Capitolul 6

4.2K 150 18
                                    

-Melissa!Melissa trezeste-te!imi sopti urland o voce

Am aprobat cu capul intorgandu-ma pe o alta parte in patul moale si catifelat,a carui lenjerie mirosea a lavanda.M-am simtit zguduita de o mana mare.Ugh!Cine poate fii?Vreau sa dorm!

-Meli,ai scoala.isi sopteste enervata aceea voce.

Am realizat ca persoana care incerca sa ma trezeasca,nu era nimeni altul decat Harry.Aproape ca uitasem de faptul ca am ramas la el acasa ieri.M-am ridicat in capul oaselor frecandu-ma la ochi incercand sa ma obisnuiesc cu lumina zilei care patrundea prin geamurile mari ai camerei.

Cand mi-am deschis ochii el statea langa pat,uitandu-se la mine profund.Parca incerca sa gaseasca ceva dupa ochii mei..un sentiment..o stare;poate.

-Ăm..avem scoala.spune acesta trezindu-ma la realitate.

Am lasat un oftat lung sa imi paraseasca gura in timp ce ma ridicam din pat.El iesi din camera spunand ca merge sa pregateasca micul de jun.M-am imbracat in hainele mele de ieri,dupa ce mi-am facut un dus rapid,apoi am coborat scariile.

Aproape ma pierdusem in aceasta casa.E enorma!Am urmat mirosul placut de pancakes pana in bucatarie,zarindu-l pe Harry murdar de faina.
Am chicotit vazand ca chiar si in carliontii lui sateni adorabili avea faina.

-Nu te rade!Nu e deloc amuzant!spune el jucaus ridicand paleta de bucatarie cu care intorcea mancarea.

***

Ma aflam in masina lui Harry povestind despre anumite lucruri nesemnificative pentru el,dar vitale pentru mine.Cand am anuns in parcarea scolii,am coborat din masina urmata de Harry.

-Uhm..multumesc pentru tot Harry..chiar nu era nevoie.spun incercand sa respir calma cand defapt inima mi-o lua la galop.

-Mai taci!spune el tragandu-ma intr-o imbratisare stransa.

Si-a pastrat bratul drept in jurul meu,intrand in scoala.Toate priviriile erau atintite pe noi.Elevii se dadea din calea noastra deparca...defapt stai.Mai bine spus se dau din fata lui Harry,deoarece eu cu siguranta nu eram respectata acolo.

-Uite ce avem noi aici!aparu' Nicol din multimea de elevi de pe hol.Noul cuplu al scolii.chicotii ea fals.

Se apropria din ce in ce mai mult de noi,iar eu ii puteam vedea din ce in ce mai bine vanataiile si zgarieturiile care inca le avea pe fata,in ciuda a acelui strat gros de fond de ten.

-Dispari.spuse rece Harry care acum ma tinea mai strans din cauza nerviilor,probabil.

-Hmm..acum sa dispar?Iar noapte tu ma chemi ca sa ne distram..hmm..sopti ea muscandu-si buza inferioara intr-un mod lasciv.

Aam inghitit in sec,vrand sa plec de acolo.Harry a inteles ideea asa ca se indreptase, aproape tragandu-ma in urma lui ,spre o clasa.
Cand am intrat inauntru nu era nimeni.

-Ieri a fost prima ta zii la scoala asta,corect?chicoti el

-Uhm..da..de ce?

-Numa.rase el,apoi pleca lasandu-ma singura in clasa.

Ăm..ok.Ce a fost asta?M-am uitat pe orarul din geanta vazant ca prima ora am biologie.Am intrat in laborator,si m-am asezat intr-o banca.Dupa aproximativ 5 minute in care incercam sa evit priviriile insistente ale eleviilor,prifesorul de biologie intra in clasa tinand un dosar in mana.

-Buna ziua copii.spuse el asezandu-se la catedra.

***

Ziua decurse normal,iar acum ma aflam in cantina scolii,asteptandu-mi randul pentru a primi ceva mancare.

Criminal || H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum