2.čast

137 4 0
                                    

Po vystupeni som si v našej izbe na prezliekanie na stoliku našla listoček s jeho telefonnym číslom a Skypeom... Bola som ako rozčarovana... A tak sa začal náš pribeh....

Po vystupeni sme sa stretavali snad každý den. Chodievali sme však von s jeho kamaratmi. Boli super. Tolko chalanov okolo mna :3 a užasné dievča som stretla. Bolo mi tak dobre

.. Po vystupeni kde som si vyplakala oči som sa zoznamila s mojimi zachrankynami : Susan a Nelu. Boli mi ako sestry. A možno aj ovela viac.

Ale teraz naspät k Mikeymu. Mesiac až dva sme spolu chodili von a jeho partiou. Potom sme boli spolu sami von. Prestavalo sa mi to pacit.
"Naomi ja ... Chcel som ti to už dlho povedat..." skocila som mu do reči
"Máš frajerku?" rozžiarili sa mi oči.
"Nie. Ale to sa môže zmenit. Chcela by si ... Chcela by si so mnou chodit?" zmeravela som. Nie nechcela. Ale nemohla som mu to povedat.
"Ja... Ja... Potrebujem sa dostat z byvaleho rozchodu. A ... Musim ist na bus." rozbehla som sa ... V duchu som sa plesla po čele.
"Počkaj!" zkrikol na mna. Nedalo mi a zastala som.
"Aspoň ťa odprevadim." usmial sa. Bol na mna tak dobry ... A ja tak hrozna... Bojim sa ako to vyriesim. Hlavne mať chladnu hlavu.

Nastastie ... Autobus prisiel hned ... Vydychla som si.

O mesiac na to:

So Susan som sa začala stretavat každý piatok. Potom sa k nam pridal aj Mikey ktoreho som jej predstavila.

Ďalší piatok na to si priviedol kamarata. Nebol pekny no mily. Volal sa Brian. Bol o hlavu vyšší než ja a mal okuliare. No nebol to nejaky veľky nerd. Hned sme si sadli, čo sa samozrejme Susan nepacilo. Začala na mna nadavat. Cele mesto o mne vravelo, že som kurva... Aj moja trieda. Čiže ..." Užasne"...

Prestala som sa s nou stretavat. No ešte v to leto sme sa uzmierili a zabavali sa. Šla som k nej domov. Bohuzial my dve užasné blondinky sme nevedeli zapnut DVD , Takže zavolala svojmu kamaratovi Sebastian sa tušim volal . mal strašne prijemny hlas ... Ja viem Naomi a ďalší chalan. Bola som proste prelietava no bože...

Začali sme si pisat. Ale proste... Nejak to skoncilo...

Takže som sa dalej venovala Brianovi a Mikeovi. Flirtovala s nimi , chodila s nimi von a podobne. Bola som šťastna... No vo vnutri... Niečo ma rozožieralo a čo Naomi neurobila ... Začala som sa rezat ... A čo bolo najhoršie , mne sa to naozaj zapáčilo. No nikomu som o tom nepovedala.

Čo by na to povedala moja rodina? Mamina? A čo by na to povedal on? .... Bože čo som to spravila...

Aaahojte! Takže tu je ďalšia čast. Tento pribeh je o babe ktoru poznam. Jej pribeh je naozaj zaujimavi a počas tych par (dvoch) rokov celkom posplietany... Uvidite ako to skonci :3 zatial vas nechavam v napeti... :3

Prečo Prave Ja?Where stories live. Discover now