Ura faţă de acel monstru crestea pe secunda ce trece.Cum poti fii atat de rece incat sa lovesti pana la sange o persoana innocenta?
Ei bine,din pacate, aici eu eram persoana batuta pana la sange, si Ty-barbatul care a batut-o pe Melissa in capitolul precedent- era monstrul care ma batea.Trecusera deja 3 zile de cand am fost rapita.Trei zile in care am fost batuta,jignita,vizitata ca o monstra de arta si tot odata,trei zile in care nu am mancat sau baut ceva.
Nici macar o coaja de paine nu mi-au dat aceste matahale.Usa groasa din metal-care era singurul lucru pe care il priveam de cand sunt aici- se deschise;iar pe ea intrand Ty.
-Ceau papuş-o!spune el ranjind.
Il urasc asa de mult incat nu am urat pe nimeni pana acum.E dezgustator.
Incercam sa il evit pe cat de mult posibil.-Iti place aici?ma intreaba uitandu-se afascinat prin jur.
Nu am raspuns,iar el se incrunta enervat.
-Fii atenta, curvo!Degeaba nu raspunzi,fiindca in aceasta noapte sti ce vei face?!ranji pervers uitandu-se la corpul meu care se afla in coltul camerei.
-Imi vei geme numele atat de tare incat te-ar putea auzi si mortii.spune el batjocoritor.
-Du-te naibii!spun dezgustata privindu-l cum se aproprie de mine.
Oh,o alta serie de bataie.Perfect!Gura mi-o ia mereu pe dinainte..nu e vina mea,ok?!
Acesta vru sa imi apuce paru',ceea ce si facu',iar in secunda urmatoare am fost trantita cu fata la pamant.-Esti al naibii de incapatanata!tipa Ty la mine asezandu-se cu picioarele de o parte si alta a mea.
Am inceput sa ma zbat pe cat posibil dar forta nea de furnica nu putea misca un munte ca el.Eram neputincioasa avand in vedere ca mainiile imi erau legate la spate,iar picioarele la fel.
Ty incepu' sa imi sarute gatul lasand niste muscaturi.Avea buzele aspre..nu erau subtiri si moi..
Mana lui incepu' sa se prelinga de la talia mea,pana la coapsa.Un fior de teama imi strabatu' tot corpul,el probabil observand asta deoarece incepu' sa chicoteasca.-Da-mi drumul!am tipat cat am putut de tare simtitnd cum lacrimile imi curgeau pe obraji.
-Ty!Pleaca.spune o voce din spatele nostru.
Vocea mi se parea al naibii de cuniscuta.Acea voce ragusita si in aceelasi timp sexy.Oare a cui este?
Ty se ridica' de pe mine iesind afara murmurand un "Da domnule".M-am tarat pana in coltul meu unde mi-am ridicat genunghii la piept,asezandu-mi capul pe ei.Lacrimile imi ieseau necontrolat pe fata,si mici suspine imi ieseau pe gura implund camera linistita.
-Melissa?!intreba vocea ragusita surprinsa.
Aproape ca am uitat de persoana ca se afla cu mine in camera.
-Harry!am spus la fel de surprinsa.
Nu imi venea sa cred.Harry!Harry este aici cu mine.Ce cauta el aici?
-Ce naiba faci tu aici?!intreba acesta uitandu-se pe pereti dezgustat.
-Defapt,intrebarea ar fii ce faci tu aici?
Era imbracat la costum,iar parul lui carliontat era dat pe spate.Avea din nou acel parfum perfect,care il facea sa para mult mai barbatesc.E al naibii de hot tipul!Ochii sai verzi,ca de smerald imi scanau corpul in timp ce venea spre mine.
-Ridicate.imi ordona el
Oh dar vai..ce gentelman.M-am ridicat cu greu acum stand fata in fata cu el.
Fara sa spuna ceva,m-a prins de brat si ma târât afara din incapere.Ce e cu el?!Stie in ce necazuri s-ar putea baga daca ne-ar vedea cineva?Dupa ce am iesit dintr-un coridor lung,in fata usii spre iesire stateau doua matahale imbracate in negru.L-am tras imediat pe Harry inapoi pentru ca acei paznici sa nu ne vada.
Acesta se opri din mers si se uita la mine confuz.-Ce e?intreba ridicand o spranceana
-Ne vor inchide din nou daca ne vor vedea.am soptit asigurandu-ma ca paznicii nu ne vad.
Harry doar a ras,apoi si-a continuat drumul,tinandu-ma inca de brat.
Cele doua matahale au deschis poarta dand din cap in semn de salutare.M-am incruntat.De ce faceau asta?Adica...stai ce?!
Cine era Harry defapt?De ce pe el nu il inchid cum au facut cu mine?Atatea intrebari fara raspuns ..-Cine esti tu?!tip la el smucindu-ma din stransoarea lui.
Eram atat de ametita incat credeam ca voi lesina.
-Misca.a spus dur si si-a continuat drumul lasandu-ma pe mine in urma.
-La naiba cu tine Harry!tip din nou.
Acesta se opri din mers;dar in cateva secunde era cu mana in parul meu,lipindu-ma de un copac.Spatiul dintre noi era aproape inexistent,eu acum simtind-ui respiratia mentolata pe gatul meu.
Buzele sale imi atingeau urechea soptindu-mi:-Taci.Daca inca un cuvant iese din gura ta aia mica o primesti.
Am inghitit in sec cand i-am auzit cuvintele dure.Cine se crede sa se comporte asa cu mine?Desigur,nu ma voi lasa intimidata de el.
-Iti dai seama ...am spus ironic dandu-mi ochii peste cap.
O durere arzatoare imi cuprinse tot obrazul cand ma lovi.Lacrimile isi faceau aparitia in ochii mei,dar incercam sa le alung clipind mai des.
~Harry POV~
La naiba cu ea si gura ei care vorbeste non-stop.Am lovit-o.Deje nu o mai suportam.Felul ei in care vorbeste,de parca nimeni si nimic nu ii poate face rau.
O urasc.Dar o partida lunga si buna nu cred ca ar strica;plus ca sunt extrem de stresat in ultima vreme cu licitatiile de fete.Si-a intors capul in dreapta,clipind repetat.Regretam putin ceea ce am facut,dar e insuportabila.Cateva lacrimi isi faceau aparitia in ochii ei,dar ea incerca sa le indeparteze.Vroia sa para puternica,dar nu era.Este atat de fragila,atat de mica si subtire.Vrea sa para din fier,dar de fapt e facuta din plastelina.
M-am intors pe calcaie si m-am indreptat spre RR-ul meu negru.I-am deschis portiera,deoarece catusiile de la maini nu ii permiteau sa o deschida ea.S-a asezat incet pe locul copilul tinand capul in jos.La naiba!Nu imi placea sa o vad asa.
Am ignorat sentimentul de vina care isi facu' aparitia in mine,si m-am asezat pe locul pilotului.Am pornit masina,plecand rapid spre casa mea.A ramas incordata and a vazut viteza la care ma duceam.Eh..nu e obisnuita cu viteza.
Dupa un timo s-a mai relaxat.Am vazut-o cu coltul ochiului cum ma scana,am ranjit intorcandu-ma spre ea.
-Iti place ceea ce vezi?
Aceasta nu a spus nimic,doar s-a rusinat si si-a bagat din nou capul in scorbura gatului ei.Mi-am intors atentia la drum; si nu dupa mult timp am simtit cum incepe sa respire din ce in ce mai calm semn ca a adormit.
Am zambit in timo ce am marit viteza pentru a ajunge mai repede la destinatie.
O masina neagra,ce se afla in spatele masinii mele pe strada,incepu sa imi faca un fel de semne cu farurile.Ce vrea?Am mai marit viteza.Dar acesta nu inceta sa semnalizeze ceva.
Cine e si ce naiba vrea de la noi?---------------
Hei pufoseniilor^-^
Ce parere aveti despre acest capitol?Am de gand sa sterg cartea,avand in vedere ca am doar cititori fantoma..
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fanfiction"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe