...
Sebastian-
Ahoj laska. Som naozaj rad, že ťa mam. Si uplne užasna ti moja trubka :3 fakt ťa neskutocne milujem. A vieš čo som si povedal ked som ťa prvy krat videl? ... Ta je fakt krasna. Máš nadherne oči, pery... Proste všetko je na tebe dokonale. A čo sa tyka tvojich snov... To je preto, lebo ti niekto v posteli chyba. Nema ti kto v noci povedat, že je to v poriadku... To znamena , že to musime zmenit... Ľúbim ťa...
Minule si vravela, že mávaš zle sny a budis sa v noci tak ak by si sa zobudila tak som ti poslal spravu.... Alebo aspon ma pekne zobudenie.Naomi-
Fakt ďakujem za krasne zobudenie :3Sebastian-
Nemas za čo :3Naomi-
Čo by som ja bez teba robila...Sebastian-
No ... To fakt neviem ... No asi by si nebola taka šťastna ako si teraz ...Naomi-
Tak to je pravda
Počuj idem ja do školy tak pooobede okey? Ponahlaj sa :3Sebastian-
Jasne že sa budem ponahlat :3No a zase moj usmev opadol. To Nemôžem byť ani chvilu šťastna? Ako vidim asi nie... Ani neviem prečo, spomenula som si na Mikeyho. Stale ma to trapi. Ale fakt veľmi ... Ani neviem prečo.
Nejak som sa rozobrala. Konečne som sa prinutila spravit si čajik. Taky užasný mame doma :3 a take ako miešam ja :3 uplne vážne su tie najlepšie ake môžu byť. Veľa ludi mi to vravi :3
Zapla som si naplno hudbu. Sice som zobudila polku domu , vôbec mi to nevadilo. Ani trošku. Šak ... Je to moja vec...
A len tak pre seba som si tancovala a spievala. Na chvilu som sa odosobnila a sama som uznala, že tancovanie je moj život . dokazem naozaj vážne všetko, ked sa necitim prave sama sebou a tancujem ako o život. Ako keby to bol moj posledny tanec v mojom živote. Ako keby sa cely svet rozplynul a zostala som len ja. Ja a hudba ...
Dneska, chcem tento den prezit bez konfliktov.
Obliekla som sa, namalovala, usmiala sa zapla hudbu na sluchatka a vybrala som sa do školy.
Bolo ešte malo hodin Čiže som mala čas sa vybalit a prehodnotit situaciu. Pomaly začali chodit spoluziaci . Nič som Neriešila , len si čmarala nejake dievča do zošita. A... Prišla.
"Čo tu zase robíš Naomi? Ešte ťa nenaučili že retardovany a sprosty chodia do inej školy? Pomocnej?" a začala sa smiat
"Do tej školy čo chodil tvoj otec s mamou?" zašomrala som si popod nos.
"Čo si to povedala? Ty štetka?" fakt vtipne. Otocila som sa späť a zapla si hudbu ešte hlasnejsie. V rohu oka som ju videla odchadzat a niečo vraviet. Fakt ma ti nezaujimalo. Ani trochu...
Den som ako - tak prezila bez zdravotnej alebo psychickej ujmy. A ponahlala som sa za Sebastianom. A akoby mi čítal myšlienky okamžite sme sa ponahlali preč od školy.
U neho doma ... No ... Bola som tak unavena, že som zaspala. Ani neviem ako, ale zaspala som. Asi po hodine, som sa zobudila. Okamžite som dostala dlhu pusu od Sebastiana a hned na to prijemne objatie. Citila som sa ako v raji. Najlepši pocit asi. Aj ked... Konečne som nemala nočnu moru. A pri tom úžasnom pocite bezpečia som znova zaspala...
Bolo mi fakt užasne. Nemohla som sa toho pocitu nabažiť. Hadam sa to dneska nezhorsi. Dufam ... Naozaj dufam... Lebo inak ... Naozaj asi sa už podrežem. Mam toho akurat tak dost. Fakt už nevladzem. A čo keby to znova spravim? Začnem si ublizovat? Bolo by to tak zle? ... No možno by to bolo pre mna jedine vychodisko v tejto chvili...
Aaaaaaahojte! Ja viem včera som nepridala čast, no wattpad mi ju vymazal . Čiže naozaj super. A dneska taka kratsia lebo ešte sa musim učit a nieje toho malo. Inak... Ďakujem vam za 287 reads :3
Dúfam ste nezabudli na pesníčku :3 taka oddychova asi som ju vam už púštala no podla mna je uplne super.(646 slov)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prečo Prave Ja?
RomantizmPribeh o dievčati menom Naomi, ktore aj vďaka ťažkemu osudu musi prekonavat hranice ľudskej psychiky... Keď už to nezvladne a uplne sa zosype, bude tu pre ňu prave on? Alebo sa tu objavi niekto ďalší? Do čoho všetkeho ju dostane jej spravanie?