M-am trantit in pat incercand sa adorm,dar un ciocanit se auzi iar pe usa intra Jake.
Am sarit ca arsa din pat.-Ce cauti tu aici?!am tipat la propriu.
-Hmm..cautam baia.Tatal tau a spus a doua usa pe dreapta.
-Exact!E a doua usa,nu a treia.spun intorcandu-ma cu fata spre fereastra,atingand geamul rece cu degetele.
Asteptam sa aud cum iese pe usa,dar dintr-o data simt doua brate puternice in jurul taliei mele.Am tresarit.
-Ce naiba faci?!am spus incercand sa ma eliberez din stransoare
Acesta nu raspunse ci chicoti.Incepu sa isi plimbe nasul pe pielea gatului meu trimitandu-mi fiori in tot corpul.Un scancet mi-a parasit gatul atunci cand mi-a supt o mica parte a pieli iar apoi trecand cu limba peste ea.
M-am intors cu tot corpul spre el si i-am dat cu genunchiul in zona aceea sensibila la baieti,iar acesta cazu indata pe jos cu mainile in locul in care l-am lovit.
-Esti o criminala!striga el.
Am chicotit si m-am asezat pe pat uitandu-ma in continuare la el.Era frumos..fara indoiala.Parul galben-auriu ii era ciufulit intins pe podea,iar ochii lui albastrii ca cerul senin acum erau inchisi din cauza durerii.
Nici nu mi-am dat seama cat de frumos era ,inainte sa il privesc mai atenta.
Avea un corp bine sculptat,si cateva tatuaje ici-colo pe brate il faceau sa arete si mai bine.
Eram atat de ingropata in ganduri incat nici nu imi dadusem seama ca el nu mai era pe jos,ci langa mine jucandu-se cu degetele sale.-La ce te gandesti?ma intraba acesta calm privind in gol asa cum faceam si eu
Iar in minte,imi reaparu acele scene,in care noaptea plangeam..in care ziua la scoala eram batjocorita de toti..in care lama era singura mea prietena..in care eram o depresiva.
De ce mi-au reaparut in minte deabea acum?Poate mintea mea ma avertizeaza sa stau departe de el pana nu ma voi indragosti de el..si voi ajunge din nou o depresiva.
M-am ridicat indata de pe pat si m-am dus spre usa deschizand-o si facand un semn cu degetul sa iasa.-Ce s-a intamplat?ma intreaba acesta luandu-mi fata intre mainile sale mari.
-Iesi.spun rece si imi smucesc fata dintre mainiile sale.
Acesta se incrunta iar apoi iese cu capul plecat.Trantesc usa in urma lui iar apoi ma arunc in pat cazand intr-un somn adanc.
***
Dimimeata ma trezesc facandu-mi rutina matinala si imbracandu-ma intr-o pereche de blugi negri,un tricou cu Nirvana si o camasa rosie in carouri;iar in picioare luandu-mi niste ghete negre de piele.Cobor scarile si intru in bucatarie unde gasesc pe masa un bilet de la tata pe care scria ca a mers la niste agentii pentru cautarea unui loc de munca.
Mi-am indesat cativa bani in buzunarul din fata a blugiilor,mi-am luat Iphone-ul in mana si am plecat spre Starbucks.
Nu eram foarte sigura pe unde ar trebui sa o iau,asa ca din cand in cand intrebam pe niste persoane care treceau pe langa mine.
Era o zi destul de calduroasa pentru Forks.Iubesc acest oras desi este mai mereu innorat si ploios.Iubesc ploaia.Un alt lucru care ma face diferita de ei.
Mi-am zambit increzator soptindu-mi O poti face iar apoi am intrat pe usa,deasupra caruia scria cu litere mari Starbucks.
Am intrat inauntru inchizand usa in urma mea,iar un miros de cafea proaspat facuta, mi se izbi de orajii reci inainte de a-mi patrunde in nari.M-am dus la tejghea,iar o fata zambitoare ma intampina intrebandu-ma ce doresc.
-O cafea cu extra zahar,va rog.ii raspund afisandu-i un zambet fals.
Cand primesc paharul ii dau banii iar aceasta imi dadu restul.
Aveam de gand sa vizitez putin Forks-ul,de ce nu?***
Dupa multe,multe ore de mers si de colindat toate magazinele care imi ieseau in cale,ma asez pe o banca retrasa dintr-un parc.
Imi bag castiile in urechi si imi scot un caiet din ghiozdanelul negru care il aveam pe spate.
Incep sa schitez niste ochi.Eram atat de concentrata in a face albastrul lor mai deschis la culoare incat nici nu imi dadusem seama de cat de mult timp a trecut.
Pe cand sa ma ridic de pe banca cineva isi puse mana in jurul taliei mele.Am impins indata aceea persoana iar apoi dandu-mi seama ca e Jake.-Nu te uita in spate,dar o masina te urmareste de cabd ai iesit de la Starbucks.imi spune acesta tinandu-ma in brate puternic.
Desigur,nu l-am ascultat si mi-am intors privirea spre masina neagra,Opel insigna,care tocmai pleca in viteza.
-Cine erau?intreb confuza departandu-ma de Jace
-Nu stiu..dar ar fii mai bine daca nu ai mai umbla singura pe'aici.Trebuie sa fii atenta.Forks nu e precum pare.
Am inghitit in sec.M-am intors pe calcaie si m-am indreptat spre casa.Ceva ce adoram la mine era ca aveam memorie buna.
Am marit pasul cand l-amsimtit in urma mea.-Ce e cu tine?!ma intreaba Jake prindandu-ma de brat si facandu-ma sa ma opresc.
-Huh?ma incrunt eu.Adica tu ce vrei de la mine?!Deabea te-am cunoscut ieri,chiar daca nu mi-a facut placere trebuia sa ascult pivestiile mamei tale,iar tu deja esti mai rau decat musca in lapte.Ce e cu tine?!Huh?!
Mi-am smucit bratul din mana lui si am intrat in casa.Am urcat sus in camera mea ignorand intrebariile lui tata si m-am aruncat in pat adormind instantaneu.
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fanfiction"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe