...
A proste teraz si predstavte, že ked sa citite zle, vam zavola niekto, koho nechcete ani len počut... Skoro ma porazilo ked zavolal.... Fakt ako ... Pokazit vztah a aj naladu. To ma naozaj aj zmysel podla mna..."No..." povedala som uplne znechutene
"Ľúbim ťa"
"Prestan... Fakt už s tymito blbostami prestan.... " a vypla som ho .... Asi moj najkratsi telefonat... Proste .... Už ho nechcem ani vidiet. A ak hadate kto to je .... Mate pravdu ... Je to Mikey ... zase------------------
Zase zle sny .... Bože ja už mam toho dost. Proste to nejde. Každe rano sa zobudzat s pocitom, že vam už ubliziju aj sny .... Vážne .... Nevladzem
Takže ... Najnivsie... Naomi musi opravovat znamky. Super. Ako vždy. Porazi ma ... A ešte k tomu pocuvat vysmechy spoluziakov. Fakt ako... Jediny normalny človek je asi už len on v mojom živote... Dokaze ma rozosmiat, a rozumie mi ... Ako .... Je tu ešte kopa veci čo vie ... A veci čo dokaze. Tych je fakt veľa.
Po škole si po mna prišiel. Doslova som mu skočila do náruče. Precitila som jeho lasku najviac ako som vedela. Viac to asi ani nešlo.
Konečne sme si to vyšlapali k nemu domov. Prechadzky treba.
Hned ako sme prišli k nemu domov, pustili sme si film. Ale potom. Sa to nejak zvrhlo. Pod perinou mi začal pobehovat rukami ad krku až po pas. Potom sa posunul cely nižšie. Začal ma bozkavat. Prosebne sa namna pozrel, či môže ist nižšie. Povolila som mu to. Vyzliekol mi gate aj spodne pradlo. Vybozkaval mi nohy... Keď už sa chystal ist vyššie... Pozrel sa na mna znova. Stale sa nejak bal to spravit bez mojho vedomia. Povolila som mu to. Bolo to vážne uplne užasne :3 nemohla som prestat :3... Naštastie odomna nič nečakal aby som robila , Čiže ešte lepsie.... Bola som fakt rada...
Ale aj tak stale rozmyslam... Existuje idealny vztah? Môžem byť šťastna? Je on šťastny? Ne pokazila som ho? ... Naozaj sa bojim že mu ublizim... Čo ak zase pride den ked budem musiet niekomu zlomit srdce. Sice som bola svina kedysi, vždy som mala zle sny po každom rozchode. Alebo proste prišli ked som bola šťastna a trapili ma stale. Vždy niečo znamenali. a pri niektorych som sa bala, že sa naplnia.
A proste po tom sne, ked mi bolo ukazane ako mamina zomrie a ona mi to o mesiac povedala.... Začala som sa strašne veľmi báť... Neviete si to ani predstavit. Teda možno aj hej... Ale .... Je to fakt tazke. A asi to aj bude tazke.
Jediny moj utek su knihy a tanec...
Pri knihach... Mam iny pribeh, nikto ma nepozna, som hlavna postava. Milujem ineho, nenavidim ineho.som niekto iny a nikoho nezaujima kto ste a aky ste boli. Ide o tom aky ste v tej knihe.
A pri tanci... Unašat sa hudbou, ktora vas hreje pri srdci a aj pri duši, rozplyvat sa nad tymito sladkymi pocitmi. Žit s hudbou a zomierat s nou. Byť ina osobnost, mať ine myšlienky ....
To su veci bez ktorych Nemôžem žit. Naozaj... Bez tohto som stratena...
Rano:
Zobudila som sa na slnečne luce ktore mi svietili rovno do tvare. Na mobile mi svietila sprava. sebastian no jasne.
Sebastian-
Ahoj laska. Som naozaj rad, že ťa mam. Si uplne užasna ti moja trubka :3 fakt ťa neskutocne milujem. A vieš čo som si povedal ked som ťa prvy krat videl? ... Ta je fakt krasna. Máš nadherne oči, pery... Proste všetko je na tebe dokonale. A čo sa tyka tvojich snov... To je preto, lebo ti niekto v posteli chyba. Nema ti kto v noci povedat, že je to v poriadku... To znamena , že to musime zmenit... Ľúbim ťa...
Minule si vravela, že mávaš zle sny a budis sa v noci tak ak by si sa zobudila tak som ti poslal spravu.... Alebo aspon ma pekne zobudenie.Aaaahojte! Prepáčte že tak neskoro ale fakt nestiham. Ľúbim vas :3 uplne ste užasný som strašne rada za 270 reads :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 fakt som za to rada :3 :3 :3 :3 :3 a ďakujem každemu , kto na mna spoliehal a drži mi v tomto palce. A hlavne mojmu priatelovi ktory povinne čita každu vztah a vždy sa teši na novu :3 veľmi ma podporuje... Fakt vam dakujem :3
(703 slov)
YOU ARE READING
Prečo Prave Ja?
RomancePribeh o dievčati menom Naomi, ktore aj vďaka ťažkemu osudu musi prekonavat hranice ľudskej psychiky... Keď už to nezvladne a uplne sa zosype, bude tu pre ňu prave on? Alebo sa tu objavi niekto ďalší? Do čoho všetkeho ju dostane jej spravanie?