Pred rokom:
"Fuuuu. Takže veľké vystupenie hej?" snažila som sa to predychat v aute. Mamina ma viezla smerom k divadlu. Dnes je môj veľký deň. Nemam sa čoho báť. Nacvičovala a zdokonalovala som to rok a pol. No predsa sa toho mimoriadne bojím.
"Je presne 10 hodin. V divadle sa mame stretnúť o 11. Mám ešte hodinu. Samozrejme, že Naomi si zabudla raňajky." hundrala som si popod nos.
Vysadla som z auta, rozlučila sa s maminou a vstupila do divadla. Oblial ma pot. Nastastie nikto tam nebol. Zlozila som si veci do hľadiska , obula si špičky. Pustila som si pesníčku na mobile a začala tancovat.
Tancom som sa nechala unašat dlho. No nie dost dlho na to , aby som sa nestihla ist najest. Tanec som si prešla ešte dvakrat a pobrala sa s peniazmi do mesta .(medzi tym som sa samozrejme prezula.)
cestou von z divadla som stretla Amy s nejakym neznamim chlapcom. Bol sice trošku pri sebe, no nevyzeral až tak zle. A hlavne bol sympaticky a prijemny. Rozpravali sme sa cely čas čo sme boli spolu.
Ani neviem ako rychlo nam ušiel čas, ale už bolo o 10 minut 11 hodin. Rychlo sme sa z mesta pobrali aby sme stihli generalku a nacvik. S Amy sme sa šli prezliect. Ja ako čierna labut a ona ta biela...
Boli sme fakt nadherne to sa musi uznat. Aj Michael to povedal. ( uprednostnujem však prezivku Mikey) prešli sme si svoj tanec asi 10- krat ...
Potom, bol nacvik na náš druhy tanec. To sme už tancovali cela skupina spolu. Prezliekli sme sa do volnych tričiek a legín (teda jedna polovica) a ta druha do rifli a upnutych tričiek . (ako že dve skupiny tanečne proti sebe bojuju) Tento tanec sa mi pacil... Upravene babenky proti neupravenyn a pekny pohodovym babam... A samozrejme že s Amy sme boli v jednej skupine.
Ked som videla tie rozžiarene oči mikeyho usmiala som sa a dala som do toho ešte viac pôvabu ako inokedy. Ten jeho úškrn sa mi zapáčil.
Ked sme dotancovali, mali sme obednu prestavku. Vyobimali sme sa s nim a šli sme na pizzu. (Viem že tanečnice sa radi napchavaju a potom zdravo jedia sama som jedna z nich :D)
Bol aj na našom vystupeni. Začalo asi o 7 a trvalo do 9. Boli tam predsa aj ine ročníky ako ten náš. Aj ked sa musim priznať , že my sme najlepši z nich :3 ...
Po vystupeni som si v našej izbe na prezliekanie na stoliku našla listoček s jeho telefonnym číslom a Skypeom... Bola som ako rozčarovana... A tak sa začal náš pribeh....
Ahojte! Tak som tu späť s novym pribehom ... Začiatok vyzera nadejne ale ostatok nebude až tak ružovy... Aj tak ďakujem za všetky votes a reads od vas :3
YOU ARE READING
Prečo Prave Ja?
RomancePribeh o dievčati menom Naomi, ktore aj vďaka ťažkemu osudu musi prekonavat hranice ľudskej psychiky... Keď už to nezvladne a uplne sa zosype, bude tu pre ňu prave on? Alebo sa tu objavi niekto ďalší? Do čoho všetkeho ju dostane jej spravanie?