O tejto konverzacii radšej nepoviem Sebastianovi... Asi by mu na trhol hrdlo, poodsekaval prsty po jednom , skopal ho a zaživa mu vybral všetky organy... Seriozne ... zabil by ho... Toto si dovolovat nemoze... Nikto a nikdy..No .... Neviem, ale nejak ma chytilo to pisanie si do dennika ... Vie sice, že raz to možno budu čítat moje deti, no neviem ... Proste ... Chcem si to zapamätat...
"Sebastian? Požičiaš mi tvoju mikinu? Podstavila som sa pred neho uplne naha . Skoro mu vypadli oči . uškrnul sa. Privinul si ma a objal ma. Bolo z neho citit lasku. Milovala som jeho objatia :3. Boli take nežne, prijemne, laskave ... Požičal mi mikinu obliekla som si ju, no pod nou som nemala ziadne oblecenie.
Jeho mamina šla s jej frajerom na vylet, Čiže sme mali volny byt. Rozhodli sme sa spravit si palacinky.
Pripravili sme si cesto, pustili hudbu na plne pecky. Posadil si ma na kuchynsku linku a bozkaval ma. Prechadzal čoraz nižšie a nižšie ... Až skončil na mojom oblubenom mieste :3 a pokračoval.
Zrazu som dostala telefonat.
Svietilo mi na displeyi jeho meno.
Alex( len pre objasnenie ... Alex je moj byvaly. Asi dvakrat mi dal facku a taku poriadnu. Nadaval mi a tahal ma za nos... Podviedol ma asi 4- krat ... Skoro ma znasilnil musela som utiect ... Nechcela som ho už vidiet... )
Nadych, vydych ... Povedala som Sebastianovi že idem volat a šla som teda do jeho izby
Zdvihla som
" ahoj milačik." povedal
" ja niesom tvoja. A už vobec nie miláčik ." oznamila som mu so znechutenim v hlase.
"Ty jedna štetka. Ked si ta najdem aj s tym tvojim novym, to že si mi usla si odpikas. A zavolam si aj bandu aby jeho aj teba poriadne znasilnili a zbili. Si obyčajna kurva . možno by som ťa mal uniest , znasilnit a neskor zabit ." a začal sa smiat. Bala som sa ho . rozplakala som sa.Sebastian ma asi musel počut lebo okamžite pribehol a objal ma.
"Máš celkom hlučny telefon." snažil sa ma rozosmiat.
"Čo všetko si počul?" spytala som sa ho s plačom v hlase.
"Všetko. A obvolal som chalanov ... Mojich chalanov ... Nikto yi neublizi. Ja ho na mieste zabijem ak sa ta čo i len dotkne!" usmiala som sa ... Ľúbim Sebastiana ... A veľmi... Hadam mi moj byvaly neublizi. Viem že nie. Nevie kde byvam. Asi videl ako som sa zamyslela, preto že ma objal ešte viac...
"Ja ťa ochranim ..." usmial sa
" a ako?"
" pozri ... Domov ťa moja mamina odvezie už je na ceste aby si to stihla. Večer ťa nikam samu nepusim. A inak ťa nema ako ukradnut alebo podobne. Ja si ta nenecham."zobral mi mobil a vytočil jeho čislo
"Tak a teraz ma počúvaj ... Ani raz sa jej nedotknes lebo ti urvem všetko čo v tele máš pekne pomaličky a necham ti zjest tvoje vnutornosti. A zabijem ťa veeeelmi pomaly tak si to rozmysli a ospravedln sa jej." rozkazal mu, skoro kričal do mobilu.
"Prepa..." ani ho nebolo počut... Sice mal chlapec velke reči aka som velka štetka a podobne, ale tak ... Necha ma na pokoji.
" ešte raz nepočul som. " za kričal na neho znova.
"prepáč mi Naomi. Je mi to luto. Som magor."Bože som rada, že to vyriesil.
Zložil.
Objala som ho a usmiala sa :3 ... Konečne jeden pekny ( celkom) den za sebou. A šli sme robit palacinky. Kym sa vrati jeho mamina tak ešte 2 hodiny Čiže som mohla zostat polonaha :3 ...Aaaahojte! Hadam, že sa vam tato čast pacila :3 môžte mi kludne povedat, či chcete skor uchylne časti, alebo smutne ... Budem rada, ze váš nazor. Ďakujem už teraz :3
Milujem vas :3 <3 300 pozreti :3 :3 :3 :3
Zatial sa majte a veľa čítajte :3 pa paaaa :3
(612 slov)
YOU ARE READING
Prečo Prave Ja?
RomancePribeh o dievčati menom Naomi, ktore aj vďaka ťažkemu osudu musi prekonavat hranice ľudskej psychiky... Keď už to nezvladne a uplne sa zosype, bude tu pre ňu prave on? Alebo sa tu objavi niekto ďalší? Do čoho všetkeho ju dostane jej spravanie?