Capitolul 4

4.4K 174 50
                                    

Cand am ajuns in living,pe canapeaua gri,statea Jake.Cand ma zari sari ca ars de pe canapea si veni la mine,imbratisandu-ma

-Putem vorbi?ma intreaba aceasta inca tinandu-ma in brate

Am aprobat cu ezitare.Am urcat scariile pana in camera mea asezandu-ma pe pervazul geamului intre pernele moi si negre.

-Ce vrei?intreb rece dupa ce inchide usa camerei iin uurma lui.

-Meli..vreau sa imi cer scuze..spune privind podeaua.

Poate nici eu nu trebuia sa actionez dandu-i o palma,doar ca sunt atat de vulnerabila uneori incat nu realizez ceea ce fac.Mi-as fii cerut si eu scuze,dar nu stiam cum.

-E in regula.spun la fel de rece doar ca cu o usoara tendinta de mile

Era atat de dragut,iar vazandu-l acum cu ochii tristi uitandu-se in gol ma facea sa vrea sa il iau in brate,ceea ce am si facut.

M-am ridicat de pe pervaz si mi-am incolacit bratele in jurul lui odihnindu-mi capul in scorbitura gatului sau.Acesta tresari,dar apoi isi incolaci si el bratele in jurul meu mangaindu-ma pe spate.

-Melissa..eu doar iti vreau binele..iar Harry,cu siguranta ca nu e bun pentru tine.

-De ce nu?intreb

Acesta se incorda imediat cand imi auzi intrebarea.Imi lua fata intre mainiile sale si ma privi in ochi.

-El..El doar foloseste fetele pentru o noapte,iar apoi le paraseste.Crede-ma..el nu e tocmai un baiat care stie ce inseamna iubirea.

-Oh..

-Trebuie sa uiti de el..am vazut cum te-a privit azi,si-a pus deja ochii pe tine.

Spune,iar apoi se intoarce pe calcaie plimbandu-se de colo-colo,parca incercand sa se calmeze.
Dintr-o data se intoarce lipindu-mi spatele de un perete.Am inceput sa plang de la durerea provocata.

-Te-ai indragostit de el,asa-i?tipa la mine

Am inceput sa plang si mai tare,cand pumnul lui a trecut pe langa capul meu si s-a unit cu peretele,zguduind zidul casei.Nici nu puteam sa ma misc.Eram inghetata din cauza lui,din cauza privirii lui furioase.

Dintr-o data parca o lumina se aprinse in ochii lui,realizand ce tocmai face.Isi retrase indata pumnul tragandu-ma la pieptul lui.L-am impins cat am putut de tare incercand sa ma eliberez din stransoara lui,dar cu siguranta forta mea de furnica nu avea cum sa impinga un corp atat de puternic precum al sau.

-Lasa-ma!tip cat am putut.Nu te mai apropria de mine!

-Iarta-ma.spune si ma saruta pe crestetul capului apoi pleaca lasandu-ma singura in camera.

Ce era in neregula cu el?Inainte a foat dulce,iar secunda urmatoare un monstru.

***

Alarma ma trezise de dimineata,iar eu m-am ridicat lenesa din pat indreptandu-ma spre baie.Mi-am facut rutia de dimineata dupa care m-am imbracat intr-o fusta neagra de piele,dresuri gri,si o bluza gri pe care am bagat-o in fusta iar peste o jacheta de piele neagra;incaltandu-ma in niste botine negre cu toc mediu.

Tata deja incepuse munca asa ca eram singura in casa.Am infulecat o clatita cu nutella,deoarece era in intarziere,mi-am luat ghiozdanul pe spate in care am bagat cateva caiete si pixuri iar apoi am iesit parca zburand din casa.

Pe cand sa ies,am dat nas in nas cu Jake.

-Neata!spune zambind

-Dispari.spune rece trecand pe langa el.

-Pe bune Meli?Mi-am cerut scuze ..ce naiba?!spune venind dupa mine

-Bine.Ti-ai cerut scuze si?!Ce mai vrei?!spun oprindu-ma din mers si uitandu-ma la el.

Era imbracat intr-o camasa rosie in carouri,blugi negrii si o geaca de piele neagra.Parul ii era dat pe spate dar din cauza ca era mult prea lung ii cadea pe o parte.Era atat de hot,ce naiba?!

-Hai cu mine la scoala.spune si ma trage de mana chicotind.

Imi deschide usa de la Range Rover-ul negru,facandu-mi semn sa ma asez pe scaunul copilotului.Eram deja in intarziere,deci cu masina ar trebui sa ajung mai repede.Cand ma asez acesta inchide usa si trece prrin fata masinii apoi isi deschide usa,acum aflandu-se pe scaunul pilotului.

-Pregatit de putina viteza?ma intreaba in timp ce eu imi pun centura.

Am ranjit.

Indata acesta porni in mare viteza,iar in nici 5 minute deja eram in parcarea scolii.
Masina lui Jake iesea in evidenta,deoarece aici,masiniile nu erau atat de scumpe.Doar masina a lui Jake si inca un Aston Martin V12 negru erau cele mai frumoase si scumpe.

Am coborat din masina si m-am indreptat spre intrarea in scoala urmata de Jake.Dintr-o data simt bratul sau inconjurandu-mi talia.M-am oprit din mers pe coridorul plin de elevi doar pentru a-i impinge bratul.

-Inceteaza.spun si ma indreot spre clasa mea.

Cand intru vad ca diriginta inca nu a intrat asa ca ma asez in ultima banca,fiind libera.Toate privirile erau atintite pe mine,facandu-ma sa ma simt putin cam inconfortabila.

-Uite pe cine avem noi aici!spune o fata blonda imracata provocator.Melissa Stonem.continua ea scanandu-ma din cap pana in picioare.

Am dat din umeri plictisita.

-Cum e sa fii noua in scoala?intreba ea.Iti place aici?spune pe un ton mai raspicat vazand ca nu ii raspund.

-Te-a futut bine Jake?intreaba iar la asta am simtit cum explodez.
M-am ridicat de pe scaun intr-o fractiune de secunda si m-am apropriat amenintator spre ea dandu-i o palma.

Aceasta imediat isi puse ambele maini pe obrajul pe care am lovit-o iar apoi simt cum isi baga mainile in parul meu tragand de el in jos.Cad pe jos tragand-o si pe ea cu mine.Ii dau un pumn puternic in botul ei de rata falsa,aceasta scotandu-si mainile din parul meu si aducandu-sile la fata.

In secunda urmatoare ea era sub mine,iar eu peste ea cu fiecare picior pe o parte si de-alta a ei,dandu-i pumni si palmi.Daca era ceva ce uram era ca cineva sa isi bata joc de mine.In fosta scoala am fost fata cuminte,dar acum nu am de gand sa mai fiu asa,din contra,vreau sa fiu fata rea.

Ma simt luata pe sus de doua brate puternice apoi stransa la pieptul acelei persoane facandu-ma imobila.

-Da-mu drumul!strig dar acea persoana nu ma asculta luandu-ma in stil mireasa si ducandu-ma afara din clasa inchizand usa in urma noastra.

Ma oune pe picioarele mele apoi se uita la mine chicotind.

-Trebuia batuta de mult.spune.Ah..apropo,eu sunt Louis.continua el

-Ma vezi curioasa?intreb simplu in timp ce imi aranjam parul ciufulit.

-Hmm..fata rea.ranji el.

Dintr-o data o observ pe dirigonta veniind spre clasa.Intru inauntru unde ma asez la locul meu privind-o pe pitipoanca pe care am batut-o mai-nainte plangand.

M-am asezat jos iar diriginta incepu sa ne vofbeasca despre scoala,despre cum sa ne comportam etc.

Cand se sunase,mi-am luat geanta si am iesit pe usa indreptandu-ma spre usa dar din nou,am fost prinsa de mijloc de catre.....



Criminal || H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum