içinde is başı yapacaklar.
Kurşunlandiktan sonra beni elli yüz metreden sürekli koruyan Rize li murat ant birlik bina çıkışında murat kardeşim bu gün ramazan kardeşim ile burdan derneğe kadar
Yuruyecegiz. Haberin Olsun deyip geçtim. Murat kardeşimin antalyada hiç kimse tanımıyor idi derneğe filan çıkmıyordu.
Ramazan uzun boylu güçlü bir yapısı vardır hadi bakalım ramazan yürüyelim deyince başkanım canımız ami susadik
Bizi derneğe varıncaya kadar vurur lar deyince.
Ramazan bu ülke bizim, bizi yok etmeye çalışan o gizli ellerin tasaronleri bizden korksun deyip ona bir takım taktik ler verdikten sonra yolumuza devam ediyoruz.
Zerdalilik polis Karakolu . Kara Ali oğlu parkı girişinde
Karakolun önünden geçerken hep motor siklet ile dolaşan
Eşref adlı sivil polis bizi görür. Ve derki ulan bu çocuklar pusulalarinimi sasirmislar iki kişi hangi cesaret ile bu sol derneklerin hakim olduğu Cad deden gidiyorlar der. teretdutle oda bizim Peşimizde takılır.
Elimiz belimizde kararlı ve azimli korkusuz ca yolumuza devam ediyoruz. Arakamızda yirmibeş otuz kişilik genc bir sol gurup, Antalya lisesinde bir o kadar daha grup ant gör belediye is hani önünde biraz daha kalabalık bir grup ne önümü kesip dayak atmaya yelteniyor lar nede kursunlamaya .
Belki o grup veya liderleride şaşırmış bu bir cesaret işi idi, bu grupların direncini kırmak la ilgili Yiğitcan bir adım idi .
Bu geçtiğimiz yerler kurtarılmiş bölgeler ve bu solun çeşitli fraksiyolarinin derneklerinin olduğu Cad idi.
Ramazan a ara sıra bakıyorum korkudan benzi atmış ama ne yapsın başkanı yürüyor ada talimatlar doğrultusunda kararlılık göstererek yürüyor. CHP il binası önünde de kalabalık bir grup. CHP il binası çaprazinda Karabayır ishaninda TÖP DER var idi. Tam da CHP il binasini geçtik Atatürk heykeli önüne gelmiştikki ortalık karıştı TöP DER den arkanızdan sol tarafımızdan habire kurşunlar yagıyordu . Kimin kime ateş ettiği belli değil idi ramazan uzun boylu olunca bir baktimki ordu evini geçmiş ben ise hemen orada var olan büyük Otel lobisine girdim. Acı acı Ambulans ve polis sirenleri bagirismalar cigirismslar kulakları tirmaliyordu.
Başarmak için bazen zor yoluda denemek gerek
Düşmanlık besleyenlerin cesaretlerini kırmak için zor
Olan eylemi yapmak gerek diye düşünüyorum.

SEVGIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin