22. čast - 3/3

25 2 0
                                    

...

Stale mi doznieva hudba v ušiach. ani som neprešla 5 metrov a už mi bol v pätách Sebastian. Môj usmev sa zdvojnasobil. Hlavne, keď v rukach držal obrovsku ružu. Bola naozaj veľmi nadherna. Actually bola presne takej farby, ako moja sukňa.
" tak predsa si prišiel." prišla som k nemu bližšie, až sme sa takmer dotykali perami .
" nenechal by som si ujst sólo mojej oblubenej baletky. Hlavne keď vyzera tak krásne pri tom, ako si uživa hudbu.. A ... Ešte jedna vec..." naklonil sa a pobozkal ma. Najkrajší darček :3 milujem ho. Naozaj...

Po uplne užasnej večeri, kde som sa najedla pizze sme sa bohužiaľ museli rozlučiť ...

... Po tomto výstupe, som bola neskutočne unavena . Hneď ako som prišla domov (Čiže okolo pol noci) som sa prezliekla a okamžite zaspala. našťastie som nad ničím nerozmýšľala , to znamena, že sa mi nesnivali žiadne nočné mory. Za to som naozaj vďačna.

Ráno som sa zobudila s pocitom, že som sa konečne poriadne vyspala. Rozlepila som oči a pozrela sa na hodinky, ktore som mala hneď vedľa postele. Bolo 11 hodin.
"Sakra veď o par hodin vystupujem." hodila som si narýchlo sprchu, vysušila a učesala vlasy. Fakt bleskovo som sa namaľovala , obliekla, zobrala rychlo tašku na trening a vystupenie a utekala na autobus, ktory som skoro nestihla. Cesta trvala našťastie len par minut. Autobus ma našťastie zaviezol takmer pred vchodove dvere do divadla.

Akonahle som vstupila do budovy oblial ma studeny pot. Zacitila som pruser. Veľky pruser. Alebo to bol len stres?... Vyšla som po schodoch.
"A teraz si len vybrat. Mam sa im ist ukazat, alebo rovno sa prezliect a tancovat ."... Vybrala som si oboje. Najskor som nazrela do hladiska. Boli tam všetky moje spolu- tanečničky.
" sakra toto bude fakt pruser." povedala som si pre seba. Potichu som zatvorila dvere a presunula sa do zakulisia. Vybrala klučik od mojej (osobnej) šatne. Rychlo som sa prezliekla do svojho oblubeneho kostymu a vyšla na podium. Učiteľky z neho cuvli a dopriali mi priestor. Bola som predsa ich hlavne majstrovske dielo a vystupenie vďaka ktoremu sem všetci prišli.

A nakoniec, obula som si spičky a dala zvukarovi signal a ten pustil hudbu. Postavila som sa na svoje miesto. Odstredila všetky myšlienky a začala sa rozplyvat v hudbe. Krok vpred... Nadych, vydych. Poďme na to. Krok, krok, otočka, batman- tandi až do Plie, vratit spať. Mierny uklon... Natiahnut chvilu na 1,2,3 otočka z ktorej spravim piruetu, ktora trva tak 20 sekund. Skok do boku, s uklonom, 1 pozicia. "Priprav sa" zašomrala som si. Rozbeh a skok, skok, skok znova otočka. Zastavit. Noha dopredu, čo najvyššie, švihnut dozadu. Znova dopredu spolu s otočkou. Šla som za oponu. Nebojte sa, ešte nieje koniec. Pomyslela som si. Rozbeh a raz , dva, tri salta naprieč javiska. Otočka na druhu stranu a zakončit to rozštepom.
Citila som sa užasne. Skoro mi vyskočilo srdce od šťastia. Všetci tlieskali. A učiteľky sa usmievali. Som fakt ich hlavne číslo.

------------------
Nastal čas, keď som šla na ostro. Teda ... Naživo.
"Naomi si narade." počula som od učiteľky za dverami.
"Pfuuu. Bojim sa... Nemam dobry pocit." nadych vydych. Poďme na to.

Postavila som sa na miesto. Znova odstredila všetky myšlienky. Krok, krok, otočka, batman- tandi až do Plie, vratit spať. Mierny uklon... Natiahnut chvilu na 1,2,3 otočka z ktorej spravim piruetu, ktora trva tak 20 sekund. Skok do boku, s uklonom, 1 pozicia. "Priprav sa" zašomrala som si. Rozbeh a skok, skok ( zamotala sa mi hlava) , podkopla som si nohu a spadla rovno na na pravu ruku. Hudba sa stopla. Všetci zhíkli. Sadla som si a prezrela si ju. Kusok napuchla a zmenila ton farby asi o 3 stupne.
" no a čo. " povedala som si. A ďalej pokračovala. Noha dopredu, čo najvyššie, švihnut dozadu. Znova dopredu spolu s otočkou. Šla som za oponu. Nebojte sa, ešte nieje koniec. Pomyslela som si znova. Rozbeh a raz , dva, tri salta naprieč javiska. Otočka na druhu stranu a zakončit to rozštepom. Tlieskali mi viac ako včera. Uklonila som sa a odišla. Poobliekela sa a utekala na pohotovost. Zaviezol ma tam znova autobus, kedže auto nemam. Nakoniec mi povedali, že je to nalomene. Vyborne. Ruku mi daju zajtra do sadry . Znova som sa krasne vratila späť do divadla zbalit si veci.

Aaaahojte! Ako sa mi mate holubičky? Aj vam sa tak veľmi páči ten stres a same pisanie testov v škole? "Naozaj" to milujem. Naštastie som stihla aspoň dnes napisat čast. A na 100% pridam jednu v utorok, alebo v stredu lebo budem plna euforie z toho, že idem na imaginov :3 ( ako darček k meninam ktore mam dnes :D )

Inak naozaj ďakujem za všetky vaše reads a votes. (Inam je ich už 606 :3 )

A chcela by som vam ešte povedat, že kamaratka začina s pribehom, tak budem rada, ak si ho pozriete. Vola sa Domii_chan a jej pribeh Breathless.

Taaak sa majte a vela čítajte.

(805 slov) ^^

Prečo Prave Ja?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن