5. čast

83 4 0
                                    

...
Na neštastie som vedela, že ma sleduje. On. Ja... Citila som smutok vždy ked som ho uvidela. Ako sa toto zo mna mohlo stat? Ja ... Snazim sa mysliet na niečo ine, ale neviem či to zvladnem. Pokusim sa. Ak nie tak ... Tak to proste ukoncim. Nemam na to nervy ved už teraz som na dne.

November :
Ma narodeniny. Sebastian.
"Mam mu napisat? Nemam? Bože ja neviem" zase som sa rozpravala sama so sebou.
"na pišem mu". Rozhodla som sa

Naomi Del-
Ahoj :3 všetko najlepšie prajem :3 poriadne oslav!

Sebastian -
Ďakujem ^^ ale ak chceš môžeš prist na oslavu.

Fuuu ... Opit sa?nejak sa nechcem ist opijat.

Naomi-
Prepáč ale nemam nejak chut sa opijat. Možno nabuduce ;)

Sebastian-
Tak na to sa tešim. Okey idem to pripravit tak zatial #Sayonara

Naomi-
Neviem čo to znamena , ale hadam len niečo v dobrom :D ahoj a priprav to poriadne :3 :D

Sebastian-
Šak pri tebe len v dobrom . ahoj ^^ a urcite pripravim

Odlozila som mobil. Citila som sa užasne. Možno z nas predsa len budu kamarati. Uvidime.

......,.................................................................

1:38 rano

Sebastian-
Nedame štvorku?

Naomi-
Si normalny? Vieš kolko je hodin? Šak ale každý normalny clovek spi vieš?

Sebastian-
Ved ale pridi. Bude sranda. Aj Susan dojde.

Ona a dojde? Idem jej napisat.

Naomi-
Susan? Aj teba volali?

Susan-
Hej. Su ozraty jak dela ty vole. Porazi ma z nich. Že do štvorky . No to isto.

Naomi-
Aj sa mi zdalo že by si s tym nesuhlasila. Ešte že sme tam nešli. Opita a pretiahnuta? Ne diki :D

Susan-
Asi tak. Dobre moja idem ja :* tito dvaja ma ešte raz zobudia tak dostanu na kokos. A ty mi pomôžeš :D

Naomi-
Jasne :D tak dobru. Ja si s nim ešte popisem a pojdem .

Susan-
Len ma s nim nepodved :* :D dobru

...no super... Idem mu odpisat.

Naomi-
Susan nedojde ty dilinko. :D to ste kolko toho pili?

Sebastian-
My sme pili? Neeeeee my sme ne... Čo si sa to pytala?

Plesla som sa v duchu po cele... Preboha to ako vážne?

Naomi-
Som sa pytala čo ste pili. Dobre nechaj tak. Hlavne si neublizte. Idem ja . čauko :D

Sebastian-
Ved ale nechod ešte. Nemam tu čo robit. Ani opity nie som. Možno trošku. Troska .

Naomi-
A na čo? Ja sa chcem vyspat.

Sebastian-
No dobre teda ... Aj ked si tu so mnou mohla byť .

Dobre nereagovala som. Pozrela som na hodiny - 2:22 ("Želaj si niečo ") povedala som si v duchu a zaspala som.

Rano som sa zobudila s prijemnym usmevom na tvari. Pozrela som na mobil. Super tri neprečitane spravy.

Sebastian-
On tu grcia.
No mna jebne.
Asi som už vytriezvel . jebne ma...

Len som sa zasmiala. Tak mu treba ked sa oziera .
Prisla mi zrazu nova sprava.

Sebastian-
Prepáč mi Naomi, ale bol som opity a ty si napisala. Proste... Prepáč aj Susan to povedz. Nič z toho neber vážne.

Naomi-
V pohode chapem. Ale davaj si pozor. Nie že to skonci zle.

Sebastian-
Neboj neskonči. Musim ist upratovat byt Čiže #sayonara

Naomi-
Ahoj :D

O chvilu december a ja nemam nič na vianoce . sakra. Mala by som ist niečo pozriet so Susan.

Zavolala som jej. Zajtra sa ide nakupovat.
Pripravila som si zoznam. A tomu verte že bol riadne dlhy. V škole sme sa už tento týždeň poriadne ani neucili Čiže sa nemusim báť pisomky a podobne. Aaaaaach som tak šťastna. Nerezala som sa už ... Den či dva. A citim sa skvelo. Aj ked mi to niekedy chyba. Šla som si lahnut, ked v tom... Pocula som spravne? Zvoncek?...

Aaaaahojte! Hadam som vas trochu nechala v napäti.
Tato čast je trochu viac pozitivna ako tie ostatne :3 hadam sa páči. Ak by ste chceli viac takehoto textingu dajte vediet či už vote-om alebo comment-om . som veľmi rada že to citate . hadam sa páči pribeh :3 majte sa užasne :3

Inak tuto čast som len pre vas spravila dlhsiu ako tie predtym

Prečo Prave Ja?Where stories live. Discover now