Am zambit in sarut iar apoi m-am departat.Nu trebuia sa fac asta,nu trebuia sa cedez atat de usor.Dar cum as putea rezista cand acei ochi de inger ma privesc atat de profund?Cum?
Harry ma lasat pe picioarele mele dar inca nu si-a luat privirea de la mine.-Ai chef sa chiulesti?ranji cretul in timp ce ma intreba
-E-eu Harry..nu,nu pot.am dezaprobat si am vrut sa plec dar Harry mi-a prins mana tragandu-ma inapoi.
-Haide Mel,doar noi doi,fara probleme sau lucruri care ne-ar putea deranja.spune el in timp ce parea putin mai seriors.
Ma privea cu acei ochi atat de perplex asteptan decizia mea.Ma ruga din priviri sa merg cu el,si la naiba da nu as accepta.M-as duce oriunde cu el.El e salvatorul meu,dar totdata el este cel care ma trage in jos-in intuneric-.
Am aprobat scurt din cap.Poate acum aveam ocazia sa vorbesc cu el despre tot ceea ce sa intamplat.De la accidentul cu masina pana la Layla.Mi-a prins mana intre a sa,impleticindu-si degetele cu ale mele,iar apoi a iesit din clasa goala tragandu-ma dupa el pana in parcare.Aceelasi Range Rover era parcat la perfectiune pe unde in mijlocul parcarii.Mi-a deschis usa ca un gentelman,iar eu am urcat in vehicul fara a spune ceva.A ocolit madina pana a ajuns de partea sa.Sa asezat pe scaunul soferului si a calcat acceleratia disparand rapid din scoala.
Drumul a fost destul de tacut.Doar niste schimburi scurte de priviri au avut loc intre noi in rest diecare isi vedea de treaba lui.El conducea mergand la casa pe care o impartea cu baietii,iar eu priveam ingandurata pe geam.Imi pregateam deja discursul,stiam ca aceasta zi se va termina cu o cearta intre mine si Harry,dar nu imi pasa.Tot ce doream sa inteleg era de ce ma parasit asa brusc,pe langa mule alte lucruri marunte.
Odata ajunsi la casa lui Harry,am deschis portiera si am sarit jos din masina.Cand Harry a ajuns in dreptul meu s-a incruntat.-De ce nu m-ai lasat pe mine sa te ajut?intreaba vizibil nervos
-Harry,e in regula.Pot sa o fac si singura.am raspuns incercand sa il calmez.
El doar a mormait un sir de injuraturi pe care nu le-am putut descifra,in timp ce am intrat in casa.M-a condus spre camera sa -pe care oricum deja o stiam-iar apou cand am intrat m-a trantit cu brutalitate de usa.M-am incruntat la gestul facut de el.Ce l-a apucat?In secunda urmatoare buzele lui mi le framantau pe ale male cu pasiune.Limba lui a inceput sa imi traseze linii ude pe gata facandu-mi piele de gaina.Mi-am dat capul pe spate in timp ce el imi rasfata pielea gatului.Buzele sale sau napustit din nou peste ale mele saruntandu-le tandru.Am inceput sa mergem in timp ce inca ne sarutam,iar cand am simtit marginea patului cu picioarele mele,cretul se puse peste mine in patul moale.Greutatea lui imi presa corpul,dar desigur,se tinea pe genunchii lui. Cred ca daca Harry s-ar lasa cu totul pe mine m-ar zdrobi la propriu,avand in vedere corpul sau masiv.Dar ce tot fac eu aici?Eu am venit pentru a vorbi,nu pentru a ma saruta cu cretul asta mult prea atragator.
Mana lui Harry mi-a parait soldul acum intrat sub materialul subtire a bluzei mele negre mulate.A facut niste cercuri cu degetul sau mare pe abfomenul meu,iar apoi a vrut sa imi dea jos bluza.Am inceput sa il imping de pe mine reamintindu-mi aceea noapte din liceu.Nu trebuia sa se ajunga pana aici.Harry s-a desprins de mine privindu-ma ingrijorat si confuz in aceelasi timp.Simteam lacrimile care imi curgeau pe pbraji cazand pe lenjeriile curate ale patului.Harry s-a dat la o parte,iar eu am aprofitat de asta ridicandu-ma de pe pat,acum fiind cu spatele la el.Am zarit usa care ducea spre baie,asa ca am intrat acolo nebagand in seama intrebariile ingrijorate ale cretului.Am inchis usa cu cheia in urma mea lasandu-ma pe jos langa ea.Incercam sa ma opresc din plans dar esuam de fiecare data.Imaginile cu mainiile lui care imi invadau corpul pe jumatete dezbracat.Protestele mele prin lacrimi.Tipete si rugaciuni.Harry nu trebuie sa afle de asta.
-Mel deschide usa!tipa Harry de pe partea cealalta facandu-ma sa tresar.
M-am ridicat de pe jos uitandu-ma in oglinda mare.aratam oribil.Tot machiajul imi era intins pe fata facandu-ma sa arat ingrozitor.Am pornit apa spalandu-ma pe fata,apoi am luat un prosop pufos si m-am sters pe fata.
Intr-un final am deschis usa.Nu puteam ramane pentru totdeauna in baia lui Harry.Sau puteam?Hmm...
Brusc am fost luata intr-o imbratisare de urs.-Iubito,esti bine?Ce sa intamplat?ma asalta cu intrebariile cretul speriat
-Da,sunt bine.mint eu.
-De ce ma minti Mel?Sti ca poti sa imi spui orice.
-E in regula Harry.Nu s-a intamplat nimic.spun in timp ce schitam un zambet,dar cred ca nu mi-a iesit.Harry,vreau sa vorbim.continuu eu serioasa reamintindu-mi de ce sunt aici.
El ofta asezandu-se pe pat.Si-a pus coatele pe genunchi in timp ce privea ganditor in gol.M-am asezat langa el incet.
-De ce m-ai parasit?intreb simtind un junghi un piept cand imi aduc aminte ca el m-a lasat balta.
-La naiba Mel!Eu nu te-am parasit!brusc se ridica in picioare si imi ula in fata.
Acum avea si curajul sa minta?
-Ba da Harry,ai facut-o.Dupa accident m-ai lasat balta.Nici nu sti ca am fost in coma doua saptamani.Nici nu sti cat de singuta am fost.am spus simtindu-ma din ce in ce mai trista.Deja simteam lacrimile care imi vor brazda obrajii cu cateva secunde dupa.
-Ai fost in coma?!intreba el surprins.Eu...eu aveam nevoie de timp.continua el dur trecandu-si repetat mana prin carliontii sai intunecati la culoare.
-Si ei aveam nevoie de tine.am spus simtindu-ma din ce in ce mai mult un esec.Dar tu erai mult prea ocupat sa i-o tragi Laylei.i-ar aruncat-o.
Brusc fata lui a devenit alba,iar gradul sau de nervozitate crestea din ce in ce mai mult.Si-a plecat privirea in pamant nespunand nimic.Si tacerea e un raspuns,iar el chiar acum a recunoscut indirect ca a fost ocupat cu Layla.
Acum regret ca am acceptat sa vin aici.----
Stiu stiu!Sunt rea.Am distrus orice speranta in voi ca ei s-ar fii putut impaca.:))
Btw ce parere aveti despre acest capitol?Se vor impaca astia doi vreodata?Va astept pareriile!Enjoy!
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fanfiction"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe