11.čast

39 3 0
                                    

...

Myslim, že dnes už toho viac nezvladnem ... Jedine, čo mi zlepsuje naladu je , že zajtra som s nim ... No dnes som ani len nemala chut mu napisat... Som zbabela

nemohla som sa spamätat z toho, prečo to spravila. Tesila som sa, že už je v poriadku.

22.1.-
Super... A teraz sa mam ako že s každým rozpravat na temu Sebastian?
Nie že by sa mi  nepacilo o nom rozpravat, aky je užasný, ale keď sa ma na yo po takejto tazkej noci spytaju taki retardi , ide ma porazit. Sakra , ale ved čo nemali ešte ziadny vztah? Hej ... Nemali...

25.1.-
... Myslim, že tento rok bude vážne dobry. A nie len tento. Dufam, že aj tie ostatne čo ma ešte len Čakaju.

Viete ... Po tom vsetkom čo som sa dozvedela počas jednych prazdnin... Nechcem to veľmi opisovat no nezelam to nikomu. Nikdy a nikomu. Mali by sme si vazit každu malickost v živote. Ak nie, prideme o to...

——————————————————
Znova sme boli u neho doma. Pozerali sme mensi horor. Možno som divna, no cely čas som mala chut vrhnut sa nanho , a tak ho vybozkavat ako ešte nikdy. Nastastie som sa dokazala nejak ovladnut

"Naomi?" obzrela som sa za nim. Ziarili mu oči. Presne tak, ako vždy, keď mi chce povedat niečo pekne.
"Ano?" obratila som sa k nemu uplne.
"Vieš o tom..." chytil ma za tvar, "že máš uplne tie najjrajsie oči ake som videl?"
"Ale neblazni." zasmiala som sa.
"Jasne že su. Su tak tmavohnede,  a tak krasne obrovske... Milujem ich." Usmiala som sa.  znova sa ku mne  pritulil. (Totižto my sme spolu lezali (samozrejme vedla seba) na jeho posteli.) chytil ma za zadok a chrbat a nejak tak sme spolu lezali. Vyzerali sme fakt božsky... Stale sa ku mne tulil, ovoniaval mi vlasy, (ležal mi na kozach :D) a celkom dost tazko dychal... Akoby len tak tak odolaval... Presne tak, ako ja :3... A bolo toho ešte kusok viac <3.

Ked sme dopozerali horror, zahral mi na piane. Citila som sa uplne užasne. Rozplyvala som sa v tonoch. V tom, že hra len pre mna. Uplne užasný pocit . dufam budem taka šikovna a naučím sa poriadne hrat aj ja ... Proste si to predstavte. Ako dvaja zamilovany hrame na piane nejaky krasny duet :3

Konečne sme sa presunuli do obývačky. Vyšla som na balkon. Dlaždičky pod nohami ma prijemne chladili a pofukujuci vetrik mi vyčistil myseľ. Pozerat sa na ten nadherny vyhlad. Ani som sa nenazdala a citila som jeho objatie . 

Konečne sa mi vyčistila myseľ. Tak dlho som na to čakala. Nič som necitila, nelutovala... Citila som len teplo a lasku ktore ma hriali pri srdci aj pri duši. Vietor sa mi jemne pohraval s vlasmi. Nechala som to tak a užívala si tuto chvilu. Možno už inokedy takato nenastane... A možno praveze hej... Uvidime... Ale pevne dufam, že to tak bude ...

Aaaahojte! Prepáčte, ale dlhsia čast sa mi nepodarila vzhladom na to, že zajtra ma Čaka fyzika a anglina tak sa musim učit.

Zatial sa majte a veľa čítajte :3 pa paaa :3

(506 slov)






Prečo Prave Ja?Where stories live. Discover now