No dnes... Dnes je deň odletu. Proste. Nechcem tam ist. Čakam na letisku už veľmi dlho. Hodinu i guess. A stale som viac a viac a viac sklesnutejšia. Nejak to hadam vydržim. Musim. Veď o 3 tyždne sa predsta vidime, či nie?... No... Neviem uvidim. Je možne, že ho pridem na chvilu pozriet do tabora... Ale to je len šanca... A prave nam oznamili, že ideme letiet....
Vždy som sa tešila na dovolenky. Dovolenky plne sexi chalanov, novych lasok, pisania si s ľudmi , ktorych mam rada, opaľovanie sa na pláži, preskakovanie vĺn, dokonca aj potapanie, či večerne prechadzky po pláži s maminou a raňajšie zbieranie mušlí so sestrou...
Ale tuto dovolenku... No ... Bola som smutna, ani trochu som si ju neužila. Nikoho som nebalila, ani som sa len na nikoho neusmiala, dokonca som sa držala s ocom za ruky aby ma nebalili.
Hneď ako sme okolo 1 rano došli, sme dostali balíčky s "jedlom" a akože wifi ktora samozrejme nešla. Vyborne...Okrem toho, že v Bulharsku bol celkom sexi recepčný, ktory ma zo začatku balil, mi pomohol aby som si mohla aspoň pisat so Sebastianom. Aj keď... Predsa len niečo odomňa chcel.
"A prosim ťa Naomi. Vždy sa usmievaj ." asi veľa krat videl, aka som smutna. A vždy keď som bola pri ňom som sa len usmievala.Do mora som chodila zasadne len v ružovučkych plavkach ( no žiadne ine , ktore by na mne tak dobre vyzerali som nemala :D) a nie raz som vyčarila svojim zadkom usmev na tvari aj okoloiducim :D ...
Ale predsa len som si celkom tu dovolenku užila. Bola som tam s ľudmi, ktorych mam rada. Veľmi... A s maminou sme stále hladali darček pre sebastiana. No koho by nepotešila omaľovanka naruta :D a prosim pekne ešte k tomu boli aj nalepky . a jednu motorku zeleznu , ktora bola fakt krasna :3 a to sme všetko toto stihli za jeden deň...
Na obed sme mali špageti s mäskom a s kečupom :D ja viem, užasný obed :DPoobede sme zostali len pri bazene, kde sme stretli celkom milu rodinku. Slovaci samozrejme :D...
A ešte k tomu všetci tí čašníci sa na vas pozerali , akože : " pome šukat" -_-
Ale ten pohlad som prežila... Nejak...Po mojom chvilkovom opalovani sme sa rozhodli po olovrant, ktory zahrňoval pizzu alebo kolačiky <3 . ako som vyšla z domčeka pri bazene v ktorom bol predpripraveny olovrant, len som sa mohla čudovat, koľko čajok si prišlo ukradnut kusok z najužasnejšieho vytvoru človeka (pizze) . kedže stale zo stolov a lehatok vyjedali položene olovrant, rozhodla som sa ist naspäť do hotela. Vošla som do vnutra a hneď som si všimla ten nadherny pozlateny strop, ktory som včera ani veľmi nezaregistrovala. Pozdravila som sa recepčnému a šla som si do izby po šatku, kedže sa o chvilku pojdeme prejst do mesta.
------------------
Mesto bolo naozaj zvlaštne a miestami aj krasne :3 všade samí milí ľudia. Urobili sme si program na cely týždeň, čo tu budeme
1.-dnes - poobzerat mesto
2.deň- rano k moru, prejst sa po pláži k mestu, a naspäť do hotela + večerna prechadzka
3.deň- rano k moru, potom aquapark neskor večer prechadzka (fakt milujem prehadzky :3)
4.deň - iba more a opalovanie
5. Deň- kupovanie darčekov
6., 7.- deň- dokupovanie darčekov a same prechadzanie sa
8 deň- lučenie sa s Bulharskom a posledne dobalenie veci
..............................................Aaahojte!
Ano viem
Kludne ma môžte aj zabit, lebo som okolo mesiaca nič nepridala... Lenže ak to Pomôže, mam fakt dobre vysvetlenie...
Pohadala som sa snad z celou rodinou, potom som nemala naoady, potom som bola chora, zvracala som a staral sa o mňa môj užasný frajer, ktory to dosvečí ... A potom som sa len učila na pisonky ktore som mala snad v kuse... A ešte robim primačky o chvilku na umelecku takže kreslit som musela a stale nestiham s kreslenim... Ale inak som ostatne veci zvladla...Som sa dneska po dokresleni 3 vykresov rozhodla niečo dopisat aspoň...
Inak... Chcete aby som v tomto pribehu vobec pokračovala? Lebo nejak to po častiach upada a je vas tu čoraz menej, čo mi je naozaj luto... Ak tu bude aspoň zopar (nad 15) zhliadnuti tak pridam ďalšiu... Alebo ak nechcete rovno mi to napíšte ... Ale asi by som bola rada, keby bola aj dvojka ak nie trojka :3 z tohto pribehu... Kludne mi možte aj navrhy posielat a pisat... Budem vďačna... Taaak hadam ste si užili asponw kusok tuto čast a asi ju idem robit po jednom/ dvoch dnoch aby to vyšlo kusok dlhšie a aby ste mali čo vobec čitat... Stale si na mojom profile môžte pozriet môj prvy pribeh , je fantasy a myslim, že ak na nom bude nad 600 pozreti, napišem dvojku ... A keď už sme pri tych pozretiach ....
M
I
L
U
J
E
MVas za 815 pozreti :3 neverila som že sa mi to podari :3
A s priatelom sne sa rozhodli, že by aj on mohol skusit napisat tento pribeh z chlapčenskej strany, takže zo strany sebastiana , takže v najbližšej dobe vam pridam jwho profil s prvou častou ...
Naozaj vam ludkovia moji ďakujem :3 a milujem vas :3 majte sa a deviataci... My zvladneme ten monitor :D
(856 slov :3 omfg :3 )
KAMU SEDANG MEMBACA
Prečo Prave Ja?
RomansaPribeh o dievčati menom Naomi, ktore aj vďaka ťažkemu osudu musi prekonavat hranice ľudskej psychiky... Keď už to nezvladne a uplne sa zosype, bude tu pre ňu prave on? Alebo sa tu objavi niekto ďalší? Do čoho všetkeho ju dostane jej spravanie?