Capitolul 3

4.8K 169 41
                                    

Un mic raset mi-a iesit involuntar cand tatei ia picat cativa stropi de vopsea neagra pe fata.Era atat de haios.

Tricoul odata alb,acum era patat cu vopsea de pereti neagra.In caz ca va intrebati ce faceam...imi vopseam peretii camerei.Desigur culoarea folosita era negrul.

***

M-am uitat obosita spre peretii camerei.

-Am facut o treaba buna.spun dandu-i un cot prietenesc tatei

-Scumpo,eu trebuie sa plec pana la munca..nu ma astepta; ma voi intoarce tarziu.spune si ma saruta pe frunte eu aproband.
Apoi iese grabit din camera.Am inceput sa asez mobilierul dand drumul la muzica Black Veil Brides-Goodbye Agony.

***
A doua zi,de dimineata ma imbrac intr-o bluza grosuta cu Nirvana,o pereche de blugi negri rupti in genunghi si ghetele negre.Mi-am luat rucsacul negru si am pornit spre scoala.Mda..mai aveam al doilea semestru iar apoi puteam spune:Adio scoala!

Am iesit din casa inchizand usa cu cheia,iar nu dupa mult timp de mers sunt oprita de un strigat:

-Melissa!tipa o fata facandu-ma sa ma intorc pe calcaie.

-Uh...da?intreb pe fata care se apropria de mine n fuga.

-Buna eu sunt Lilly!imi intinse aceasta mana,iar eu scuturand-o de cateva ori.

-Melissa!spun zambind fals,ca de obicei.

-Ce faci?ma intreaba ea tinand pasul cu mine

-Ma duc la scoala,dar tu?intreb plictisita

Nu ma intepegeti gresit,mi-ar fii placut sa stau cu ea de vorba si sa fac cunostinta cu ea..dar faptul ca deabea ce ma mutasem aici,si ca maine incepea scoala ma teroriza.

-Forks Hight School.Corect?ma intreba ea zambitoare

-Corect.spun schitand u zambet.

***

Tocmai terminasem sa ma inscriu la FHS.Pe cand sa ies din curtea liceului,un grup de studenti mi-au atras atentia.Erau 5 baieti si 2 fete.Baietii erau imbracati complet in negru,iar din contra,fetele erau imbracate in fuste care le ajungeau fix sub fund,si niste bluze foarte decoltate,avand culori neon aprinse.
Ele aveau parul blond,iar daca privirea nu ma inseala erau gemene.Se miscau lasciv in bratele unui baiat cu carlionti sateni.
Brusc un raset imi scapase atunci cand una dintre cele doua blonde ii arunca pe jos hamburger-ul ,unui baiat blond cu ochii albastrii

-Esti nebuna?!striga el incruntandu-se la fata.Acel hamburger costa mai mult decat tine!tipa nervos.
Apoi se apleaca sa ia hamburgerul,iar in secunda urmatoare aproape picam pe jos de la ras.Acesta arunca mancarea in ea,hainele blondei murdarindu-se complect de sos,iar aceasta striga apoi pleca fugind urmata de geamana ei.

Dintr-o data baiatul cu parul cret si ochii de smerald,isi ridica privirea,aceasta picand pe mine.Ma scana din cap pana in picioare iar apoi ranji.Oh..cred ca daca mai stateam inca doua secunde acolo ma topeam pe jos,asa ca maresc pasul si ies din scoala.

Brusc ma simt trasa intr-o imbratisare.Am recunoscut acel parfurm barbatesc,fiind al lui Jake.M-am indepartat indata ridican o spranceana.

-Meli,ce tot faci?ma intreaba acesta zambind fals ca si cum ar interpreta o scena.

-Despre ce vorbesti?intreb confuza

-Esti nebuna.Ia-ti gandul de la Harry.Te va distruge.spune apoi ma ia de mana si iese afara din scoala eu incercand sa ma eliberez din stransoare.

Cand iesim din scoala ma lipeste de un perete punandu-si ambele maine pe perete pe langa capul meu.Fata s-a prindea o usoara nuanta rosiatica.

-Doar spune-mi daca ai innebunit!tipa el batand cu mainile de parete si fixandu-si privirea nervoasa in ochii mei.

-Despre ce tot vorbesti,Jake?!il intreb si mai confuza

-Despre Harry.

-Cine e Harry?spun incercand sa evit privirea oameniilor care treceau si se uitau dubios la noi.

-Harri,este baiatul care mai-nainte te-a scanat la propriu din cap pana-npicioare

-Oh!Tipul cu carlionti,corect?intreb dandu-mi seama ca vorbea de baiatup care imi ranji

-Da,El Melissa.Ce e in capul tau?Cum Dumnezeule ai facut ca deja te-a observat?Tu esti complat nebuna.

Spune nervos,iar in secunda urmatoare palma mea facu' contact cu obrazul sau.Apou am plecat incercand sa nu izbucnesc in plans de fata cu el.

-Meli!Meli,imi pare rau,asteapta!striga Jake dar m-am bagat intr-un taxi lasandu-l sa ma priveasca cum plecam incet.

***

O taietura,doua taieturi,trei taieturi,patru.
Sangele curgea din incheietura mea pe podeaua din baie.Eram atat de vulnerabila.Lacrimile nu incetau sa curga din ochii mei de cand am ajund acasa de la scoala.

Un ciocanit in usa ma facu' sa tresar scapand lama insangerata pe jos.

-Melisa!vocea tatei se auzi de dupa usa.Hai jos,te astepta cineva.spune iar apoi il aud cum sa indeparteaza.

Mi-am dezinfectat ranile,apoi am curatat tot sangele de pe jos iar apoi m-am uitat in oglinda.Aratam groaznic.Parul imi era ciufulit,iar machiajul intins pe toata fata.M-am spalat pe fata apoi m-am privit din nou in oglinda.

Aratam putin mai bine.Mi-am tras maneciile bluzei in jos pentru a nu se observa taieturiile,apoi am coborat scariile.Cand am ajuns in living,pe canapeaua gri, statea........

Hey pufoseniilor^-^♥
Ce mai faceti?
Cum vi se pare capitolul?Lasa-ti un comentariu spunandu-va parerea,cel mai dragut comm primeste dedicatie la urmatorul capitol.♥

Cine credeti ca se afla pe canapea?

All the love xx



Criminal || H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum