Čo by na to povedala moja rodina? Mamina? A čo by na to povedal on? .... Bože čo som to spravila...Rozplakala som sa. Bolo asi pol 11 vecer. A ja som drzala v ruke nôž. Krvava ruka... Toto som nemala začat robit. No po tej bolesti, som citila ulavu...
Ku koncu leta, som dostala od Mikeyho kresbu. Viem kolko si s nou dal prace. Bola nadherna. Niečo ako znak jeho lasky ku mne... Nechcela som mu však ublizit.
September:
Plakala som celu noc no nevedela som prečo ... Ano ja viem v škole ma šikanuju no... To s tym však nič nema . bojim sa. Chcem to ukoncit ... Sadla som si za stol a pisala ... " rozluckove listy" a nejak ... Som zaspala.
Zobudila som sa o 4 rano... Papiere som odlozila a šla si vyčistiť rany. Bala som sa, čo by na to povedala moja mamina ...
Nikomu som o tom nechcela povedat. Zavreli by ma do blazinca. Som si tym ista. Začala som sa od ostatnych v triede separovat. Uzavrela som sa do seba a rozmyšlala som nad smrtou. Nechapem ako sa to mohlo stat...
Poobede ma už čakal Brian pred školou.
"Ahoj ako si sa mi mala?" a usmial sa? Žeby... Žeby som zviedla aj jeho? ... Ani neviem ako, ale začala aom hrať tuto hru. Vedela som, že tým ublizim Mikeymu ale tak... Neriešila som to.
"Vieš čo, aj celkom dobre. Mala som sa priam vyborne. " a umelo som sa usmiala. V duchu som si dala facku. Čo to stvaram? Ja takato niesom.
"A čo škola? Vravel si, že v nej niesi veľmi vitany." No niečo mi branilo sa spravat normalne. Akoby som mala v sebe ešte moje druhe ja... A ja nechapem ako sa to mohlo stať.
" no vieš. Poznas ma. Zvladam." zosmutnel.
"Zase si to spravil!" naštvala som sa. Pousmial sa.
"Čo take... " nestihol dopovedat. Vyhrnula som mu rukav. Nič len jazvy.
" kde si si to spravil?!" pozrel sa smerom dole.
"Na nohach? Si normalny? Ja ťa ... " nechtiac sa povyhrnul rukav mne. A prave na tej ruke.
"Ako vidim niesom sam. Ako si dovolujes po mne kričat." zmlkla som. Poprechadzali sme sa , ale boli sme ticho. Potom som šla odprevadit Briana na autobus. A hned po tom som šla domov aj ja ...Boli sice len 4 hodiny musela som sa učit. Mam tak blby rozvrh, že o 6 mam tanečnu. Super... Ale tak hadam stiham sa naučit aspoň niečo.
Potom mi došlo, že zajtra pišem z georafie . Skoro ma porazilo.Skoro som nestihla autobus. No nastastie som to dala. Nejak...
Na Tanečnej sme začali nacvičovat nove tance. Rok a pol treningu? Kludne. Nemam s tym problem. Som zvedava o čom bude tentokrat.
"Takže baby, začneme. Tento tanec bude o... "Aaahojte! Takže ako sa vam zatial páči pribeh? Snazim sa ho pisat čo najdlhšie ako viem. Mne osobne sa páči. Tak... Zatial sa majte veľa čítajte :3 pa paa
BINABASA MO ANG
Prečo Prave Ja?
RomancePribeh o dievčati menom Naomi, ktore aj vďaka ťažkemu osudu musi prekonavat hranice ľudskej psychiky... Keď už to nezvladne a uplne sa zosype, bude tu pre ňu prave on? Alebo sa tu objavi niekto ďalší? Do čoho všetkeho ju dostane jej spravanie?