13. čast

37 2 0
                                    

Po tu dlhu dvojčiaru je celkom depresivna čast Čiže ... Pre citlivych asi veľmi nie...

Tak pekne ma to hrialo pri srdci... Som rada, že môžem byť s nim... Proste .... Uvedomujem si to , že Mikey ma taha len dole... No ... Neviem .. Stale ho mam akosi rada ... A ... Jedna vec je uplne ta najlepsia :3 o par tyždnov budeme spolu mesiac :D proste
.. Najviac sa tešim z toho, že sme vobec spolu :3 takeho mega, superu, uzasneho chalana som ešte nevidela... Aj ked ma laka byt s nejakym "zlym" chlapcom ... Som rada že som s nim ... Najviac :333

Cez prazdniny odisiel s ocom do Tatier ... Bolo mi velmi smutno. Proste ... Nedalo sa to vydrzat. Bola som tak sama... Tak zle som sa citila... Nemohla som zomriet už len preto, že som mu to slubila , no stale som chcela... Kusok som mu klamala ... Asi som nemala...
Moje depky pretrvavaju stale. Znova som sa začala rezat a ... On tomu dal koniec... Neviem či sa s tym vobec nejak vysporiadam... Keby mi to povie do oči ale nie... Cez spravu... Som uplne na dne... Citim sa hrozne... Aj ked ... Pišeme si sice... No ... Necitim nič ... Prvykrat za svoj život citim prazdnotu... Plačem už asi 2 hodiny v kuse ...

Sebastian-
Naomi ja... Prepáč . zle som reagoval. Bol by som rad, keby sa ku mne vratis.

Naomi-
Jasne že ano... Strašne sa sice citim, no to hadam prejde...

Sebastian-
Prepáč

Naomi-
Ale prestan ... To nestoji za reč

Aj ked ... Citila som sa tak hrozne ako ešte nikdy... Uplne som bola na tom zle ... A znova som sa rezala... Sice mi ublizil... dokazem mu odpustit... Lebo ho milujem ... No prave ma moja najblizsia osoba dokazala znicit... A ja som si to nechala...

Po tyzdni a pol sa vratil. Bola som rada. Proste... Konečne mi prišiel... No z toho rozchodu som sa nepamätala. Bolo to niečo hrozne plakala som asi 4 ak nie viac noci... Bola som znova na zaciatku.

Sice som sa usmievala... No nebolo to take ako predtym. Bolo to niečo ... Hrozne...

A teraz ... Prišla druha rana pod pas...
Znovu sa so mnou rozisiel. Necakala som to... Aj ked sme o par hodin boli zase spolu... Nedokazala som vstat na svoje nohy a vzchopit sa... Nedokazala som... Mala skm ešte vačšiu chut sa zabit... Bolo to proste... Niečo hrozne... No nejak som to stale zvladala.

Nemyslim si, že toto všetko by som mala zvladat v rozmedzi dvoch mesiacov... Mam chut ist na psychiatriu...

Mamina videla v akom stave som... Tak ma objednala k psychoterapeutke. Veľa krat sme sa rozpravali (dokonca sa podobala na jednu herečku-Candice Accolu čo bolo celkom pozitivum) ... Začala som sa usmievat. Nie len cez tie sladke reči ktore som dostavala. Proste... Za každu vec, ktora bola pozitivum... Asi...

Proste ... Nedokazala som mu neodpustit... A dufala som, že sa to už nestane

No ked som si predstavila prečo to urobil... Ako sa asi citil... Ked som stale hovorila ako sa zabijem a trochu viac to vyvrcholilo ako inokedy... Neverim , že by ma nemiloval... Asi som mu veľmi ublizila...

Ako sa asi musel citit? Smutny? Neštastny? Aky veľky strach musel citit? ... Viem si to predstavit... No stale nechapem ako to mohol urobit...

------------------------------------

2.3-
V škole som to nejak prezila a šla s nim (k nemu) domov... Mal zvlastnu naladu, akoby chcel všetko zle odcinit.
Boli sme sami doma cely čas.
Vyzliekol mi mikinu, potom na zem letelo moje tričko ... Podprsenka ... Začal ma bozkavat. Po chvili pokračoval na mojom krku na ktorom mi spravil pekne velky cucflek. Pokračoval nižšie. Vybozkaval mi cely hrudnik a pokračoval smerom k mojmu bruchu.

Prosebne sa namna pozrel, či môže ist nižšie. Povolila som mu to. Vyzliekol mi gate aj spodne pradlo. Vybozkaval mi nohy... Keď už sa chystal ist vyššie.... Prišla jeho mama a ja som sa musela okamžite obliect aby nahodou niečo nezistila... Tak ... Smola no... Možno zajtra...

Zapol počitač a slubil mi, že ma naučí hrať nejake hry ...

Ahojte... Prepáčte za takúto kusok depresivnu čast no aj to muselo prist ... Inak som rada za 204 reads :3 :3 :3 skoro som ani nespala... A tak vam ešte dneska vecer pridam dalsiu :3 zatial sa majte a veľa čítajte :3 pa paaaa :3 a usmievajte sa :3

(700 slov)

Prečo Prave Ja?Where stories live. Discover now